DeletedUser70670
Guest
Beste wereld32politiek&propagandamensen ,
Ik heb zin om eens iets te schrijven na het voorval met poesjestoei, dat plaatsvond 17 september 2013 op de planeet aarde, achter een computer, op het spel tribalwars, in een zeer leuke wereld, wereld 32. ( rock )
Ik zoals altijd leuk spelletjes maar die dag was toch anders
Achtergrond
Wknol, ex-lid van stokje had als moraalbreker dontbless me wtf. Helaas heeft wknol deze persoon aangevallen en geëdelt, wat niet echt proper was van hem, hoe dan ook is het niet zo puur gelopen als het eruit ziet. Er waren andere factoren die meespeelden, maar ga daarbij deze actie niet volledig verdedigen. Ik haat trouwens dingen die niet mooi zijn of stout, dus bij deze vermeldt. Dontbless me mtf had nog wel wat dorpen over, maakte een post op AF en maakte wknol zwart, al dan niet terecht. Poesjestoei greep in, praatte wat, stuurde wat pm's met dontbless me mtf en hij kreeg de vv van dontbless me mtf.
De vv ligt nu bij poesjestoei, Amath lid. Dontbless me ligt tussen Wknol en Mij, stokje leden Verdacht lijkt me dat poesjestoei graag een account beter wil maken in een regio waar hij niets mee is, toch?
Achja genoeg hierover, even een mooie actie opstellen van poesjestoei, een echte nummer 2!
Ik citeer even Poesjestoei
Dit lijkt me toch relatief vijandig overkomen tov van mij. Dan kunnen we dus de vraag stellen, waarom wilt hij per sé die vv in het zuiden, waar hij niets te zoeken heeft? Maar laat ons zeggen, hij zit ons niet vijandig hoor:
Er ligt een core tussen ons, ik herhaal, er ligt een core tussen ons
maar halloooooooo ik ben poesjestoei en ik kom toch een vv zoeken aan de andere kant van de core. VREEMD ?
Achja, maar poesjestoei, hoe volwassen hij ook is haalt hij graag het volgende argument boven:
Juist, want jij internt niet, right? Topspeler jij. Even vergelijken;
* Interns Steakhouse.
1. iGear: 680k punten
* Interns Poesjestoei
1. Bouchke11, 34 dorpen, 300k punten
2. Ruud-Lotr, 44 dorpen, 410k punten
3. Du, Broo77, 20 dorpen, 140k punten
4. Gruttobende, 5 dorpen 40k
5. Alle, Du, 4 dorpen, 30k
= 920k, + 15+ bb dorpen, kortom, laat het duidelijk zijn.
Top wel dat je steeds blijft terugspringen naar mijn Eenmalige fusie met mijn vriendinnetje iGear.
Waar het eigenlijk allemaal om draait
Dit is het gesprek tussen mij en poesjestoei op dontbless me mtf:
Ik vind dit geen mooie actie van hem, op een ander account zich voordoen, zeer kinderachtige taal en dan nog eens 2 aanvallen op wknol versturen. Dit hoort niet. Het verder gesprek bespreek ik kort in de volgende post:
Ik heb zin om eens iets te schrijven na het voorval met poesjestoei, dat plaatsvond 17 september 2013 op de planeet aarde, achter een computer, op het spel tribalwars, in een zeer leuke wereld, wereld 32. ( rock )
Ik zoals altijd leuk spelletjes maar die dag was toch anders
Achtergrond
Wknol, ex-lid van stokje had als moraalbreker dontbless me wtf. Helaas heeft wknol deze persoon aangevallen en geëdelt, wat niet echt proper was van hem, hoe dan ook is het niet zo puur gelopen als het eruit ziet. Er waren andere factoren die meespeelden, maar ga daarbij deze actie niet volledig verdedigen. Ik haat trouwens dingen die niet mooi zijn of stout, dus bij deze vermeldt. Dontbless me mtf had nog wel wat dorpen over, maakte een post op AF en maakte wknol zwart, al dan niet terecht. Poesjestoei greep in, praatte wat, stuurde wat pm's met dontbless me mtf en hij kreeg de vv van dontbless me mtf.
