Praathoek #25

Reactiescore
676
De grap alleen is, dat dit dus geen interns/boosts zijn. Ik geloof dat Tijndijk ook een pm heeft ontvangen met uitleg en bewijzen daarvan. Had hem gesierd als hij dat ook nog had gepost.

Elvina Oranskaya van Lockdown. was sowieso intern, ik heb op mijn account edels vanuit daar met getimede OS van Minty Maria erachter gekregen en nadat ik die had afgeslagen is het account overgenomen door Minty. Maar goed dat is 1 dorp en ook wat later na de start. Verder hierbij dan de kans voor jullie om uit te leggen waarom Tinder, de stam opgericht en vervolgens verlaten en overgenomen door Minty Maria, ook geen boosts/ interns zijn? Verlicht ons onwetenden, want het lijkt er met de beschikbare informatie verdacht veel op dat Tinder is gebruikt als off dump en intern in de start.
 
Reactiescore
2
De grap alleen is, dat dit dus geen interns/boosts zijn. Ik geloof dat Tijndijk ook een pm heeft ontvangen met uitleg en bewijzen daarvan. Had hem gesierd als hij dat ook nog had gepost.

Ik heb inderdaad een pm gehad met info, in deze pm staat dat Darkhaico het dorp aan Minty gegeven heeft en Minty graag zou willen helpen omdat hij zo opkijkt tegen Minty.

Ik heb ook aangegeven dat degene die dat bericht gestuurd heeft, het zelf op het forum mocht zetten...maar dat vond diegene niet nodig.

Los daarvan mis ik nog steeds de bewijzen dat die andere 2 accounts geen boosts waren, maar legitieme overnames.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.089
Elvina Oranskaya van Lockdown. was sowieso intern, ik heb op mijn account edels vanuit daar met getimede OS van Minty Maria erachter gekregen en nadat ik die had afgeslagen is het account overgenomen door Minty. Maar goed dat is 1 dorp en ook wat later na de start. Verder hierbij dan de kans voor jullie om uit te leggen waarom Tinder, de stam opgericht en vervolgens verlaten en overgenomen door Minty Maria, ook geen boosts/ interns zijn? Verlicht ons onwetenden, want het lijkt er met de beschikbare informatie verdacht veel op dat Tinder is gebruikt als off dump en intern in de start.


Ik speel niet, maar ik heb ook een uitleg/bewijzen gezien dat o.a. Darkhaico slechts de stam is gejoined om een aanval van een andere stam af te slaan. Waarbij er dus niet is geboost.
Waarbij we dus ook niet zomaar er vanuit kunnen gaan dat die Mikeboy erbij hoorde want die darkhaico was dus ook geen boost.
Dus om een lang verhaal kort te maken, tot nu toe heb ik een heleboel mensen zien schreeuwen om boost dit en dat, maar er is letterlijk dus nu 1 voorbeeld van 1 dorp geweest. Nou als daardoor iemand's wereld helemaal verziekt is, dan moet je denk ik een ander spel gaan spelen.

Ik kan namelijk nog wel een verhaal vertellen over Tijndijk, die speelde classic 21 met een stammencluster van 5 stammen samen ongeveer 21 accounts in de end-game, waarbij de stamlimiet ongeveer 5? was. Dus ik vind dit boostgezeur waarbij er nu letterlijk 1 dorp/speler gezien hebben die daadwerkelijk heeft geboost, een beetje een slap verhaal.
 
Reactiescore
2
Ik kan namelijk nog wel een verhaal vertellen over Tijndijk, die speelde classic 21 met een stammencluster van 5 stammen samen ongeveer 21 accounts in de end-game, waarbij de stamlimiet ongeveer 5? was. Dus ik vind dit boostgezeur waarbij er nu letterlijk 1 dorp/speler gezien hebben die daadwerkelijk heeft geboost, een beetje een slap verhaal.

Hahah nou ik kan je vertellen dat ik daar samen met een vriend op 1 account begonnen ben en verder hebben we iedereen in tijdens de wereld ontmoet.
Dus beetje zwak dit.

Het boost gezeur kan je slap vinden, maar ik blijf het vaag vinden dat er meerdere spelers een stam joinen, leaven en overgenomen worden. En dan hebben we het inderdaad over spelers waarbij de geschiedenis terug gevonden kan worden.

