1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Poesjeknoei, the real one?

Discussie in 'Wereld 32' gestart door Firehotowner2, 17. sep 2013.

Deel Deze Pagina

1. paralyzed wardog

paralyzed wardog

Lid geworden:
    17. jun 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    24/7 farmen? dam... eten, slapen, wc,... niet meer nodig? waar kan ik me zo'n robot kopen?
    En spammen is leuk <3

Sinds wanneer is oorlog "eerlijk"? Sinds wanneer is politiek eerlijk? Als je een geschiedenis boek opengooit vind je genoeg zogezegde "backstabs"

Ooops, iemand is kwaad/gekwetst als we met zo'n taal beginnen

2. de geschiedenis zegt ook dat de mensen vroeger hun vlees rauw aten en zonder bestek. Als ik jouw redenatie doorzet is dat dus reden genoeg om dit ook te beginnen doen? ;) met mensen zoals jij gaat de evolutie enkel achteruit...

Niemand gekwetst/kwaad. Eerder geïrriteerd dat een noob probeert gesprekken en discussies van meer ontwikkelde levensvormen te onderbreken. Als dat de reden is dat hij zo op je reageert dan kan ik me er perfect in vinden want zo voel ik me ook :cool:

3. paralyzed wardog

paralyzed wardog

Lid geworden:
    17. jun 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit gezegt dat je daarom het moet beginnen doen ;) I was only saying "Survival of the fittest". Het leven en de natuur is niet "eerlijk" Life's a bitch.. Deal with it... Maar wel grappig hoe jij -WEERAL- probeert te trollen.

En Die post was niet van jou, en ik zei niets over jou, dus jouw mening is daarover totaal niet nodig :) En je bewijst duidelijk dat je NIETS van het gesprek weet en gewoon probeert te trollen aangezien je verwijst dat hij zo op mij reageert terwijl hij niet op mij reageerde in de eerste plaats ;) Fail troll

And I rest my case, dit is w32 forum, denk niet dat je nog op w32 speelt of wel? :)

4. ween ween... Ik reageer op elke noob die denkt dat hij groot kan doen maar het eigenlijk niet waard is om dit AF te bezoedelen wist je trouwens dat de A in AF voor ALGEMEEN staat? wat dus betekend dat je niet ingame actief moet zijn om te mogen posten?
    De hoofdbeheerder van paralyzed Wardog was trouwens ook zeker niet te vinden over jouw post hoor :rolleyes:
    wel grappig trouwens, ik haal even voorbeelden aan die perfect in jouw denkbeeld passen. vervolgens ontken je ze en zeg je dat ik troll, betekend dit dan eigenlijk niet dat je je eigen berichten als troll ziet en dit net hebt toegegeven zonder dat je doorhad wat ik bedoelde? :D Maar ach, zolang dat je gelijk hebt maakt het niet uit hoeveel keer je je mening verandert. Je laatste post zegt uiteraard je mening die uiteraard nooit verandert is in jouw ogen :rollingeyes:

Ga dus verder failen, of trollen, of wat je ook probeert ingame en op het AF maar probeer me aub niet de les te spellen want daar maak je enkel jezelf nog belachelijker mee als dat je al bent

5. Delete je AF account i.p.v. in-game account, zou een stuk aangenamer zijn.

6. goldey

goldey Guest

Niet teamen tegen tutti tenzij je argumenten hebt

7. bwa, zelfs als ze teamen verliezen ze nog :cool: eenmansteam ftw, en jij bent er ook nog eh :p

8. Roprop

Roprop

Lid geworden:
    21. dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel al een tijdje niet meer op W32, dus het kan me eigenlijk weinig schelen, maar Vanyel zijn vv was inderdaad in de handen van Poesjestoei. Het idee was dat wij die als stam(IDU) zouden internen, maar IDU is inmiddels opgeheven en de meeste spelers in die stam gestopt. Dat die vv bij Poesje terecht kwam is jammer, maar dat komt doordat de vv eerst in handen was van IDU-lid FlorissEnzo die blijkbaar goed contact had met Poesje.

9. n1i1k1k1i12

n1i1k1k1i12

Lid geworden:
    16. okt 2012
    Leuk Bevonden:
    171
    Komt ook omdat ze met 3x shit argumenten komen en pas hun bek echt open durven te doen wanneer je weg bent;)

10. demn, ik ga je missen maatje :) als je ooit terug tijd hebt, je weet me te vinden eh! al is het maar inactief voor de leuke babbel :p

11. n1i1k1k1i12

n1i1k1k1i12

Lid geworden:
    16. okt 2012
    Leuk Bevonden:
    171
    Als ik binnenkort weer een beetje hersteld brn van mijn ongeluk ben ik ook wel in voor een babbel:)

12. Reverze

Reverze Guest

Wow, vroeger dacht ik dat al die top 20 spelers supergoede, solo-spelers waren. Toen was ik erachter gekomen dat er co-accounts bestaan. Sinds kort hoor ik over het internen, mijn mening over de top 20 is helemaal verandert. Ik hoop dat de volgende wereld eentje is zonder vv en een IP-adres per account, maar dat is natuurlijk onmogelijk :)

Laatst bewerkt door een moderator: 7. nov 2013
  13. badboys9

badboys9

Lid geworden:
    9. apr 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok.

14. Dan kan je een privé vpn kopen en dan kan het alsnog.

15. Firehotowner2

Firehotowner2

Lid geworden:
    11. jul 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo,

Ikke terug actief op't AF. Spanned :$

16. de witte hond

de witte hond

Lid geworden:
    31. mei 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel hier gewoon alleen hoor :p

17. Firehotowner2

Firehotowner2

Lid geworden:
    11. jul 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er velen die alleen spelen hoor nog! Maar idd, meer en meer, tribal wars heeft het niet zo graag!

18. Aesthetician

Aesthetician

Lid geworden:
    2. jun 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Poesje mauw, kom eens gauw!

19. Ik heb lekkere melk voor jou.. babyface. :)

20. kokeworst

kokeworst Guest

Ben jij Thijs van Twd uit w15? :eek: