Poesjeknoei, the real one?

DeletedUser69733

Guest
Zeggen dat iemand 24/7 loopt te farmen, aandacht tekort komt, en niks beters te doen heeft dan mij onder te spammen kan je nog best aan TW linken hoor. Sorry als ik zei dat hij het spel niet goed begrijpt, ik denk te hardop.
Maar ja, is die zeker want hij kreeg 2 incs. :eek:
24/7 farmen? dam... eten, slapen, wc,... niet meer nodig? waar kan ik me zo'n robot kopen?
En spammen is leuk <3

Als je een NAP met een speler hebt geldt dat niet voor de gehele stam toch? Of denken jullie dan wel zo :rolleyes:? Verder zat er op de nap een opzeg termijn die niet is nagekomen. Lekker eervol kun je zeggen :eek:. NAP tussen spelers hebben niet zoveel te maken met stamregels. Maar als je in oorlog komt wel die NAP is het wel gebruikelijk de NAP op te zeggen, maar dan wel aan de termijn vast te houden. Maar dit is niet het geval dus gewoon een stab.

Ja, want dat je tijd steekt in dit spel en diplomatisch speelt om te overleven en je wordt gestabt is heel normaal tegenwoordig. Natuurlijk gaat dit spel over heersen ect, maar eervol is dan normaal wel van belang.

Sinds wanneer is oorlog "eerlijk"? Sinds wanneer is politiek eerlijk? Als je een geschiedenis boek opengooit vind je genoeg zogezegde "backstabs"

Kijk eerst naar je eigen gedrag, arrogante zak.

Ooops, iemand is kwaad/gekwetst als we met zo'n taal beginnen
 

DeletedUser

Guest
Sinds wanneer is oorlog "eerlijk"? Sinds wanneer is politiek eerlijk? Als je een geschiedenis boek opengooit vind je genoeg zogezegde "backstabs"



Ooops, iemand is kwaad/gekwetst als we met zo'n taal beginnen

de geschiedenis zegt ook dat de mensen vroeger hun vlees rauw aten en zonder bestek. Als ik jouw redenatie doorzet is dat dus reden genoeg om dit ook te beginnen doen? ;) met mensen zoals jij gaat de evolutie enkel achteruit...

Niemand gekwetst/kwaad. Eerder geïrriteerd dat een noob probeert gesprekken en discussies van meer ontwikkelde levensvormen te onderbreken. Als dat de reden is dat hij zo op je reageert dan kan ik me er perfect in vinden want zo voel ik me ook :cool:
 

DeletedUser69733

Guest
de geschiedenis zegt ook dat de mensen vroeger hun vlees rauw aten en zonder bestek. Als ik jouw redenatie doorzet is dat dus reden genoeg om dit ook te beginnen doen? ;) met mensen zoals jij gaat de evolutie enkel achteruit...

Niemand gekwetst/kwaad. Eerder geïrriteerd dat een noob probeert gesprekken en discussies van meer ontwikkelde levensvormen te onderbreken. Als dat de reden is dat hij zo op je reageert dan kan ik me er perfect in vinden want zo voel ik me ook :cool:

Ik heb nooit gezegt dat je daarom het moet beginnen doen ;) I was only saying "Survival of the fittest". Het leven en de natuur is niet "eerlijk" Life's a bitch.. Deal with it... Maar wel grappig hoe jij -WEERAL- probeert te trollen.

En Die post was niet van jou, en ik zei niets over jou, dus jouw mening is daarover totaal niet nodig :) En je bewijst duidelijk dat je NIETS van het gesprek weet en gewoon probeert te trollen aangezien je verwijst dat hij zo op mij reageert terwijl hij niet op mij reageerde in de eerste plaats ;) Fail troll

And I rest my case, dit is w32 forum, denk niet dat je nog op w32 speelt of wel? :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nooit gezegt dat je daarom het moet beginnen doen ;) I was only saying "Survival of the fittest". Het leven en de natuur is niet "eerlijk" Life's a bitch.. Deal with it... Maar wel grappig hoe jij -WEERAL- probeert te trollen.

