Praathoek

Reactiescore
2.508
Hallo spelers,

Het is weer tijd voor een algemene contest: Raad de mod (klik). Het doel van deze contest is om jullie TWTeam beter te leren kennen. Elke week zullen er vragen online komen die jullie mogen beantwoorden. Leer feitjes over het leven van jullie TWTeam.

De vragen van deze ronde zijn hier (klik) te vinden. Aarzel niet en verzamel feitjes over de mods. Uiteraard worden er ook premiumpunten uitgedeeld. Elke week zullen er 1.000 te verdienen zijn!
 
Reactiescore
306
Ik dacht dat mensen zich irriteren aan mijn posts maar volgens mij ben jij geen haar beter!

Ik, als “vijand” ben wel fan van Insomnia op het AF. Niet in alle Posts, maar snap meestal zijn visie wel.

jij daarentegen heb ik niet echt respect voor. Je Posts zijn onzinnig en spreken elkaar soms tegen. Ook spreek je hier anoniem?
 
Reactiescore
805
Ik, als “vijand” ben wel fan van Insomnia op het AF. Niet in alle Posts, maar snap meestal zijn visie wel.

jij daarentegen heb ik niet echt respect voor. Je Posts zijn onzinnig en spreken elkaar soms tegen. Ook spreek je hier anoniem?
Vergeet ze niet allemaal te taggen, anders leest hij het misschien niet direct
@Uncle Dagobert Duck @Omari Noonan
 
Reactiescore
306
GJ, stond ik even niet bij stil.

Goed dat jij nog bij de pinken bent ;)
 
Bovenaan