Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66
Reactiescore
2.508
Kom de 2e helft begint, laat me ff rustig kijken
 

Deleted User - 487958296

Guest
Je kiest er zelf voor om alles te verwijderen

32fcdj.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
259
32fdtv.jpg
 

DeletedUser78972

Guest
Verplaats dan berichten hier naar toe ipv verwijderen en af doodmaken
 
Reactiescore
2.508
Ik heb de discussie in GA amper aangeraakt. Alleen de feedback op mij na @Big Bang. heb ik verwijderd. Overdrijven is natuurlijk ook een vak.

Maar zal mezelf (nogmaals) verantwoorden. Een groot gedeelte van jullie zat de afgelopen weken massaal berichten te melden met de vraag of ik alle spam kon weg halen. Dit heb ik toen milt gedaan. Gevolg: meldingen verdubbelde zich 4 dagen lang 15 per dag.
Nu mod ik (op jullie verzoek) strenger en krijg ik weer gezaag. Ik ga niet voortrekken of op individuele personen aanpakken. Jullie wilde dat is strenger optrad dus dan doe ik dit ook voor iedereen. Mijn optreden op deze classic hebben jullie simpelweg aan jullie zelf te danken ;)
 

Deleted User - 487694086

Guest
Er zit toch echt een verschil tussen Rebecca die alleen maar random dingen roept en aandacht zoekt en een echte discussie hoor.
 
Reactiescore
2.508
Er zit toch echt een verschil tussen Rebecca die alleen maar random dingen roept en aandacht zoekt en een echte discussie hoor.

Lees mijn eerste alinea en dan zie je dat ik jullie hier een punt geef. Neemt echter niet weg dat ik inhoudelijk te kort komende posten, na alle meldingen, wel ga toestaan. Want jullie melde niet alleen drakan maar ook elkaar.

Ben het met je eens dat er een verschil in zit. Daarom heeft zij ook een ban en spreek ik jullie enkel aan of verwijder het als het inhoudelijk niks toevoegt.
Hoop dat jullie mij op een volgende classic dit niet vragen te doen. Ik haal er ook geen plezier uit, maar ga niet met twee maten wegen op hetzelfde forum.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Maar bij Leon ging je toch echt wel te ver hoor.. :s
 
Reactiescore
1.733
Kan je ons niet gewoon ons gang laten gaan ? Ook al wordt er af en toe bullshit neergezet.
 
Reactiescore
2.508
Kan je ons niet gewoon ons gang laten gaan ? Ook al wordt er af en toe bullshit neergezet.

Uiteraard, keerzijde is dan wel dat ik alle waarschuwingen en berispingen van de afgelopen week ook volgens die 'losse' standaarden ga herzien.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Nee tuurlijk niet, dat slaat nergens op. Enige is dat als er een discussie wordt gevoerd die daadwerkelijk over een topic gaat, als in boosten bij golden awards, dat je dat gewoon laat gaan.
 
Reactiescore
2.508
Nee tuurlijk niet, dat slaat nergens op. Enige is dat als er een discussie wordt gevoerd die daadwerkelijk over een topic gaat, als in boosten bij golden awards, dat je dat gewoon laat gaan.

En na jou opmerking heb ik in het GA-topic niet aan die discussie gezeten. Ik heb mijn reactie zelfs verwijderd, ik snap dus niet echt waar het probleem nu zit? Ik geef je daar namelijk gelijk in, echter vind ik niet dat het te veel moet afdwalen van het lijstje en verwijder ik inhoudelijk te kort komende posten zoals:
"Ik zou dit niet lezen"
"Aldo je bent te streng"
"#Leon"
 

Deleted User - 487694086

Guest
Gaat ook niet om wat je verder hebt gedaan, het enige is dat je zei dat een discussie daar offtopic was terwijl dat niet zo was. Voor de rest oprecht goed werk hier afgeleverd, er zijn oprecht veel mensen die het af mijden door bijvoorbeeld een Rebecca en jij bent wel een vd weinige mods die er iets aan doet.

#Leon
 
Reactiescore
1.733
Gaat ook niet om wat je verder hebt gedaan, het enige is dat je zei dat een discussie daar offtopic was terwijl dat niet zo was. Voor de rest oprecht goed werk hier afgeleverd, er zijn oprecht veel mensen die het af mijden door bijvoorbeeld een Rebecca en jij bent wel een vd weinige mods die er iets aan doet.

#Leon

Lol Rebecca is niet voor niets het forum titel gewonnen dus dat is gelul, zij trekt meer mensen naar dit stervend forum dan wie dan ook.


Gemeld.
 
Bovenaan