En Die post was niet van jou, en ik zei niets over jou, dus jouw mening is daarover totaal niet nodig :) En je bewijst duidelijk dat je NIETS van het gesprek weet en gewoon probeert te trollen aangezien je verwijst dat hij zo op mij reageert terwijl hij niet op mij reageerde in de eerste plaats ;) Fail troll

And I rest my case, dit is w32 forum, denk niet dat je nog op w32 speelt of wel? :)

ween ween... Ik reageer op elke noob die denkt dat hij groot kan doen maar het eigenlijk niet waard is om dit AF te bezoedelen wist je trouwens dat de A in AF voor ALGEMEEN staat? wat dus betekend dat je niet ingame actief moet zijn om te mogen posten?
De hoofdbeheerder van paralyzed Wardog was trouwens ook zeker niet te vinden over jouw post hoor :rolleyes:
wel grappig trouwens, ik haal even voorbeelden aan die perfect in jouw denkbeeld passen. vervolgens ontken je ze en zeg je dat ik troll, betekend dit dan eigenlijk niet dat je je eigen berichten als troll ziet en dit net hebt toegegeven zonder dat je doorhad wat ik bedoelde? :D Maar ach, zolang dat je gelijk hebt maakt het niet uit hoeveel keer je je mening verandert. Je laatste post zegt uiteraard je mening die uiteraard nooit verandert is in jouw ogen :rollingeyes:

Ga dus verder failen, of trollen, of wat je ook probeert ingame en op het AF maar probeer me aub niet de les te spellen want daar maak je enkel jezelf nog belachelijker mee als dat je al bent
 

DeletedUser

Guest
Delete je AF account i.p.v. in-game account, zou een stuk aangenamer zijn.
 

DeletedUser7507

Guest
Die aanvallen met een VV account kan ik niet gedaan hebben want ik kan je wel aanvallen.
Of je moet dit geloven:
4PUP2.png


Jullie maken jezelf alleen maar belachelijk.
Ik speel al een tijdje niet meer op W32, dus het kan me eigenlijk weinig schelen, maar Vanyel zijn vv was inderdaad in de handen van Poesjestoei. Het idee was dat wij die als stam(IDU) zouden internen, maar IDU is inmiddels opgeheven en de meeste spelers in die stam gestopt. Dat die vv bij Poesje terecht kwam is jammer, maar dat komt doordat de vv eerst in handen was van IDU-lid FlorissEnzo die blijkbaar goed contact had met Poesje.
 

DeletedUser

Guest
Komt ook omdat ze met 3x shit argumenten komen en pas hun bek echt open durven te doen wanneer je weg bent;)

demn, ik ga je missen maatje :) als je ooit terug tijd hebt, je weet me te vinden eh! al is het maar inactief voor de leuke babbel :p
 

DeletedUser

Guest
Wow, vroeger dacht ik dat al die top 20 spelers supergoede, solo-spelers waren. Toen was ik erachter gekomen dat er co-accounts bestaan. Sinds kort hoor ik over het internen, mijn mening over de top 20 is helemaal verandert. Ik hoop dat de volgende wereld eentje is zonder vv en een IP-adres per account, maar dat is natuurlijk onmogelijk :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63840

Guest
Wow, vroeger dacht ik dat al die top 20 spelers supergoede, solo-spelers waren. Toen was ik erachter gekomen dat er co-accounts bestaan. Sinds kort hoor ik over het internen, mijn mening over de top 20 is helemaal verandert. Ik hoop dat de volgende wereld eentje is zonder vv en een IP-adres per account, maar dat is natuurlijk onmogelijk :)

Ok.
 

DeletedUser

Guest
Wow, vroeger dacht ik dat al die top 20 spelers supergoede, solo-spelers waren. Toen was ik erachter gekomen dat er co-accounts bestaan. Sinds kort hoor ik over het internen, mijn mening over de top 20 is helemaal verandert. Ik hoop dat de volgende wereld eentje is zonder vv en een IP-adres per account, maar dat is natuurlijk onmogelijk :)

Dan kan je een privé vpn kopen en dan kan het alsnog.
 

DeletedUser69490

Guest
Wow, vroeger dacht ik dat al die top 20 spelers supergoede, solo-spelers waren. Toen was ik erachter gekomen dat er co-accounts bestaan. Sinds kort hoor ik over het internen, mijn mening over de top 20 is helemaal verandert. Ik hoop dat de volgende wereld eentje is zonder vv en een IP-adres per account, maar dat is natuurlijk onmogelijk :)

Speel hier gewoon alleen hoor :p
 

DeletedUser70670

Guest
Zijn er velen die alleen spelen hoor nog! Maar idd, meer en meer, tribal wars heeft het niet zo graag!
 
Bovenaan