Maar inderdaad, misschien is dit spel niks meer voor mij en moet ik maar stoppen.
 
Reactiescore
1.089
Dankzij die os-regel is dat niet zo heel gek. Maar ik snap je punt, maar er is (gedeeltelijk) een uitleg gekomen, en vooralsnog kan je over die andere accounts alleen maar speculeren.


Hahah nou ik kan je vertellen dat ik daar samen met een vriend op 1 account begonnen ben en verder hebben we iedereen in tijdens de wereld ontmoet.
Dus beetje zwak dit.

Dan nog, een classic met 21 accounts spelen terwijl je een ledenlimiet van 5 hebt is gewoon ontzettend zielig. Dat kan je net zo goed kwalificeren als boosten.
Maar goed dat is verleden tijd.
 
Reactiescore
676
@Sseg ik ga hier verder ook niet uitgebreid op in want ik hoef niet te bewijzen dat er geboost zou zijn. Enige is dat ik iets langs zag komen waaraan ik uit persoonlijke ervaring wat kon toevoegen. Mijn wereld is niet hierdoor verpest, je kan je alleen afvragen of Speer die gratis dorpen wel moet aannemen als ze zelf klagen dat er te weinig tegenstand is op deze wereld en het te snel voorbij gaat zijn. Maar goed gratis dorpen aannemen is schering en inslag op TW en Speer speelt ook strak hun vijanden weg, dus kan je het ze echt kwalijk nemen?
 
Reactiescore
2
Dan nog, een classic met 21 accounts spelen terwijl je een ledenlimiet van 5 hebt is gewoon ontzettend zielig. Dat kan je net zo goed kwalificeren als boosten.
Maar goed dat is verleden tijd.

Of het er 21 waren, dat weet ik niet, maar het waren er wel meer dan 5. En ja, daarin heb je gelijk, dat had anders gekund.

Waarbij ik het ook nog een wezenlijk verschil vind met of je in het begint zonder moeite dorpjes krijgt, of je met kleinere stammen de grootste stam aan wilt pakken.

Hoe dan ook, ik heb m’n zegje gedaan.
 
Reactiescore
1.089
@Sseg ik ga hier verder ook niet uitgebreid op in want ik hoef niet te bewijzen dat er geboost zou zijn. Enige is dat ik iets langs zag komen waaraan ik uit persoonlijke ervaring wat kon toevoegen. Mijn wereld is niet hierdoor verpest, je kan je alleen afvragen of Speer die gratis dorpen wel moet aannemen als ze zelf klagen dat er te weinig tegenstand is op deze wereld en het te snel voorbij gaat zijn. Maar goed gratis dorpen aannemen is schering en inslag op TW en Speer speelt ook strak hun vijanden weg, dus kan je het ze echt kwalijk nemen?

Ik ook niet, maar ik vroeg gewoon af waar die claims over boosten vandaan kwamen, want zelfs nu heb ik technisch gezien maar 1 boost gezien. En dat vind ik nog aan de karige kant (gelukkig maar).

Mja gratis dorpen is niet per definitie hetzelfde als boosten. Als het dankzij normaal wereldverloop gaat vind ik het wel een andere lading hebben dan dat je vooraf afspreekt om elkaar te internen ofzo. Ik heb ook genoeg gratis dorpen gehad in de classics die ik speelde, maar meestal waren het mensen die toch gingen stoppen zoals nu bij die darkhaico min of meer is gebeurd. Dat vind ik niet per definitie boosten.
 
Reactiescore
1.018
Amai zieke w32 taferelen hier

Alsof iemand, naast Howlin misschien, dat nog exact uit het hoofd weet
@Sseg ik ga hier verder ook niet uitgebreid op in want ik hoef niet te bewijzen dat er geboost zou zijn. Enige is dat ik iets langs zag komen waaraan ik uit persoonlijke ervaring wat kon toevoegen. Mijn wereld is niet hierdoor verpest, je kan je alleen afvragen of Speer die gratis dorpen wel moet aannemen als ze zelf klagen dat er te weinig tegenstand is op deze wereld en het te snel voorbij gaat zijn. Maar goed gratis dorpen aannemen is schering en inslag op TW en Speer speelt ook strak hun vijanden weg, dus kan je het ze echt kwalijk nemen?

