Amber Heard
Forum Personality of The Year 2017
- Reactiescore
- 627
Whiners
Ik snap de reactie van firehotowner2 dat het een ongebruikelijke vv is van poesjestoei.
Zelf speel ik geen 32 maar ik snap niet waarom iedereen zo huilt over de interns van bepaalde spelers. Iedereen heeft een andere mening en terecht of onterecht steakhouse staat nu nog steeds nmr 1. Als dit problemen oplevert zal ik zeggen doe je ogen open en kijk is naar een andere wereld want daar trekt ook iedereen zijn mond open en zegt dat DAAR het onterecht is wie er op nmr 1 staat.
Ingaan op privéleven is niet toegestaan, en zeker in een discussie ook zeer ongepast. Want dat betekent dat je de discussie anders niet kan winnen als je niet op de persoon zelf gaat.
Nieuw hoofdstuk voor het boek over Poesjeknoei: Hoe stab ik mijn NAPS.
Volgende keer nadenken voordat je Amath aanvalt, dan kan je een tegen reactie verwachten. PBG's of PNap's tellen dan niet. Niet volgens de stam regels
Praathoek..
Kijk eerst naar je eigen gedrag, arrogante zak.
Dit hoort niet op het algemeen forum,
als je het niet kunt halen in een discussie laat dan wat zien in game.
Als jullie je niet aan afspraken kunnen houden moet je ook
niet verrast zijn als de tegenpartij er ook de brui aan geeft.
Het enigste dat je hier wint is dat je jezelf eindeloos belachelijk maakt.
Graag zie ik wel nog wat echte punten die de discussie naar een nieuw niveau brengen,
heb je die niet raad ik je aan het over een andere boeg te gooien.
Dankje.
Je hebt gelijk deWitPCHulp,
wat vind je van dit?
Je nap aanvallen met een vv - account. En die aanvallen waren niet van een stamaccount dus ook geen stambelang.
Via via gehoord vandaag dat de aanvallen dus via poesje gestuurd zijn terwijl poesje mijn nap is?
Laf of niet laf?