Praathoek

Reactiescore
533
We wachten gewoon ff af. Als ze denken dat het een stab is mogen ze het gerust staven.
 
Reactiescore
1.454
Dat laatste komt wel goed. En wij vinden jou ook echt wel een schatje!

Maar ik zal je vanavond door middel van wat ss laten zien dat wij een bg hadden en dat er na die bg afspraken gemaakt werden voor een massa op ons...

En dat is zover ik weer wel stabben....

Vleien en zeggen dat ik een schatje bent gaat niet werken hoor... OK, het werkte wel XD
 

DeletedUser78710

Guest
vv achter het front van de vijand vind ik nog lager dan katas :p
geen idee maar waarom bestaan kata s nog als dat niet mag gebruikt worden ?
 
Reactiescore
1.478
vv achter het front van de vijand vind ik nog lager dan katas :p
geen idee maar waarom bestaan kata s nog als dat niet mag gebruikt worden ?
Waarom zou inno daar moeite voor doen als de nederlandse community toch al weinig kata's gebruikt? Daarnaast staat inno ook niet bekend om het luisteren naar de community.
 
Reactiescore
1.454
Om je stam genoten te helpen. Wel weer triest gedoe vven in de rim van je vijand. Toont wel weer genoeg wat voor spelers het zijn.

Om spelers te helpen, niet alleen stamgenoten. De volgende keer als je een VV pakt buiten de stam zal ik je hier wel op wijzen :)
 
Reactiescore
967
Om je stam genoten te helpen. Wel weer triest gedoe vven in de rim van je vijand. Toont wel weer genoeg wat voor spelers het zijn.

Dat weet ik ook wel, toonde alleen aan dat het argument van hem niet klopt en je het zo kan omdraaien.

Ik ben ook niet voor VV gebruik in andermans rim, maar als iemand helemaal naar de grond wordt gekatapult, snap ik dat deze wordt aangenomen. De partij die katapult, heeft lak aan de morele regels dat kata's niet worden gebruikt. Waarom moeten wij ons dan wel aan de morele "regels" houden om niet te VV'en in andermans rim.

Zo heeft Chess ook VV's gedraaid in de rim van NEO op 66, nadat NEO dit eerder had gedaan in de rim van Chess. NEO maakt een fout en wordt gestraft door hetzelfde terug te krijgen. Hoewel Chess in principe tegen de "regels" ingaat, ziet iedereen in dat dit prima/rechtvaardig was. Hoe is dit nu anders? Zij katapulten iemand de grond in, en als straf krijgen ze nu iets meer tegenstand. De VV valt hier ook te rechtvaardigen, door eerdere onjuistheden van INNI.
 

DeletedUser79340

Guest
hoi

kata gebruik no go vind ik (blijven natuurlijk uitzonderingen)

vv draaien in elkaar rim ook no go

heb van die rim stam achter inni ook vvs gehad maar allemaal geweigerd
 
Reactiescore
533
vv achter het front van de vijand vind ik nog lager dan katas :p
geen idee maar waarom bestaan kata s nog als dat niet mag gebruikt worden ?
Je wil easy dorpen natuurlijk.

Kijk ik ben daarin nostalgisch, ik ga dan ook al een tijdje mee. Vroeger kon je perfect een vv buiten de stam doen en daarop deffen zonder allerlei lelijke woorden te krijgen. De tegenstanders deden immers hun best en dan boeit het niet of de tegenstander actief was of niet. Ze hadden het zelfs liever zo. Strijd!
Tegenwoordig is dat veranderd. Tw draait niet meer rond leuke tijd hebben door aan te vallen. Tw draait rond zo snel mogelijk, zonder enige inspanningen, wereldwinstjes pakken.

In dat licht zie ik tegenwoordig ook een evolutie richting kata-gebruik. Kata's gaan al lang mee maar werden gebruikt voor doeleinden die strategisch van belang waren of zijn. In deze wereld hoofdzakelijk kerken. Dat zijn mensen die strijd willen.
Anderen, de wereldwinst pakkertjes, willen niet teveel energie verspillen en weten door kata's te gebruiken dat ze het spelplezier van anderen teniet doen.

Daar zit dus het verschil in. Sommige hebben idd een grotere hekel aan vv draaiers die deffen omdat ze dan niet easy aan dorpen geraken en meer moeite moeten doen. Dan dat ze aan kata gebruik hebben want dat zorgt dat ze nog minder weerstand hebben.
Ik ben meer die oude garde dat tw speelt om de strijd te hebben. En dan heb ik niet zo graag kata's...

En bij deze dus de laatste keer dat we die 2 zaken gaan vergelijken. Want het gaat hier over kata's die al liepen nog voor er sprake was van vv...
 
Reactiescore
300
We wachten gewoon ff af. Als ze denken dat het een stab is mogen ze het gerust staven.


Hierbij dus: :)

Gedeeld forum INNI - Roem. Dit was omdat we tegen tring gingen.

