Elvina Oranskaya van Lockdown. was sowieso intern, ik heb op mijn account edels vanuit daar met getimede OS van Minty Maria erachter gekregen en nadat ik die had afgeslagen is het account overgenomen door Minty. Maar goed dat is 1 dorp en ook wat later na de start. Verder hierbij dan de kans voor jullie om uit te leggen waarom Tinder, de stam opgericht en vervolgens verlaten en overgenomen door Minty Maria, ook geen boosts/ interns zijn? Verlicht ons onwetenden, want het lijkt er met de beschikbare informatie verdacht veel op dat Tinder is gebruikt als off dump en intern in de start.
Ik speel niet, maar ik heb ook een uitleg/bewijzen gezien dat o.a. Darkhaico slechts de stam is gejoined om een aanval van een andere stam af te slaan. Waarbij er dus niet is geboost.
Waarbij we dus ook niet zomaar er vanuit kunnen gaan dat die Mikeboy erbij hoorde want die darkhaico was dus ook geen boost.
Dus om een lang verhaal kort te maken, tot nu toe heb ik een heleboel mensen zien schreeuwen om boost dit en dat, maar er is letterlijk dus nu 1 voorbeeld van 1 dorp geweest. Nou als daardoor iemand's wereld helemaal verziekt is, dan moet je denk ik een ander spel gaan spelen.
Ik kan namelijk nog wel een verhaal vertellen over Tijndijk, die speelde classic 21 met een stammencluster van 5 stammen samen ongeveer 21 accounts in de end-game, waarbij de stamlimiet ongeveer 5? was. Dus ik vind dit boostgezeur waarbij er nu letterlijk 1 dorp/speler gezien hebben die daadwerkelijk heeft geboost, een beetje een slap verhaal.