Praathoek

Deleted User - 487966605

Guest
Vrij zeker dat @Charlie Chubbybrand en @Uncle Dagobert Duck gewoon 1 persoon zijn, de een verdwijnt de ander verschijnt

3xnx2v.jpg
 
Reactiescore
286
Als @char
Is dat belangrijk dan?? Krijg ik straks zeker Kata's op m'n dak
Nee hoor, we hebben wereldafspraken gemaakt, hoef je niet bang voor te zijn.

Maar jij, @Omari Noonan en @Uncle Dagobert Duck zijn zo cool om anoniem hier stoer te praten.
Als je zo cool bent, vertel dan gewoon op welk account je speelt. Dan weet ik ook met wie ik absoluut niet in een stam wil zitten.

Maar ik gok dat jullie te laf zijn om te vertellen op welk account jullie spelen.
 

Deleted User - 487966605

Guest
Je gebruikt ons 3 wel mooi onder het woord jullie maar ik ken ze allebei niet dus je hoeft niet over jullie account te spreken ;)
 
Reactiescore
349
Als @char

Nee hoor, we hebben wereldafspraken gemaakt, hoef je niet bang voor te zijn.

Maar jij, @Omari Noonan en @Uncle Dagobert Duck zijn zo cool om anoniem hier stoer te praten.
Als je zo cool bent, vertel dan gewoon op welk account je speelt. Dan weet ik ook met wie ik absoluut niet in een stam wil zitten.

Maar ik gok dat jullie te laf zijn om te vertellen op welk account jullie spelen.

Als we ze negeren houden ze vanzelf wel op, zelfde verschijnselen als jonge kinderen.
 
Reactiescore
306
Wat heb ik nou weer hiermee te maken? Denk eerder dat jij dat aandachtsgeiler bent met je rank 1 en je pp abuse. Dat je mijn post niet kan waarderen vanuit de kant van Fresh, betekent nog niet dat de andere stammen op de wereld dezelfde mening als die van jou delen.

Aandachtsgeilen met rank 1? Is niet dat we dat hier dagelijks vermelden ofzo voor wat aandacht. Jij post wat onnuttige dingen voor aandacht.
Op Quarantaine wereld draaien we ook al van het begin top 20 mee hoor. Zonder PP.
 

Deleted User - 487966605

Guest
Aandachtsgeilen met rank 1? Is niet dat we dat hier dagelijks vermelden ofzo voor wat aandacht. Jij post wat onnuttige dingen voor aandacht.
Op Quarantaine wereld draaien we ook al van het begin top 20 mee hoor. Zonder PP.

Ja op die wereld kan je geen pp gebruiken anders hadden jullie jezelf ongetwijfeld weer naar rang 1 geboost
 
Reactiescore
286
Sommige mensen spelen nou eenmaal liever anoniem, wie ben jij om te zeggen tegen mij dat ik dat niet mag doen? Volgens de Nederlandse wetgeving sta ik gewoon volledig in mijn recht. Recht op privacy is namelijk gewoon opgenomen in de grondwet (artikel 10) misschien moet jij je even verdiepen in de rechten van de mens, voordat je gaat oordelen.

Als ik jou reactie zo lees, geeft het mij alleen maar meer redenen om geen kleur te bekennen. Als je de huidige community ziet op het AF, zie je telkens alleen maar hetzelfde cirkel jerk groepje, dat elkaar helemaal de hemel in loopt te prijzen. En dan verwacht je dat ik ga doen wat jij zegt? Grapjas. Ga eerst maar eens inhoudelijk in op wat er gezegd wordt. Je loopt zelf tot nu toe alleen maar mensen triest en laf te noemen, terwijl je verder niks nuttigs toevoegt.

Mijn argumenten omtrent het MB gebruik, PP boosten, zwak spel, bewezen stab-accounts/spelers van voorgaande werelden, wordt nergens ontkracht, het wordt gewoon genegeerd, waardoor mijn bevestiging alleen maar versterkt wordt.

Verder is het jammer dat je woorden zoals triest en laf gebruikt, je kan ook op een normale manier communiceren. Je bent tenslotte gewoon een volwassen persoon mag ik hopen.

Mooie reactie, wat de Nederlandse wet hiermee te maken heeft. Geen idee. Ik heb nooit gezegd dat jij verplicht bent te melden wie je bent.

Daarnaast snap ik je punt over het groepje wat hier op het AF zit, maar als je goed kijkt zit ik niet bij dat groepje.

omdat je zelf ineens als een arrogant kwalletje anoniem op het AF komt, kom je voor mij over als diezelfde gasten hier op het AF. Gewoon een beetje schreeuwen en wat zeiken over mensen. Zonder dat mensen echt meteen weten wie je bent.
Heeft niets met onvolwassenheid te maken dat ik dit gewoon laf vind.

Ik vind je een toetsenbord held en het oogt voor mij alleen maar meer op dat jij onvolwassen bent.

Je kan het een beetje vergelijken met het echte leven.

Je kan een fake profiel aanmaken op facebook en iemand gaan berichten en bekritischeren.
Of je doet dit met je eigen naam.

In dit geval zijn jullie dus diegene die een fake profiel aan maken en daarmee gaan lopen zeiken, in plaats van dat je dat met je eigen naam doet.
Dat noem ik LAF.
 
Bovenaan