Praathoek

Deleted User - 487871837

Guest
Hoeveel heb je dan. Dan weet ik of het uit kan :p

Nu nog een kleine 6000, genoeg om me even een tijdje mee te vermaken, tot ik het weer zat ben :D

Daar moet ik je gelijk in geven. Startte echter even op W69 om mijn account in leven te houden, dan gaat het weer kriebelen en krijg je de roll-back. Vervolgens wil je op W70 weer volle bak gaan spelen, krijg je dit weer. Ik word dat wel eens zat, hoe ze mijn spelplezier weten te vergallen.

En ik denk dat coma's juist tussen de community en InnoGames zitten om te zorgen dat de ergste shit niet bij hen terecht komt (naast alle andere taken). Dat zij steeds de slechte/minder leuke boodschap mogen brengen en wij hen toch niet verantwoordelijk kunnen houden. Handig gevonden, maar dan moet de boodschapper het wel eens ontgelden, daar word 'ie tenslotte voor betaald.

Nee, ik snap dat het frustrerend is, dat ben ik ook met je eens ;)
Alleen zijn dit dingen waar Duckje zelf weinig aan kan doen, behalve het aankaarten bij Inno en hen vragen waarom het nu alweer mis loopt.
 
Reactiescore
2.506
Geloof ons maar als wij zeggen dat Duckje ook erg van deze situatie baalt ;) Maar zoals Duncan al zei in deze situatie zijn ook zijn handen geboeid.
 

DeletedUser80587

Guest
Op een no haul wereld zou je ook de bb-dorpen beter weg kunnen laten toch?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
6k is mooi, ben in eerste instantie succesvol accounts met minder gestart
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
581
WTF, net even een kaartje gemaakt... zie je dit:

aah29ovf4r.png


De hele wereld pas met gemak in één continent! Een rimstart is dan ook bijna onmogelijk...
 
Reactiescore
2.506
WTF, net even een kaartje gemaakt... zie je dit:

aah29ovf4r.png


De hele wereld pas met gemak in één continent! Een rimstart is dan ook bijna onmogelijk...

Dat is jammer genoeg al enkele werelden zo, maar ik verwacht dat ook deze zich iets zal uitbreiden
 
Reactiescore
581
Dat is jammer genoeg al enkele werelden zo, maar ik verwacht dat ook deze zich iets zal uitbreiden
Ik wist het niet, dat de werelden inmiddels zo klein waren (W54 had nog ruim 4 continenten) en wss schop ik een hoop NL spelers tegen het zere been hiermee, maar ik hoop dat onze servers gauw samengaan met andere servers, om zo werelden te krijgen met meer spelers.
 

Deleted User - 487871837

Guest
wss schop ik een hoop NL spelers tegen het zere been hiermee, maar ik hoop dat onze servers gauw samengaan met andere servers, om zo werelden te krijgen met meer spelers.

Hier hadden wij het toevallig gister nog over. Een merge heeft zo zijn voor- en nadelen; dit is een van de voordelen.
 
Reactiescore
581
Hier hadden wij het toevallig gister nog over. Een merge heeft zo zijn voor- en nadelen; dit is een van de voordelen.
Ben ik roerend met je eens.

Grootste nadeel in mijn ogen is het verliezen van je accountnaam (mogelijk bestaat die naam op die bestaande servers al) en dan vooral de vlaggen. Ik zou het vreselijk vinden, als ik die zorgvuldig opgebouwde vlaggen kwijt raak. En helemaal, als die de spelers die daar al langere tijd spelen... hun vlaggen gewoon kunnen behouden. Dan start je vele werelden lang met een achterstand.

Bij een merge zou eigenlijk iedereen opnieuw moeten beginnen... .eu servers of zo... en dan iedereen een (nieuwe) naam registreren en op hetzelfde niveau (nog 0 vlaggen) beginnen. Ben wel bang dat je daarmee veel spelers kwijt raakt. Maar als je ons bijvoorbeeld met de .net server merge... dan spelen mensen daar al jaren (dikke vlaggen) en je laat ons opnieuw beginnen zonder, dan word het eveneens een drama. Lastig probleem dus. Eerste optie: geheel nieuwe .EU servers starten, lijkt mij wel het eerlijkst.

P.S.: Of als dat mogelijk is, iedereen één account laten meenemen (al of niet met een andere niet bestaande naam op die server) met alle vlaggen die de account heeft.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.686
Ben ik roerend met je eens.

Grootste nadeel in mijn ogen is het verliezen van je accountnaam (mogelijk bestaat die naam op die bestaande servers al) en dan vooral de vlaggen. Ik zou het vreselijk vinden, als ik die zorgvuldig opgebouwde vlaggen kwijt raak. En helemaal, als die de spelers die daar al langere tijd spelen... hun vlaggen gewoon kunnen behouden. Dan start je vele werelden lang met een achterstand.

Bij een merge zou eigenlijk iedereen opnieuw moeten beginnen... .eu servers of zo... en dan iedereen een (nieuwe) naam registreren en op hetzelfde niveau (nog 0 vlaggen) beginnen. Ben wel bang dat je daarmee veel spelers kwijt raakt. Maar als je ons bijvoorbeeld met de .net server merge... dan spelen mensen daar al jaren (dikke vlaggen) en je laat ons opnieuw beginnen zonder, dan word het eveneens een drama. Lastig probleem dus. Eerste optie: geheel nieuwe .EU servers starten, lijkt mij wel het eerlijkst.
Ja ik had hier al iets over gepost in het ideeën topic. Mocht er vraag naar zijn zou ik of meerdere eens kunnen brainstormen over concepten, hoe en wat. Al heb ik geen verstand van de technische kant ervan. Wellicht dat het management dit beter zelf kan invullen. Al hoop ik inderdaad dat dit realiteit gaat worden, met de best mogelijke invulling as possible. Ik denk dat er sowieso veel animo voor is, gezien bijna iedere server beperkt is tot amper 1 continent vol.

Ik zie meer voordelen dan nadelen, zeker voor het voortbestaan van TW. Want de decrease in spelers is werkelijk pathetic.
 
Reactiescore
1.454
Voordelen
- Grotere servers
- Mogelijkheid tot werelden zonder PP-beurs (het probleem was dat het niet uit kon, maar als alles op 1 grote server is, kan het misschien wel)
- Mogelijkheid tot alternatieve werelden (aangezien de werelden groter zijn zal het makkelijker zijn om eens een wat alternatievere wereld er door te gooien in verband met inkomsten)

Nadelen
- Mensen die niet goed in Engels zijn haken mogelijk af
- Er is een mogelijk verlies van gespaarde vlaggen en PP
- Mogelijk verlies van de accountsnamen
- Er zullen mensen herplaatst worden of ontslagen worden binnen InnoGames

Dit zijn wel de grootste voordelen en nadelen imo
 
Bovenaan