Praathoek #25

Reactiescore
1.018
Aangezien ik hier wel kan praten, kan iemand bepaalde mensen leren om voor bepaalde ipv onbepaalde tijd te muten? bvd
 
Reactiescore
487
Russia, Bruh, Boost, Hak een grote bg (of premade) in het noord-oosten.

En dan ook nog Nap met rfg (nog)

Word steeds zieliger deze wereld
 
Reactiescore
2
Voor mij is deze wereld ook niet wat ik gehoopt had.
Mensen boosten alsof het niks is, hebben overal ‘slaafjes’ voor en starten met premade stammen waarmee ze eigenlijk 3/4 aparte stammen mee zouden kunnen maken.

Kijk ik snap dat je met je vrienden een stam begint, maar je helpt wel het spel om zeep als je met 3x het stamlimiet begint en elkaar internt na 1 week.

Voor mij was dit voorlopig weer de laatste wereld tw, ik ben er weer klaar mee.
 
Reactiescore
1.089
Nouja vind het wel komisch dat het inmiddels de zoveelste is die iets roept over boosts, maar ik heb nog steeds geen voorbeeld gezien lmao.
 
Reactiescore
180
Nouja vind het wel komisch dat het inmiddels de zoveelste is die iets roept over boosts, maar ik heb nog steeds geen voorbeeld gezien lmao.

Waar rook is is vuur!
Maar bewijs is altijd mooi bij het gooien van een klacht
 
Reactiescore
2
Ik heb even snel wat bewijs (wat herleidbaar is) opgescharreld.

1613990362249.png

Elvina Oranskaya:
1613990383996.png

Darkhaico:
1613990444832.png

Dan ga ik er stiekem vanuit dat mikeboy ook bij dat groepje hoort (heel de Lock. stam dus).

1613990536646.png

MisterFox zat eerst ook in speer, en daarna is ie geëeeld.
1613990558648.png

En dan kan je mij wijsmaken dat ze later besloten hebben om het hoofd account te joinen, maar je hebt een gigantische voorsprong als je met 4+ accounts begint, waarbij je de 'side' accounts gebruikt om te clearen en edelen waarna je het 'side' account internt.

Verder worden er ook aanvallen gedaan door spelers die niet in de stam zitten, wat in mijn ogen dus gewoon hulp accounts zijn, om het hoofd account te 'boosten'.

En ik denk dat die spelers op die accounts echt niet de minste spelers zijn, dus die hebben dat helemaal niet nodig.
 

Bijlagen

  • 1613991360564.png
    1613991360564.png
    30,5 KB · Weergaven: 10
Reactiescore
2
Hoe dan ook, dit soort dingen bederven wel mijn spel plezier en het zal helaas van alle tijden blijven. Wat helaas zal leiden tot steeds kleinere werelden.
 
Reactiescore
6
Ik heb even snel wat bewijs (wat herleidbaar is) opgescharreld.

Bekijk bijlage 27124

Elvina Oranskaya:
Bekijk bijlage 27125

Darkhaico:
Bekijk bijlage 27126

Dan ga ik er stiekem vanuit dat mikeboy ook bij dat groepje hoort (heel de Lock. stam dus).

Bekijk bijlage 27127

MisterFox zat eerst ook in speer, en daarna is ie geëeeld.
Bekijk bijlage 27128

En dan kan je mij wijsmaken dat ze later besloten hebben om het hoofd account te joinen, maar je hebt een gigantische voorsprong als je met 4+ accounts begint, waarbij je de 'side' accounts gebruikt om te clearen en edelen waarna je het 'side' account internt.

Verder worden er ook aanvallen gedaan door spelers die niet in de stam zitten, wat in mijn ogen dus gewoon hulp accounts zijn, om het hoofd account te 'boosten'.

En ik denk dat die spelers op die accounts echt niet de minste spelers zijn, dus die hebben dat helemaal niet nodig.

Mooi verhaal, iets te lang though.
Hoe zit het met het odd van die spelers, en de ods van minty?
 
Reactiescore
2.303
Mooi verhaal, iets te lang though.
Hoe zit het met het odd van die spelers, en de ods van minty?

Boost je makkelijk mee toch als je alle off troepen er laat staan?
 
Bovenaan