Pirate & -ST-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
4
Re: Pirate & -ST-

jammer want dan hadden we weer even rust van dat zielige egoïstische grootpraat stoere jochie.



ook hier praat je lulkoek zoals altijd, -st- is niet zelf met het idee gekomen, idee kwam van de lock kant en na lang vergaderen is er toch een besluit genomen, lock en st hebben al een paar maanden een goed samenwerkingscontract en dit zat er hoe dan ook wel aan te komen.

nu jij weer met je grote mond zoals altijd vooroordeeltjes heb zal je toch maar eens de waarheid moeten opzoeken voordat je die muil weer eens opentrekt



jep een massa van iets meer dan 100 clears die allemaal dood zijn

Gozert , Aanval bouw je sneller op dan de deffence waar jullie mee smijten ;)
 

DeletedUser

Guest
nee hoor, maar je hebt altijd zon grote mond hier over dat jij geweldig bent en de rest niet en reacties gaat plaatsen zonder enkele feit te weten

Ik denk dat jij hier wel mag zwijgen, Tuur heeft verre van een grote mond en spreekt vooral geen veel lof uit over zichzelf.
Ik denk dat jij de feiten wel even mag gaan natrekken.
Kom maar terug iets hier posten als je eerst naar jezelf hebt gekeken en verbeterd wat je zelf fout doet, dan pas kan je naar iemand anders kijken en hem verbeteren.
 

DeletedUser

Guest
Als je de statistieken inderdaad van de laatste week erbij neemt, situeren de verliezen van -ST- zich enkel op de spelers Dielessen en hertog remi. Vooral de laatste 2 dagen op hertog remi, dit heeft ook zijn redenen en hopelijk komt er wat tegenreactie en kan het strijden beginnen ;)
 
Reactiescore
4
Re: Pirate & -ST-

Wat een haat aan Pirate zeg. Ik vind dat Herrezen Draak hier perfect zijn mening vormt, boeiend dat ST wat leden meer heeft.. Er valt veel te zeggen over leden in beide stammen, stamgemiddelde, aantal leden etc. Minder leden met evenveel punten betekent vaker grotere fronten. Hangt er vanaf of er offensief of defensief gespeeld wordt of dit een voordeel is of een nadeel. Kijk naar het cluster, ST als 1 blok, Pirate er wat losjes omheen in het noorden. Voor wie is dit voordelig? Hangt volledig qua speelstijl van spelers af. Uiteindelijk zal toch echt de betere stam het initiatief nemen en steeds makkelijker dorpen kunnen overnemen. Als ST vanuit het zuiden het front preventieve OS heeft gezet is het erg lastig voor pirate om hierdoorheen te breken. Dus een staaltje tactisch inzicht, logisch nadenken en verder kijken dan overmorgen zijn belangrijke punten om het verschil te maken in een oorlog. Zoals ik de situatie nu inschat is dat er niet eens een mass is geweest en dus voor ST wel te verdedigen valt. Zullen ze de eerste golf aanvallen overleven zie ik ST nog een flinke tik uit kunnen delen. Aan de ODA (Pirate) : ODD (ST) ratio is wel te zien dat er slechte stacks staan omdat er veel ODA wordt gehaald tov ODD. Dit geeft spelers als Crazybertje, die een enorm account heeft veel voordelen, met toch wel een goed aantal clears.

Ik denk dat Pirate nu de betere papieren heeft en ST minder op het forum aanwezig moet zijn, maar met het deffen van de accounts ;)

Wat een haat aan Pirate zeg. Ik vind dat Herrezen Draak hier perfect zijn mening vormt, boeiend dat ST wat leden meer heeft.. Er valt veel te zeggen over leden in beide stammen, stamgemiddelde, aantal leden etc. Minder leden met evenveel punten betekent vaker grotere fronten. Hangt er vanaf of er offensief of defensief gespeeld wordt of dit een voordeel is of een nadeel. Kijk naar het cluster, ST als 1 blok, Pirate er wat losjes omheen in het noorden. Voor wie is dit voordelig? Hangt volledig qua speelstijl van spelers af. Uiteindelijk zal toch echt de betere stam het initiatief nemen en steeds makkelijker dorpen kunnen overnemen. Als ST vanuit het zuiden het front preventieve OS heeft gezet is het erg lastig voor pirate om hierdoorheen te breken. Dus een staaltje tactisch inzicht, logisch nadenken en verder kijken dan overmorgen zijn belangrijke punten om het verschil te maken in een oorlog. Zoals ik de situatie nu inschat is dat er niet eens een mass is geweest en dus voor ST wel te verdedigen valt. Zullen ze de eerste golf aanvallen overleven zie ik ST nog een flinke tik uit kunnen delen. Aan de ODA (Pirate) : ODD (ST) ratio is wel te zien dat er slechte stacks staan omdat er veel ODA wordt gehaald tov ODD. Dit geeft spelers als Crazybertje, die een enorm account heeft veel voordelen, met toch wel een goed aantal clears.

