Praathoek

Reactiescore
215
Sommige mensen spelen nou eenmaal liever anoniem, wie ben jij om te zeggen tegen mij dat ik dat niet mag doen? Volgens de Nederlandse wetgeving sta ik gewoon volledig in mijn recht. Recht op privacy is namelijk gewoon opgenomen in de grondwet (artikel 10) misschien moet jij je even verdiepen in de rechten van de mens, voordat je gaat oordelen.

Als ik jou reactie zo lees, geeft het mij alleen maar meer redenen om geen kleur te bekennen. Als je de huidige community ziet op het AF, zie je telkens alleen maar hetzelfde cirkel jerk groepje, dat elkaar helemaal de hemel in loopt te prijzen. En dan verwacht je dat ik ga doen wat jij zegt? Grapjas. Ga eerst maar eens inhoudelijk in op wat er gezegd wordt. Je loopt zelf tot nu toe alleen maar mensen triest en laf te noemen, terwijl je verder niks nuttigs toevoegt.

Mijn argumenten omtrent het MB gebruik, PP boosten, zwak spel, bewezen stab-accounts/spelers van voorgaande werelden, wordt nergens ontkracht, het wordt gewoon genegeerd, waardoor mijn bevestiging alleen maar versterkt wordt.

Verder is het jammer dat je woorden zoals triest en laf gebruikt, je kan ook op een normale manier communiceren. Je bent tenslotte gewoon een volwassen persoon mag ik hopen.

Ik gebruik pp heb megaveel MB's, zwakspel is niet aan mij omte bepalen. Stabben ik recruit ze gewoon. share the wealth.

Omtrent je artikel 10 verhaal jij wijst vingers naar acc's in je zo fijne privacy cq anonimiteit. dat is als een hijger aan de telefoon wel vieze geluiden maken maar niet weten wie het is.
 
Reactiescore
805
@Smokin Aces verkeerde kanaal ;)

Maar om te antwoorden op je vraag, iedere aanval die er op jullie vertrekt word altijd beantwoord met een pm, dus zo inactief zal het wel niet zijn toch?
 
Reactiescore
75
@Smokin Aces verkeerde kanaal ;)

Maar om te antwoorden op je vraag, iedere aanval die er op jullie vertrekt word altijd beantwoord met een pm, dus zo inactief zal het wel niet zijn toch?

En dat wil zeggen dat wij 'actief' zijn? Kenje de app van tw? Die is zeer handig hoor, krijg je meteen een melding van...
 
Reactiescore
1.962
Die pushmeldingen zijn zo waardeloos. 9 v.d. 10 meldt die niet eens als je een inc krijgt.

Klopt wel, hebben ik en meerdere stamgenoten op W66 ook veel last van gehad... Geloof dat het de laatste tijd wel gefixed is, helemaal met die update die nu uit is.
 
Reactiescore
75
Hier krijgen we ze altijd binnen, vin het zeer handig wel :)
 
Reactiescore
39
Niet echt, ik heb meer winst gemaakt met 2 blitzen op jullie ( Motr ) dan al jullie aanvullen op ons ;)
Niet veel winst, maar wel winst
 
Reactiescore
1.962
ActionReaction, het account dat elke wereld start en elke wereld weer wordt weggespeeld, die hier stoere praat heeft. Moet niet gekker worden :D
 
Reactiescore
39
Ehm hij heeft 1mb dorpje overgenomen,.
Hij is nog in staat geweest iets van ons over te nemen ;)
En waarom zou ik op hem gaan, het enigste wat hij doet is moraalbunker spelen en soms blitzen.

Ja wij hebben 4 dorpjes van jullie en jullie eentje van ons. ( omdat toestemming meezat op een snipe)
Dus niet veel verschil, maar niet slecht met onze enkele blitzen
 
Reactiescore
286
Ehm hij heeft 1mb dropje overgenomen.
Hij is nog in staat geweest iets van ons over te nemen ;)
Ja wij 4 dorpjes van jullie en jullie eentje van ons. ( omdat toestemming meezat op een snipe)

Dus niet veel verschil, maar niet slecht met onze enkele blitzen

Komt er dus op neer dat wij beide gewoon nog geen goede aanval hebben gedaan op niet runners? :)

Ging mij er niet om wie nou meer had of wat, de actieve spelers deffen gewoon goed. Je ''sneer'' was dus een beetje irrelevant :).
 
Reactiescore
39
Zijn de meeste opmerkingen hier niet irrelevant, heb gewoon niks te doen.
Dus even rustig hier wat praten, kon geen kwaad ;)

Opmerkingen mogen soms met een korrel zout worden opgevat, niet alles moet te serieus zijn
 
Bovenaan