De vv ligt nu bij poesjestoei, Amath lid. Dontbless me ligt tussen Wknol en Mij, stokje leden Verdacht lijkt me dat poesjestoei graag een account beter wil maken in een regio waar hij niets mee is, toch?
Achja genoeg hierover, even een mooie actie opstellen van poesjestoei, een echte nummer 2!
Ik citeer even Poesjestoei
poesjestoei 12.08.13 16:38
Nog een paar weekjes en we halen je in...
Mvg
Wonder66
Dit lijkt me toch relatief vijandig overkomen tov van mij. Dan kunnen we dus de vraag stellen, waarom wilt hij per sé die vv in het zuiden, waar hij niets te zoeken heeft? Maar laat ons zeggen, hij zit ons niet vijandig hoor:
poesjestoei vandaag om 21:27 uur
Verder laat ik het hierbij, ook zie je me als vijand blijkbaar wat ook hilarisch is.. er ligt een core tussen ons ^.^
Er ligt een core tussen ons, ik herhaal, er ligt een core tussen ons
maar halloooooooo ik ben poesjestoei en ik kom toch een vv zoeken aan de andere kant van de core. VREEMD ?
Achja, maar poesjestoei, hoe volwassen hij ook is haalt hij graag het volgende argument boven:
Rang 3 en 4 die fuseren en dan nog 2 andere grote accounts.. noem ik ook niet echt proper tribalwars spelen dus ik denk niet echt dat je het recht hebt om dat te zeggen..
Juist, want jij internt niet, right? Topspeler jij. Even vergelijken;
* Interns Steakhouse.
1. iGear: 680k punten
* Interns Poesjestoei
1. Bouchke11, 34 dorpen, 300k punten
2. Ruud-Lotr, 44 dorpen, 410k punten
3. Du, Broo77, 20 dorpen, 140k punten
4. Gruttobende, 5 dorpen 40k
5. Alle, Du, 4 dorpen, 30k
= 920k, + 15+ bb dorpen, kortom, laat het duidelijk zijn.
Top wel dat je steeds blijft terugspringen naar mijn Eenmalige fusie met mijn vriendinnetje iGear.
Waar het eigenlijk allemaal om draait
Dit is het gesprek tussen mij en poesjestoei op dontbless me mtf:
dontbless me mtf 16.09.13 15:52
Als hij blijft aanvallen zullen er gevolgen zijn voor u en uw stam.
Mvg,
Steakhouse. 16.09.13 15:54
Beste,
Als je me nog een keer op deze manier contacteert zal ik eens voor wat gevolgen zorgen. Ik heb geen intentie om jullie aan te vallen, dat is volgens mij wel duidelijk, anders had ik dat al gedaan. Zo'n dingen besprek je met wknol.
Steakhouse. 16.09.13 15:56
Als u een onderlinge oorlog wil opentrekken in stamverband, dan doet u dit maar gerust. Besef dan wel dat deze stam dan ook als een stam gaat terugstrijden tot er een winnaar is en een kamp verloren heeft. Voor mij hoeft het zo een vaart niet te lopen. Maar als u dit zo wil, geef dat dan maar even aan. Dan bereiden we ons voor op een eerlijk gevecht. Zoniet hoor ik het ook graag.
Kusjes
Henk
Steakhouse. 16.09.13 15:57
Nu heb je de mening van de 2 spelers van dit acc
Knuffel,
Henk
dontbless me mtf 16.09.13 15:59
Beste Henk en Djordy,
Dit is geen dreiging maar er gaan echt gevolgen komen mocht jou stam me nog aanvallen. Ik zal dit door de vingers zien. Geloof me ik ben baas.
