Praathoek

Reactiescore
534
Neen, is Call of Duty, maar dan een Battle Royale. Beetje vergelijkbaar met Fortnite, maar dan realistischer ;)

Ow hahah, ja dat ken ik wel. Er is ook een (erg oud) spelletje dat letterlijk Warzone heet. Dacht even dat je dat bedoelde :p
 
Reactiescore
392
Ik ga op korte termijn kijken of ik een clustercontest kan maken! Of zijn er toch nog andere voorkeuren?


Heel eerlijk? Ik ken de meeste contesten (nog) niet eens. De tijd dat ik veel actief was op het forum hadden ze die nog niet zoals nu.



Dat spelletje wat een beetje op risk lijkt?
Rapbattle is ook leuk. Op w71 waren er een aantal hele mooie haha
 
Reactiescore
306
Reactiescore
2.506
Hallo spelers,

Het is weer tijd voor een algemene contest: Raad de mod (klik). Het doel van deze contest is om jullie TWTeam beter te leren kennen. Elke week zullen er vragen online komen die jullie mogen beantwoorden. Leer feitjes over het leven van jullie TWTeam.

De vragen zijn hier (klik) te vinden. Aarzel niet en verzamel feitjes over de mods. Uiteraard worden er ook premiumpunten uitgedeeld. Elke week zullen er 1.000 te verdienen zijn!
 
Reactiescore
519
Zou me niet verbazen
Maar dacht dat ik die meme al 1 keer ergens had gezien op t AF (met een andere speler) en die meme had like 100+ likes
vandaar mijn vermoeden
 
Reactiescore
225
Zou me niet verbazen
Maar dacht dat ik die meme al 1 keer ergens had gezien op t AF (met een andere speler) en die meme had like 100+ likes
vandaar mijn vermoeden
hmmm als je 9gag volgt dan zie je die meme elke dag voorbij komen, is geen zelfgemaakte meme die gekopieerd is van een onbekend iemand. Staat ook gewoon in templates op meme makers websites enzo. Ik hoop niet dat ze dan een meme als ongeldig verklaren doordat er eerder een meme 100 likes heeft gehad die voor hetzelfde doel was gebruikt (;
 
Reactiescore
519
Kan ook om een andere rede zijn he :)
Sule zal nog wel bevestigen
Maar als pjotr geen bewerkingen heeft gedaan, of een meme verwijderd is ie imo gewoon geldig ;)
Vond m toepasselijk en grappig
 
Bovenaan