Praathoek

Reactiescore
2.478
Nog maar een dagje wachten en de actie kan beginnen
 
Reactiescore
2.478
En wie wil het: "hoeveel heb je gefarmd" openen?
 

Deleted User - 487834254

Guest
Lekker wereldje weer hoor.

Geen farm, top wel om pp te farmen

en ohja dan kan je nog is zoveel als je wilt die pakketten kopen hahaha.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Lekkere stamopdracht

8aa5b49b85a2db3ce5663fee702c9071.png
 
Reactiescore
579
Sommige krijgen het wel en sommige niet, ik heb hem ook niet gekregen.
Ze kunnen ons ook in de maling nemen en fake screens laten zien, om een beetje te stangen.

Maar als ze deze aanbiedingen krijgen, dan moet iedereen de kans krijgen om deze aan te schaffen. Ik start pas vanavond, dan wil ik deze booster pakketten ook zien... als het waar is...
 

DeletedUser75900

Guest
Ze kunnen ons ook in de maling nemen en fake screens laten zien, om een beetje te stangen.

Maar als ze deze aanbiedingen krijgen, dan moet iedereen de kans krijgen om deze aan te schaffen. Ik start pas vanavond, dan wil ik deze booster pakketten ook zien... als het waar is...

De afbeelding was vanaf mijn account afkomstig. Kan je een volledige screen laten zien als je wilt. Maar kan je garanderen dat dit W70 is. Echter wat ik niet snap is dat ik dus 2x 7 dagen FA kan krijgen. LEKKER! Even grondig farmen op deze wereld.. oh wait nvm.

Maar goed, het is wat het is.
 
Reactiescore
579
Tja, dat is nu eenmaal onderdeel van het pakket en ik reken erop, dat ik deze aanbieding dan ook vanavond krijg. Zo heeft iedereen kans op een gelijke start.
 

DeletedUser75900

Guest
Tja, dat is nu eenmaal onderdeel van het pakket en ik reken erop, dat ik deze aanbieding dan ook vanavond krijg. Zo heeft iedereen kans op een gelijke start.
Hoop het voor je. Maar zoals Delfie al zei, hij kreeg de aanbieding niet. Dus niet iedereen krijgt het.
 

DeletedUser66006

Guest
Tja, dat is nu eenmaal onderdeel van het pakket en ik reken erop, dat ik deze aanbieding dan ook vanavond krijg. Zo heeft iedereen kans op een gelijke start.
Ik kan je garanderen dat niet iedereen hem krijgt, ik heb hem namelijk niet gekregen.
 
Reactiescore
579
Dat is dan buitengewoon unfair... zo krijgen alleen een x aantal spelers kans op een extra boost. Deze pakketten, zeker de % van je opslagplaats kunnen, je flink helpen in de beginfase.
 
Bovenaan