Praathoek

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb sowieso al een jaar ofzo echt niet meer gespeeld, en ook nog nooit op een no haul :(

Wil mijn modpremiumpuntjes wel goed gebruiken he
 

Deleted User - 487871837

Guest
Zat aan de max die ik mag hebben als mod, dus dan gaan we maar splurgen hihi
 
Reactiescore
3.457
Mocht je teveel hebben he,red Inge de herfst door
 

Deleted User - 487936070

Guest
Aan mij ga je niet veel hebben, eerste no-haul wereld... alleen op .Net kon ik een no-haul startersguide vinden, die niet eens door iedereen onderschreven wordt aldaar.

https://forum.tribalwars.net/index.php?threads/guide-start-up-build-guide-for-no-haul-world.266862/

Vond het zelf ook niet helemaal oké... o.a. L25 Leem bouwen met je HQ op L1?

Zo'n gedateerde guide heeft ook niet echt veel zin meer na de invoering van de premium beurs. Ik zou vooral je ervaring proberen te gebruiken om de juiste balans te vinden tussen gs, troepen en groei. Met een beetje geluk laten de pp abusers je met rust.
 
Reactiescore
1.454
@Hopeful , je kan er altijd bij mij bij. Ik kan nog wel een PP smijter gebruiken :p
 
Reactiescore
2.490
ik laat de package sale nakijken. Normaliter zouden deze niet actief moeten zijn op laatst gestartte wereld (lijkt op een mess-up aan de kant van InnoGames). Hoe dan ook is dit een pakketverkoop die voor iedereen beschikbaar is (op de eerst gelogde wereld). Voor de ene is dit dus W70, voor de andere een andere wereld.

Mijn excuses voor het ongemak.
 
Reactiescore
1.367
Nu kan ik nog de questline volgen, over een tijdje niet meer :p



Als ze niet account-locked waren had ik het zo gedaan <3
Fair enough, gaat dat lekker dan?
 
Reactiescore
581
Mijn excuses voor het ongemak.
Beter gezegd: Excuses voor het geven van een oneerlijke boost/voorsprong aan een select aantal spelers, die deze aanbieding hebben gekregen.

En daar krijg ik het van Duckje... roll-back voordelen voor grotere spelers (% opslag GS x aantal dorpen), roll-back pech voor de vlaggen die spelers verloren (hoge vlaggen weg - compensatie lager vlaggenpakket) en nu dit weer. Start van een no-haul wereld, x % van de spelers een mooi boosterpakket. Ik kan je excuses, ook al ben jij slechts de boodschapper... zo langzamerhand niet meer horen, zonder er acuut uitslag van te krijgen. Bah!
 

DeletedUser75900

Guest
Beter gezegd: Excuses voor het geven van een oneerlijke boost/voorsprong aan een select aantal spelers, die deze aanbieding hebben gekregen.

En daar krijg ik het van Duckje... roll-back voordelen voor grotere spelers (% opslag GS x aantal dorpen), roll-back pech voor de vlaggen die spelers verloren (hoge vlaggen weg - compensatie lager vlaggenpakket) en nu dit weer. Start van een no-haul wereld, x % van de spelers een mooi boosterpakket. Ik kan je excuses, ook al ben jij slechts de boodschapper... zo langzamerhand niet meer horen, zonder er acuut uitslag van te krijgen. Bah!

Ik snap je frustratie enorm, maar denk dat Duckje hier ook niet veel aan kan doen.. he's just the messenger hier denk ik.
 
Reactiescore
390
Beter gezegd: Excuses voor het geven van een oneerlijke boost/voorsprong aan een select aantal spelers, die deze aanbieding hebben gekregen.

En daar krijg ik het van Duckje... roll-back voordelen voor grotere spelers (% opslag GS x aantal dorpen), roll-back pech voor de vlaggen die spelers verloren (hoge vlaggen weg - compensatie lager vlaggenpakket) en nu dit weer. Start van een no-haul wereld, x % van de spelers een mooi boosterpakket. Ik kan je excuses, ook al ben jij slechts de boodschapper... zo langzamerhand niet meer horen, zonder er acuut uitslag van te krijgen. Bah!

Jonge wat kan jij een potje zagen man. Smoke some weed dude
 
Reactiescore
581
Ik snap je frustratie enorm, maar denk dat Duckje hier ook niet veel aan kan doen.. he's just the messenger hier denk ik.
En dat horen we iedere keer weer. Ik hoor datzelfde argument al vanaf W11... misschien zit hij er daarom juist tussen? Is dat zijn werk? En daar (de boodschap die hij brengt) hoef ik niet blij mee te zijn.

Jonge wat kan jij een potje zagen man. Smoke some weed dude
Doe jij dat maar fijn...
 
Reactiescore
461
Volgende keer op een no haul krik dan de snelheid wat op dit is gwn een zieke pro abuser wereld. Komt dan wel id buurt van een classic maar kan geen kwaad om cl20 ermee te compenseren.
 
Reactiescore
581
Nee, maar hem afzeiken door dingen die buiten zijn bereik liggen schiet je ook niets mee op.
Daar moet ik je gelijk in geven. Startte echter even op W69 om mijn account in leven te houden, dan gaat het weer kriebelen en krijg je de roll-back. Vervolgens wil je op W70 weer volle bak gaan spelen, krijg je dit weer. Ik word dat wel eens zat, hoe ze mijn spelplezier weten te vergallen.

En ik denk dat coma's juist tussen de community en InnoGames zitten om te zorgen dat de ergste shit niet bij hen terecht komt (naast alle andere taken). Dat zij steeds de slechte/minder leuke boodschap mogen brengen en wij hen toch niet verantwoordelijk kunnen houden. Handig gevonden, maar dan moet de boodschapper het wel eens ontgelden, daar word 'ie tenslotte voor betaald.
 
Bovenaan