Mvg,
Steakhouse. 16.09.13 16:00
Zeggen dat er gevolgen komen als de situatie niet verranderd is namelijk al dreigen je dreigt dus met gevolgen, snap je?
Schouderklopje,
Henk
dontbless me mtf 16.09.13 16:01
Gevolgen zijn voor jullie, lach maar zolang het nog kan. Die grijns zal nog vergaan. Als je me niet serieus neemt laat het even weten.
dontbless me mtf 16.09.13 16:04
mijn stam heeft 703 dorpen, jij hebt er 280. Als iedereen uit elk dorp een aanval stuurt dan loop je vertraging op.
Mvg,
Steakhouse. 16.09.13 16:05
Ik neem je doodserieus, ik verbeterde enkel je foutief taalgebruik. Niets mis mee toch. Jij gebruikte het woord dreigen eigenlijk niet zoals het bedoeld is, en ik liet dit even weten. Moet je toch niet voor op je tenen getrapt zijn?
Handdruk,
Henk
dontbless me mtf 16.09.13 16:06
Ik wou het je laten weten, als ik nog aangevallen wordt heb je een probleem. Zoals ik al zei 703 dorpen is veel.
Steakhouse. 16.09.13 16:10
Laatste keer, ik val je niet aan. Wknol doet dit.
Maar hoe dan ook, 703 dorpen, en hoeveel spelers juist? Ik weet al lang dat jullie stammetje er ligt, er bepaalde spelers uit je stam weten dat ik er lig. Zij waren zowat bang van me, maar heb tijde goed contact met hun, aan wiens kant ze staan is jou keuze. Maar ik garandeer je dat er zeker 40 % jou aanval niet zullen meedoen, ik was je voor.
Bespreek nu maar met Wknol, ik heb je niet aangevallen.
dontbless me mtf 16.09.13 16:20
Kan jij het aub met hem bespreken want de gevolgen zijn voor heel je stam!!!!!!
Steakhouse. 16.09.13 16:21
Genoeg van jou, als je nog 1x zo'n random dingen begint te zeggen en die uitroeptekens zijn volkomen overbodig. Alles wat jij moet weten heb ik hier gezegd:
Maar hoe dan ook, 703 dorpen, en hoeveel spelers juist? Ik weet al lang dat jullie stammetje er ligt, er bepaalde spelers uit je stam weten dat ik er lig. Zij waren zowat bang van me, maar heb tijde goed contact met hun, aan wiens kant ze staan is jou keuze. Maar ik garandeer je dat er zeker 40 % jou aanval niet zullen meedoen, ik was je voor.
Verder zwijg je maar tegen me, ik heb niets met jou te maken, heb je ook niet aangevallen.
dontbless me mtf 16.09.13 16:30
Volgens de stam gaat Wknol op jou uaccount komen dus dat is niet waar hoor. Dus dit moeten zeker jou toekomstige dorpen worden. Dat gaat te ver, het zijn mijn dorpen en nit van jou joh!!
Steakhouse. 16.09.13 16:32
Ok, dat waren weer uitroeptekens. Praat eens deftig. Wknol komt naar mij, die kans zit erin. Als je dorpen wil moet je dit met mij bespreken en komen we misschien tot een oplossing, maar na al dit heb ik geen zin meer om met jou te praten. Doe het wel met Henddl, dag.
Steakhouse. 16.09.13 16:33
Standaard Re: Top/Flop Stammen
Maar kom je die laatste dorpjes nog halen???
Aangezien toch alles al leeg is door jou Mark w32 - Dontbless me mtf
Volgens mij heb jij it ooit gezegd, nu krijg je het en ga je wenen?
dontbless me mtf 16.09.13 16:34
Mij niet edelen daar worden we allebei slecher van hoor @@@
Mvg,
Ik vind dit geen mooie actie van hem, op een ander account zich voordoen, zeer kinderachtige taal en dan nog eens 2 aanvallen op wknol versturen. Dit hoort niet. Het verder gesprek bespreek ik kort in de volgende post: