Praathoek

Reactiescore
533
Als je mond gesnoerd word kraam ik plots gekke dingen uit? Je komt met aan met ‘plaatjes die blijven hangen’ toen het gesprek al beëindigd was.

Oh en;
Jij en die grote muil kramen de hele dag al gekke dingen uit. Niemand praat tegen jou maar je doet er zelf alles aan om de aandacht op te eisen.

Niet goed, dat ben je.
Het laatste wat ik hierover ga zeggen is het volgende.
De hele dag zit je hier als een (en ik ken je totaal niet) 13-jarig jongetje te brullen achter aandacht. Iedereen om je heen loop je maar wat te beledigen in de hoop wat reacties te krijgen. En het lukt maar dan eerder omdat de meeste hier niet begrijpen waarom je zo doet.
Wat probeer je te verwezenlijken?

Dat ik, wat ik overigens deze wereld al de hele tijd doe, dan een mopje maak over een intern geraak je hyper. Dat is natuurlijk wel mooi meegenomen, maar ergens moet het stoppen. En die grens ken je blijkbaar nog niet zo goed.

Er is een tijd voor gejen, maar er is ook een tijd waar we een streep onder het verhaal moeten trekken. En ik had gehoopt door kortaf te zijn "Dude, wat kraam jij toch alerlei gekke dingen uit." dat de hint duidelijk overkwam. Maar dat bleek niet zo. Dus ik doe het voor jou. Je mag gerust het laatste woord hebben van me. Mij zie je daar niet meer op reageren.
 

DeletedUser81453

Guest
Niemand heeft jou wat gevraagd, je probeert jezelf continue ergens in te betrekken en belangrijk te maken. Het gesprek was al ten einde, jij opende weer iets waar vervolgens (logischerwijs) op gereageerd werd. Dus wat aandacht betreft, zeker die van jou, heb ik daar nooit om gevraagd. Maar dat Popie Jopie gedoe zit in de club denk ik dan maar en zou je bij jezelf te rade moeten gaan.

Verder probeer ik niet zo gek veel te verwezenlijken (dit is het AF van TW, neem het eens niet zo serieus). Een beetje leven op het forum was de wens en vervolgens loopt hij huilend weg als hij op z’n plek gezet word. Gefrustreerd afdruipen, F5-en en enkel nog liken wat hem zint. :)

Ook ben jij niet de persoon die bepaald waar de grens ligt. En tuurlijk heb ik het laatste woord, ik heb jou nooit wat gevraagd, vervolgens citeer jij mij omdat je je gepasseerd voelt en begint hiermee een gesprek met mij en verwacht vervolgens te bepalen wanneer ik moet stoppen met praten. Daar zullen ze bij jou thuis blij mee zijn als je op die manier gesprekken voert.

Het lijkt in ieder geval z’n vruchten af te werpen, jarenlang rondhangen op het AF en er lijkt een hele fanbase te zijn ontstaan.
 
Reactiescore
3
Dusseh, uitslag? Minpunten voor elke onnozele opmerking in dit topic? (Exclusief deze)
 
Reactiescore
376
Och Och Jorrijntje ruikt de PP nu ook, heb je daar nu speciaal een AF account voor aangemaakt :eek:
 

DeletedUser81453

Guest
Goeie, nog steeds niet duidelijk wanneer de bekendmaking is? o_O
 
Reactiescore
1.468
Ok, klaar nu. Normaal aub vanaf hier. Dit gaat nergens meer over.

Normaal ben ik niet zo van het sturen van een praathoek, maar blijkbaar is het nodig :(


------
Volgens mij is Aldo er effe niet en zou een andere mod het opzich nemen, dus weet niet wanneer precies. Wil het eigenlijk ook wel weten :D
Ik dus, work in progress, maar ik ben nog even aan het aklimatiseren in een veel te koud Nederland xD
 
Reactiescore
533
1576142230909.png
Aj Aj INNI en Danny deed zo zijn best voor een leuke wereld. Groei wat ballen jongens en gebruik geen kata's.

Of mss moeten we maar eens samen met Pion jullie dorpjes 26 ptn maken?
 
Reactiescore
300
Bekijk bijlage 16319
Aj Aj INNI en Danny deed zo zijn best voor een leuke wereld. Groei wat ballen jongens en gebruik geen kata's.

Of mss moeten we maar eens samen met Pion jullie dorpjes 26 ptn maken?

Met jullie gaan we best kata afspraken maken maak je geen zorgen. ;-)

Je kan het leuk op het af posten dat wij katas gooien op die rim stam. Maar die hebben ons gewoon genaait en dat heb ik al uitgelegd.

Jullie draaien vvs om pion en ons (inni) tegen te werken. Dat vind ik ietsjes kinderachtiger dan dat wat katas gooien op een rim stam die ons loopt te naaien ;)
 
Reactiescore
533
Toch leuk, je doet VV voor INNI om een massa mee te helpen ==> Geen probleem.
Je doet een vv om wat incs van hun te dodgen ==> Probleem en keurt blijkbaar kata-gebruik toe.
 
Reactiescore
300
Vv om inni te helpen?

Zover ik weet is dat niet gebeurd.

En vv nemen in de rim van inni om inni tegen te werken vind ik dan alsnog wel iets anders hoor. Maar dat kan ook aan mij liggen.

Ben wel benieuwd met welke vv je ons geholpen hebt...
 
Reactiescore
533
yes, heb ik gedaan. Ken je je stam wel dan? :rolleyes:
 
Reactiescore
533
Bon Swat. Aan jullie de keuze hoe jullie verder willen.
Er hoeft niet per se met veel modder worden gegooid.
 
Bovenaan