Roald97
Master Commander & Forum Personality 2019
- Reactiescore
- 2.708
Haha vond het wel grappig om eens terug te gaan lezen op dit forum. Vaak zie je dat mensen, na dat ze denken dat het 'veilig' is, toch allemaal een draai gaan geven aan hun prestaties en ervaringen op vorige werelden. Maar moest jij mij laten zien dat ik front en safe off/deff moest aangeven op mijn kaart ja? Na 8 werelden te winnen? Bijzonder.Maar goed, houd het lekker bij de feiten en stel jezelf niet zo aan.
Jasey je schat je zelf echt veel te hoog in door te denken dat iemand, laat staan ''schenenschopper Roald'', het niet zou durven ''uit angst voor een reactie'' - lol. Ik heb het op wereld 42 ook al eens gepost. Ik kreeg je vv, voor een second opinion. Ik was defensief coördinator in Seau - ik heb vrijwel alle accounts via vv bekeken dat kan iedereen beamen. Feit is een blijft dat ik op jouw account mixdorpen aantrof, je niet met de AM kon omgaan en niet wist hoe je icoontjes op je kaart kon krijgen - je had namelijk 0 icoontjes. Resulterende in stacks op rare plekken en tientallen dorpen die in een 'bouw' groep zaten waar helemaal geen troepen gemaakt werden (was nog voor het dynamische groepen tijdperk volgens mij). Ik heb dat toen ter tijd ook geschreven in de interne communicatie. Mijn geheugen is altijd een van mijn beste facetten geweest en ik ben er zeker van dat ik mij hier echt niet vergis. Ik was er namelijk erg verbaast over en heb mijn bevindingen ook met de stamleiding gecommuniceerd dat toen ter tijd dat Frank underwood (je speelaccount daar) een van de zwakste schakels was aan het oostfront - tezamen met greylady waar Linda op speelde volgens mij.
Je hebt je altijd geprofileerd als de ultieme old skool speler, je was zelfs zo oldskool dat je die nieuwigheidjes niet eens had. Ik heb een nieuw skype account anders had ik onze communicatie nog eens teruggezocht. Eventueel bekijk je het zelf, ik heb mijn feedback na de vv controle gewoon naar je gecommuniceerd.