Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66

DeletedUser69389

Guest
Ik ook niet. Misschien na mijn papers en tentamens als ik hier waarschijnlijk ga spelen.
 
Reactiescore
510

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Vergeet de schone tijden met mij niet jongens
 
Reactiescore
2.303

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Dus ge weet ze nog? :cool2:
 
Reactiescore
3.586
Wel grappig Class spelers, Firedrakan hebben zitten reporten voor spam en vervolgens die hele stam hetzelfde zit te doen. Zal ik ook alle berichtjes reporten?
 
Reactiescore
2.508
De afgelopen dagen ben ik onder gespamd met klachten over het gedrag op classic. De klachten gaan vooral over het afdwalen van topics en spam. Ik was hier nog al verbaast over, want ik heb dat nog nooit mee gemaakt. Maar classics zijn altijd onvoorspelbaar en anders van de rest. Let wel als er een melding komt over een off-topic post. Verplaats/verwijder ik niet alleen dat topic, maar de gehele off-topic discussie.

En alsjeblieft ga nu geen matennaaien. Ik heb ook een leven en heb geen zin/tijd om elke dag alles letterlijk te lezen en actief te modden. Een beetje leven en laten leven mag echt wel. Als je iemand of een opmerking niet kan waarderen negeer deze dan en kom niet bij alles een melding maken als het niet over de grens is.

Dan komen sommige van jullie met het argument dat het telkens weer gebeurd en dat ik dan toch wel iets zou moeten doen. En ik an jullie eerlijk zeggen dat als ik dit advies van jullie moet accepteren 70% van de forumgebruikers al waarschuwingen had gehad. Elke situatie staat op zichzelf (spam/of-topic). Heb echt geen zin om daarvoor (activiteit) officiële waarschuwingen te moeten gooien. Ik ga ervan uit dat jullie dit ook wel begrijpen. Bij instellingen vind je een negeer stand, wees niet te bang om deze te gebruiken als je echt iemand vervelend vind.
 
Reactiescore
1.039
sarcastic-gifs-o5iuSz.gif
 

Deleted User - 487958296

Guest
In de naam Blaze of Glory zitten 12 Letters, In de naam Bonnie en Clyde 13, In de naam barrows gang 11.
Hieruit kunnen we dus opmaken 11-12-13. 11+12+13=36
De namen DaenerysTargaryen en DipstickTheLegend bevatten beide 17 letters, wat erg opvallend is aangezien ze ook beide met de letter D beginnen en beide een D en T als hoofdletter hebben, op de 1e en 9e letter (ERG TOEVALLIG.)
17+17+1+9=44
44-36=8
Nu was 8 toevallig het aantal dorpen dat Blaze of Glory had voordat hij de stam BG verliet.
Ik vind het erg toevallig allemaal, ik denk dat ze allemaal onder een hoedje spelen en in het eindstadium samen een stam vormen. Iemand anders een mening hierover?
 

DeletedUser61134

Guest
Dipsh*t hoort allang bij Class.
De naam beschrijft alle leden perfect :eek:
 
Bovenaan