Praattopic

DeletedUser59870

Guest
Inderdaad, Shaggerino gaat op BB...
Heeft ook schrik om het tegen Fear! op te nemen... Zijn te sterk voor iedereen hé :)

Schrik? Spreekt voor u eigen...

Iedereen mag het weten, heb zoals duidelijk gecommuniceerd, vanaf het begin van de BG-onderhandelingen ernstige bezwaren gehad. Principieel tegen de samenwerking, altijd geweest, zal het altijd zijn.
Ik had liever gevochten voor onze waarde, dan onder zulk een miskleun van een samenwerking te spelen.

En dus daarom, dames en heren, gaat Shagg op delete :)).
 

DeletedUser32599

Guest
Schrik? Spreekt voor u eigen...

Iedereen mag het weten, heb zoals duidelijk gecommuniceerd, vanaf het begin van de BG-onderhandelingen ernstige bezwaren gehad. Principieel tegen de samenwerking, altijd geweest, zal het altijd zijn.
Ik had liever gevochten voor onze waarde, dan onder zulk een miskleun van een samenwerking te spelen.

En dus daarom, dames en heren, gaat Shagg op delete :)).

Je kan zeggen wat je wil...
Maar de stap naar het front wou je nooit :)
Schrik is dus aan de orde...

En Fear! heeft wederom gelijk, ze moeten zelfs geen inspanning te leveren, de éne na de andere speler stopt uit schrik voor hun... Welkom bij deze club Shag... :)
 

DeletedUser62038

Guest
Schrik? Spreekt voor u eigen...

Iedereen mag het weten, heb zoals duidelijk gecommuniceerd, vanaf het begin van de BG-onderhandelingen ernstige bezwaren gehad. Principieel tegen de samenwerking, altijd geweest, zal het altijd zijn.
Ik had liever gevochten voor onze waarde, dan onder zulk een miskleun van een samenwerking te spelen.

En dus daarom, dames en heren, gaat Shagg op delete :)).

Je gaat echt op BB?
 

DeletedUser32599

Guest
Je gaat echt op BB?

Inderdaad, hij gaat echt op BB...
Zeg wat je wil, het is een klap voor Modus...

Iedereen was akkoord met de BG met Carpe, ook al was het onze grote vijand.
Maar ere wie ere toekomt, Fear! is te sterk voor Modus als wij ook met Carpe oorlog voeren...

Daarom deze BG, maar Shaggerino, of beter gezegd, Bjorn van Shaggerino weigert dit account laten verder te spelen als die BG er is...
Zelfs laat hij geen vervangers toe, waardoor Modus opnieuw een klap krijgt...
 
Bovenaan