Als iemand je aanbied z'n dorpen leeg te zetten nadat je z'n stam wegspeelt zou je toch gek zijn als je nee zegt? Daarnaast lijkt me juist dat de bewijslast ligt bij degenen die roepen dat er geboost wordt en heb ik nog 0 sluitend bewijs gezien dat Speer boost. Als je het nou over Flex hebt had iedereen je op je woord gelooft maar die speelt ergens anders
 
Reactiescore
2.039
Alsof iemand, naast Howlin misschien, dat nog exact uit het hoofd weet


Als iemand je aanbied z'n dorpen leeg te zetten nadat je z'n stam wegspeelt zou je toch gek zijn als je nee zegt? Daarnaast lijkt me juist dat de bewijslast ligt bij degenen die roepen dat er geboost wordt en heb ik nog 0 sluitend bewijs gezien dat Speer boost. Als je het nou over Flex hebt had iedereen je op je woord gelooft maar die speelt ergens anders
Had het er anders laatst nog met SV en farm0x over hoor?
 
Reactiescore
676
Alsof iemand, naast Howlin misschien, dat nog exact uit het hoofd weet


Als iemand je aanbied z'n dorpen leeg te zetten nadat je z'n stam wegspeelt zou je toch gek zijn als je nee zegt? Daarnaast lijkt me juist dat de bewijslast ligt bij degenen die roepen dat er geboost wordt en heb ik nog 0 sluitend bewijs gezien dat Speer boost. Als je het nou over Flex hebt had iedereen je op je woord gelooft maar die speelt ergens anders

Je hebt gelijk, bewijslast ligt bij de beschuldigers en niet bij Speer. Probleem is wel dat alleen betrokkenen weten of het afgesproken interns waren of niet. Mochten de beschuldigingen kloppen en zouden we het willen bewijzen moet dus iemand uit de school klappen. Het boeit me simpelweg te weinig om hier echt achteraan te gaan en dat bedoelde ik met "ik hoef het niet te bewijzen".

Ik geef wel 1 voorbeeld waarvan het overduidelijk is dat er samenwerking was en vervolgens een intern om aan te haken bij wat eerder is gezegd. Gratis dorpen aannemen vind ik niet per definitie slecht, maar die spelers dan ook een clear met edel laten sturen op een vijand die veel kleiner is dan jijzelf lijkt me ook weer niet zo nodig. Groot deel hiervan ligt ook bij de speler die het dorp gratis aanbiedt; durf te verliezen en ga niet aanvallen versturen voor de vijand die net je stam heeft weggespeeld.
 
Reactiescore
973
Heb 32 maar tot 10 dorpen ofzo gespeeld, dus geen idee die wereld. Rimstart, gefuseerd en nooit meer gelogt. Infini premade die over de hele wereld lag vrij snel gevallen.
 
Reactiescore
1.018
Je hebt gelijk, bewijslast ligt bij de beschuldigers en niet bij Speer. Probleem is wel dat alleen betrokkenen weten of het afgesproken interns waren of niet. Mochten de beschuldigingen kloppen en zouden we het willen bewijzen moet dus iemand uit de school klappen. Het boeit me simpelweg te weinig om hier echt achteraan te gaan en dat bedoelde ik met "ik hoef het niet te bewijzen".

Ik geef wel 1 voorbeeld waarvan het overduidelijk is dat er samenwerking was en vervolgens een intern om aan te haken bij wat eerder is gezegd. Gratis dorpen aannemen vind ik niet per definitie slecht, maar die spelers dan ook een clear met edel laten sturen op een vijand die veel kleiner is dan jijzelf lijkt me ook weer niet zo nodig. Groot deel hiervan ligt ook bij de speler die het dorp gratis aanbiedt; durf te verliezen en ga niet aanvallen versturen voor de vijand die net je stam heeft weggespeeld.
Nja je kan wel beter je best doen dan 3 accounts noemen die gewoon odd kregen toen ze overgenomen werden door speer accounts (deed jij ook niet, I know).
 
Bovenaan