Praathoek #25

Reactiescore
676
Kan iemand mij vertellen waarom de classic werelden geen eigen subforum hebben zoals de normale werelden? Ik vind het lichtelijk onoverzichtelijk.
Zijn deze werelden trouwens altijd zo klein of is dat gewoon de neerwaartse spiraal in TW spelersaantallen die we hier in de praktijk zien?
 
Reactiescore
973
Nope
 
Reactiescore
1.089
Dat soort gay shit is toch bij voorbaat kansloos, omdat je a veranderd in deleteduser7058703498309480 na zoveel jaar
en B, het allemaal in het klassik archief wordt gedumpt, dus succes met zoeken :tongue:
 
Reactiescore
1.089
Ja dat is wel een beetje jammer
 
Reactiescore
973
Reactiescore
1.018
Nja als je al je vpn's nog hebt moet dat niet het moeilijkste zijn!
 
Reactiescore
973
Niet vanuit een moreel oogpunt.
 
Reactiescore
1.089
En jij denkt dat hij daar wat om geeft? Die gast heeft Jan zn dorpen tot pulp geknald op CL23 nadat hij 3 kata attacks op elk van 50 dorpen kreeg van een MB die katapulten per ongeluk op het verkeerde target gooide. Ik werd gekatapulteerd door een BG van deze jodokus, en daardoor gooide die MB kata's terug, maarja dus op de verkeerde.

Jan is vrijwel gelijk gestopt met aanvallen toen, en die mb aangesproken.
Ging die vent ook nog beweren dat hij allerlei dorpen kwijt was dankzij die kata's. Terwijl de massa die was uitgevoerd met dorpen verlies, de dag ervoor was aangekomen lol, dus hooguit een paar dorpjes. Dus we boden hem wel compensatie aan en nap e.d. dat werd geweigerd. Ging hij vervolgens 3 dagen lang al Jan zn dorpen tot 6k punten knallen, veel en veel meer dan dat hij dus zelf had gekregen, en notabene dus op de verkeerde speler.

Zielige vent geen ander woord voor.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan