Praathoek

DeletedUser75900

Guest
Dat is dan buitengewoon unfair... zo krijgen alleen een x aantal spelers kans op een extra boost. Deze pakketten, zeker de % van je opslagplaats kunnen, je flink helpen in de beginfase.
Volledig mee eens. Ik vind het ook niet eerlijk. Ik ben dan ook van plan om er geen gebruik van te maken.
 
Reactiescore
2.508
De afbeelding was vanaf mijn account afkomstig. Kan je een volledige screen laten zien als je wilt. Maar kan je garanderen dat dit W70 is. Echter wat ik niet snap is dat ik dus 2x 7 dagen FA kan krijgen. LEKKER! Even grondig farmen op deze wereld.. oh wait nvm.

Maar goed, het is wat het is.

Uhm dat is apart, ik dacht dat het niet de bedoeling was dat deze pakketjes op een nieuwe wereld beschikbaar zijn. Zou je de screen kunnen sturen? Eventueel per PM
 
Reactiescore
581
Volledig mee eens. Ik vind het ook niet eerlijk. Ik ben dan ook van plan om er geen gebruik van te maken.
Dat is je goed recht, moet eerlijkheidshalve zeggen, dat ik ze wel zou kopen als de aanbieding gegeven wordt.

En het is zo makkelijk recht te zetten: Geef iedereen deze aanbieding... dan is het je eigen keuze of je er wel of geen gebruik van wilt maken.
 

Deleted User - 487834254

Guest
De afbeelding was vanaf mijn account afkomstig. Kan je een volledige screen laten zien als je wilt. Maar kan je garanderen dat dit W70 is. Echter wat ik niet snap is dat ik dus 2x 7 dagen FA kan krijgen. LEKKER! Even grondig farmen op deze wereld.. oh wait nvm.

Maar goed, het is wat het is.

klopt hoor. Heb ze ook
 

DeletedUser75900

Guest
Ze zijn al uitgedeeld aan 1 of meer spelers... als er wel spelers zijn, die gelijk de aanbieding hebben aangenomen, dan kan je die niet meer afpakken. Het is nu eerlijker om iedereen -de komende 24 uur- de kans te geven, die pakketten aan te schaffen.
In mijn ogen ook de beste oplossing. En ach.. InnoGames verdient er dan ook meer aan ^^ Win-Win
 
Reactiescore
2.508
Ze zijn al uitgedeeld aan 1 of meer spelers... als er wel spelers zijn, die gelijk de aanbieding hebben aangenomen, dan kan je die niet meer afpakken. Het is nu eerlijker om iedereen -de komende 24 uur- de kans te geven, die pakketten aan te schaffen.

Volgens mij was het totaal niet de bedoeling om deze pakketjes beschikbaar te stellen aan selectieve accounts (op een nieuwe wereld), maar goed ik breng hem op de hoogte en dan mag hij kijken wat ermee gebeurd. Ik hoop tenminste dat dit niet nog eens rond W71 gebeurd :eek:
 

DeletedUser66006

Guest
Volgens mij was het totaal niet de bedoeling om deze pakketjes beschikbaar te stellen aan selectieve accounts, maar goed ik breng hem op de hoogte en dan mag hij kijken wat ermee gebeurd. Ik hoop tenminste dat dit niet nog eens rond W71 gebeurd :eek:
Dit gebeurd volgens mij bijna elke wereld....
 
Reactiescore
581
Ik dacht ook dat het niet de bedoeling was. Het is echter wel gebeurd, op nota bene een no-haul wereld, waar dergelijke pakketten nog meer waard zijn. Het enige wat je kunt doen om de boel recht te trekken, is iedereen de kans te geven.
 

DeletedUser75900

Guest
Volgens mij was het totaal niet de bedoeling om deze pakketjes beschikbaar te stellen aan selectieve accounts (op een nieuwe wereld), maar goed ik breng hem op de hoogte en dan mag hij kijken wat ermee gebeurd. Ik hoop tenminste dat dit niet nog eens rond W71 gebeurd :eek:

Gewoon volledig afschaffen of volledig aan iedereen aanbieden lijkt mij (voor de toekomst) het beste. Voor W70 is er eigenlijk maar 1 oplossing: aanbieden aan iedereen.
 
Reactiescore
2.508
Dit gebeurd volgens mij bijna elke wereld....

Zie mijn edit.

Binnen de maand sinds te start horen er geen voordeelpakketjes en evenementen te verschijnen.

Even een update langs mijn kant. Ik heb dit besproken met InnoGames en normaliter zijn bepaalde aanbiedingen niet actief tijdens de start van een wereld. De bovengenoemde aanbieding waarvan er een screenshot circuleert) zou dus in theorie niet op NL69 getoond mogen zijn.

Als dit wel gebeurd is is dit een bug die we graag onderzoeken. Ik zou dan dus graag de betrokken spelersnaam ontvangen zodat ik kan onderzoeken of zij dit aanbod gekregne hebben op wereld 69, wanneer dit was en of er langs onze kant iets misgegaan is.

Groeten

Gewoon volledig afschaffen of volledig aan iedereen aanbieden lijkt mij (voor de toekomst) het beste. Voor W70 is er eigenlijk maar 1 oplossing: aanbieden aan iedereen.

Deze discussie hebben we al op W69 gevoerd en het aan iedereen aanbieden is niet mogelijk aangezien er automatisch random selectief geselecteerd wordt.
 
Reactiescore
581
Deze discussie hebben we al op W69 gevoerd en het aan iedereen aanbieden is niet mogelijk aangezien er automatisch random selectief geselecteerd wordt.
Dan krijg ik een sterke aandrang om maar niet te starten. Het is verdomme een no-haul wereld en dan pakketten krijgen, die een % van je opslagplaats vullen, dat geeft degene die de aanbieding wel gekregen hebben, een oneerlijke voorsprong... aangezien de rest die aanbieding niet krijgt. Dat is in mijn ogen een grove schande.

Ik ging er al vanuit dat men de verkochte pakketten niet meer zou kunnen terugdraaien, maar de rest dan een gelijke kans geven, is wel het minste wat men kan en zou moeten doen.
 

DeletedUser75900

Guest
Dan krijg ik een sterke aandrang om maar niet te starten. Het is verdomme een no-haul wereld en dan pakketten krijgen, die een % van je opslagplaats vullen, dat geeft degene die de aanbieding wel gekregen hebben, een oneerlijke voorsprong... aangezien de rest die aanbieding niet krijgt. Dat is in mijn ogen een grove schande.

Ik ging er al vanuit dat men de verkochte pakketten niet meer zou kunnen terugdraaien, maar de rest dan een gelijke kans geven, is wel het minste wat men kan en zou moeten doen.

Dan maar wachten op de Classic of W71.... Maar zal daar ook wel gebeuren gok ik zo. Dit is geen ''bug'' meer. Kans gehad om W69 een voorbeeld te laten worden voor de toekomst door geen aanbiedingen meer te geven in het begin. Dit mislukte. Dan zou je zeggen dat W70 dan wél klopt.. Ook niet dus. Kan geen toeval zijn joh :p
 
Reactiescore
581
Het levert ze wss een leuk zakcentje op... niets mis mee, maar dan mogen ze er wat mij betreft nog meer aan verdienen... oftewel, iedereen de promotie en niet alleen hier en daar een speler.
 
Bovenaan