Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66
Reactiescore
2.478
Goeie wereld, fijn dat er zonder shady deals gespeeld kon worden hè Aldo:tongue:

Ik heb daar wel leren deffen dusja ondanks de diplomatieke deals en besluiten van de rest van de wereld. Kijk ik er enigszins goed op terug.
 

DeletedUser61134

Guest
Oprecht elke wereld zit genoeg positief aan.
Dat jullie alleen terugkijken op het negatieve maakt de wereld ook negatief!
Denk aan de leuke tijden met je vriendjes elkaar de hemel in te prijzen voor sh*t happened!
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
@The Minion wel opvallend dat Roald je co is en ik moet zeggen dat t wel overkomt alsof je t voor hem opneemt dit alles te verwijderen.. Ik bedoel in de andere topics zit er een gek wijfke over terroristen enzo te praten en dat laat je gewoon staan ?

Ben niet bepaald op mijn mondje gevallen, denk zelfs dat ik een van de laatste ben die iemand nodig heeft om voor mij op te komen hoor :biggrin:
 
Reactiescore
460
Is t iemand nog opgevallen dat goedkoop herbouwen er in begin nog niet was ?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Wat bedoel je precies?
 
Reactiescore
460
Toen wij in het begin een edel doodliepen moesten wij daar opnieuw de pakketjes voor slagen, wat ik al apart vond bij goedkoop herbouwen. Hebben hier ook een support voor gestuurd en die kwamen met een droog antwoord met een link naar de instellingen.

Als we nu edels verliezen komt er letterlijk te staan: Aantal edelmannen dat goedkoop nagebouwd kan worden: ..
En kunnen wij ze gwn weer produceren zonder pakketjes.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Toen wij in het begin een edel doodliepen moesten wij daar opnieuw de pakketjes voor slagen, wat ik al apart vond bij goedkoop herbouwen. Hebben hier ook een support voor gestuurd en die kwamen met een droog antwoord met een link naar de instellingen.

Als we nu edels verliezen komt er letterlijk te staan: Aantal edelmannen dat goedkoop nagebouwd kan worden: ..
En kunnen wij ze gwn weer produceren zonder pakketjes.
Vreemd, wij betalen 1 pakketje voor het 'goedkoop herbouwen' haha
 

DeletedUser79370

Guest
Specifiek doodlopen of recap? want de laatste laat je volle buit betalen.
Verder niet opgevallen, we waren aan het slowpoken wat die instelling betreft:oops:
 

Deleted User - 487924308

Guest
Is t iemand nog opgevallen dat goedkoop herbouwen er in begin nog niet was ?
Ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen maar was volgens mij bij ons ook zo. Onze laatste edel was gesniped en we mochten het volle pond betalen.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Duckje had me verzekerd dat er geen fout was gemaakt maar dat zegt ook niet alles haha. Is dus idd zo dat je alleen goedkoop herbouwt als je doodloopt, en alleen in het dorp waarvandaan je doodliep kan je de edel goedkoop herbouwen, wel voor 1 pakket dus nog.
 

DeletedUser78972

Guest
Haha nee vind het edelsysteem maar apart net als heel veel instellingen deze wereld btw
 
Reactiescore
460
Duckje had me verzekerd dat er geen fout was gemaakt maar dat zegt ook niet alles haha. Is dus idd zo dat je alleen goedkoop herbouwt als je doodloopt, en alleen in het dorp waarvandaan je doodliep kan je de edel goedkoop herbouwen, wel voor 1 pakket dus nog.
Hier zou het evt wel aan kunnen liggen idd, had er toen geen weet van dus niet echt op gelet.
 
Reactiescore
499
Ik weet echt niet wie er allemaal Classic spelen
 
Bovenaan