Praathoek

Reactiescore
1.226
Waar anders is dit gebeurt dan? Zover ik weet is w69 alleen een universiteitswereld.

Concrete afspraken kunnen natuurlijk altijd. Daarom zal ik het nogmaals zeggen. Er is een skype groep met de leiding van MoTr, Globe en Fresh! alleen 1c ontbreekt nog. Geef hun namen even prive door en we bespreken dit dan daar wel. Zo simpel is het :p

Helemaal top! Het enige waar ik dan nog om vraag is om naderhand de afspraken te publiceren op het AF. Alvast bedankt voor de moeite!
 
Reactiescore
1.226
Waar je het bespreekt maakt me niet veel uit, wat voor jullie het beste werkt. Alleen dat er geen percentage dominantie hoeft afgesproken te worden, daar ben ik het dan niet mee eens. Maar 4x leiding zal daar vast uitkomen!
 

Deleted User - 487966605

Guest
Is dat belangrijk dan?? Krijg ik straks zeker Kata's op m'n dak
 
Reactiescore
392
Wel interessant om te weten toch? Je maakt hier opmerkingen over iemands edelgedrag en ODA alsof je al de hele wereld meespeelt, maar snapt dan blijkbaar nog steeds niet wat universiteiten zijn, wat een beetje een dubbel gevoel geeft.

Als je nou even vertelt waar je speelt, weten wij of we voor jou op de negeer knop moeten klikken of niet.
 
Reactiescore
349
Klaarblijkelijk niet anders had je wel durven aangeven waar je speelde. Je loopt op anonieme manier op mensen te zeuren en andere kunnen dit niet terug doen.
 
Bovenaan