Praathoek

DeletedUser81770

Guest
Dag allen

Ik ben de nieuwe cospeler op het account Arithmetic en ik ga me uit beleefdheid even voorstellen :).

Ik ben Jonas, 24 jaar en wonende in België, Dendermonde. Ik heb eigenlijk enkele relevante tribalwarservaring op w21 waar ik van het begin tot het einde gespeeld heb. Misschien zijn hier mensen die herinneren wat ik kort ga vertellen.. Mijn eerste accie daar was "jhonnas", een mb die zijn mh begon te overtreffen. Daarmee joinde ik HEIDI om een lange defstrijd aan te gaan tegen Fruit en Resist. Het was een frontaccount maar door de grote puntenverschillen tussen de stammen, was er geen stoppen meer aan. Ik ben nadien het Erotische Fruit gejoind, waar ik nog een hele lange tijd alleen op Ellasar heb gespeeld. De lange strijd van Resist tegen Fruit was tof, waar ik veel heb geleerd over massa's en deffen. Ik heb met heel veel topmensen mogen samen spelen, maar ik was tw effe beu na 35mil punten...

Wat eerst als een casual tribalwars ervaring opnieuw begon op mijn klein mb accountje, gaat binnenkort weer uit de hand lopen. Ik ben het account Arithmetic gejoind en versterk daarbij het al fantastische team.
 
Reactiescore
3.540
Super dat Innogames gratis PA geeft, en het is een leuk initiatief, maar 7 dagen Farm Assistent geven op een No Haul wereld is natuurlijk een klein beetje nutteloos. Te veel kerstborrels gehad denk ik ;)
 

DeletedUser81335

Guest
Gebruik ze om de stamopdrachten te halen waarbij je barbarendorpen moet aanvallen :p
 
Reactiescore
1.367
Bovenaan