1f048ea789d8d87520fffd5bbe5b0a79 1.png


Roem doet mee met de massa op Tring:

7142eca9396ab69c088e62da072b2b77 5.png


Heesie (Menno) vraag of AR deff wilt, terwijl die mee zou doen met de massa op AR:

f89ad9030ccd7133d566ba52711494af 3.png


Heesie wilt een massa op when hope is over. Dit zegt die de avond voordat de massa op tring zou aankomen waaraan hij mee deed:

54d1f0d369b66884c5c91899f0e86425 2.png

Dag erna een bericht aan roem met de vraag om rapportjes, toen was er ineens toch niks verstuurt:

200b0357ab4354f2adb4fa3dd2219923 6.png


En het is allemaal niet erg want dit soort dingen gebeuren zo vaak. Dus ook helemaal niks tegen heesie of black beauty.
Maar je snapt denk wel als het zo gaat het niet zo netjes is. En dat jullie dan niet moeilijk moeten doen omdat wij wat katas gooien....

En dan kan je voor of tegen katas zijn, ieder zijn ding. Maar we hebben ze wel met een reden gegooid ;)
 

DeletedUser78710

Guest
Dan vergeet je nog het bewijs dat wij black als intern kregen , dat bleef maar aanslepen.
Dat black al meer dan een maand fusie had afgesproken met de vijand van tring toen.
Dubbel spel spelen en uitstelgedrag.
 
Reactiescore
300
Dan vergeet je nog het bewijs dat wij black als intern kregen , dat bleef maar aanslepen.
Dat black al meer dan een maand fusie had afgesproken met de vijand van tring toen.
Dubbel spel spelen en uitstelgedrag.

Dan moet ik nog meer screens gaan opzoeken en fixen hahaha. Dit lijkt me duidelijk ;)
 

Deleted User - 487957763

Guest
Speel hem dan gewoon weg als die stabt? Of heb je daar de kwaliteiten niet voor en moet je dit compenseren met kata’s?
 

DeletedUser81415

Guest
Die Arithmetic, een koning in zaken verdraaien, alsmede grofgebekte praat naar mijn stammies omdat meneertje zijn zin niet krijgt.

Aangezien mijn naam door het slijk gehaald wordt, ben ik genoodzaakt jou van repliek te voorzien.

Wij hebben beide partijen bij tijd en wijlen ondersteund, aangezien wij de balans tussen tring en Inni voor eigen groei in evenwicht moesten houden.

Je kan die screens toevoegen, maar die nacht wist ik dat jullie de massa aan het uitvoeren waren, dus heb ik gerard een beetje zitten sarren.....ik heb ook nooit antwoord gegeven op zijn laatste vraag die je gemakshalve weglaat......kan je os sturen/....Neen , en zat ik klaar om het plan wat ik met blackbeauty had ten faveure van INNI uit te veoren......lullig voor mij slaapt black door zn wekker.....kan gebeuren enige verwijt aan ons waarom niet alsnog die morgen erop geklapt te zijn.

Maar het argument wat je tegen mij gebruikt, ga ik nu in volle glorie aan een ieder duiden. Als ik de info heb dat INNI om 0800 uur een massa planned, en Gerard mij al weken vraagt wanneer ik nu eindelijk mijn clears op WHIO losgooi..............dan is mijn geniale voorstel dezelfde middag......iets wat in mijn voordeel spreekt als non-stabber.

Je moet wel de volledige bron prijsgeven en niet louter de informatie die jou goed uitkomt.


!120 boerderij levels gesloopt, 50 verzamelplaatsen, dan ben jee bijgoochem puur sang!
 
Reactiescore
300
Achteraf zeggen dat het sarren is wel heel makkelijk he :rolleyes:o_O.....
Maar kom dan zelf met de volledige screens als dit zulke onzin is.

Want dit is niet echt onderbouwt.....

En als ik het snel bij elkaar optelt zijn het 62 levels totaal van jou en black bij elkaar...
 

DeletedUser81415

Guest
Ieder weldenkend mens, met iets van interpretatievermogen......jij niet dus.........moet al bij de zin ik heb mike niet gesproken vandaag enorm gaan twijfelen...maar heb ik nu wel of niet geantwoord......en os gestuurd..................NEEN..........je maakt nu hele rare sprongen begrijpelijk een kitten in het nauw.

nu jij weer................of krijg Opa het laatste woord:)
1576190290059.png
 
Reactiescore
300
Ieder weldenkend mens, met iets van interpretatievermogen......jij niet dus.........moet al bij de zin ik heb mike niet gesproken vandaag enorm gaan twijfelen...maar heb ik nu wel of niet geantwoord......en os gestuurd..................NEEN..........je maakt nu hele rare sprongen begrijpelijk een kitten in het nauw.

nu jij weer................of krijg Opa het laatste woord:)
Bekijk bijlage 16339


Het feit dat je vraag of de os naar hem moet terwijl je mee zou doen met de massa zegt genoeg hoor....
 
Bovenaan