Ik denk dat Pirate nu de betere papieren heeft en ST minder op het forum aanwezig moet zijn, maar met het deffen van de accounts ;)

Klopt, en ook vele ST-ers spelen deffensiefer :)
Klopt, wie het initiatief neemt en het goed uit weet te voeren pakt de overhand , mede door hoe de tegenstander verdedigd :D
Daar zijn ze niet bepaald op gekomen toen ze aan het nadenken waren volgendsmij.
ST zou als ze de moeite nemen goed te deffen ipv. te smijten met deff het makkelijk kunnen verdedigen ;)
Maar dan heb je ook wel VV-ers nodig die kunnen deffen en geen off laten staan.. en het kan wel eens gebeuren , maar lijkt me sterk dat er moeite gedaan werd soms te dodgen..

Jups , en volgends menig ST-er hebben we enkel een inactieve ex-ST er aangevallen die gekickt is voor de stats , waarvoor anders ?
Blijkbaar is de communicatie ook niet super als wij de enige schade hebben aangebracht volgends zeggen ;)
Met dat laatste ben ik het helemaal eens :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
4
Re: Pirate & -ST-

Zijde 1:
Stammen: Pirate
Zijde 2:
Stammen: -ST-

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 33
Kant 2: 6
Verschil: 27

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 279,977
Kant 2: 54,734
Verschil: 225,243

chart


Deze stats geven toch wel aan dat -ST- op het moment gewoon pakkie krijgt. Op een paar dorpen van Herrezen Draak na, zijn de verliezen van Pirate nog minimaal. Ik vraag me af waarom dit dan precies is. Als we de ligging er even bij pakken:


-ST- heeft een veel stabieler cluster, liggen veel dichter op elkaar, hebben meer leden, maar lijken toch niet in staat om Pirate aan te pakken. Terwijl spelers als Dagobert Duck hier toch een grote broek aan trekken. Een beetje onterecht x'].

Jullie zouden met een degelijk opgezette aanval zeker meer resultaat moeten boeken op bv. Herrezen Draak, gezien zijn front met jullie, maar mijn vraag aan -ST- is dan ook, zijn jullie kwalitatief niet sterk genoeg of is iets anders aan de hand? I'm curious. :rolleyes:

Je vergeet Dielessen J.

och och hebben we er weer een, volgens mij heeft bertje als enigste wat schade aangericht op een inactieve speler. voor de rest nog niets gezien.

Wel wat meerderen spelers hebben problemen bij jullie ;)
 
Reactiescore
533
Re: Pirate & -ST-

idd, heb zelf berichtjes gezien van spelers die met def aanvallen xd
Vol def-dorpje verslagen en 200 def-eenheden verloren :cool:

Maakt je dag toch wel weer goed :D
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat jij hier wel mag zwijgen, Tuur heeft verre van een grote mond en spreekt vooral geen veel lof uit over zichzelf.
Ik denk dat jij de feiten wel even mag gaan natrekken.
Kom maar terug iets hier posten als je eerst naar jezelf hebt gekeken en verbeterd wat je zelf fout doet, dan pas kan je naar iemand anders kijken en hem verbeteren.

T. Heeft zijn naam wel tegen:rolleyes: Vrij simpel, om te herrijzen moet je sterven, als je sterft ga je dood, als je dood gaat qua tw ben je een noob:D
 
Reactiescore
4
T. Heeft zijn naam wel tegen:rolleyes: Vrij simpel, om te herrijzen moet je sterven, als je sterft ga je dood, als je dood gaat qua tw ben je een noob:D

Wat is de betekenis van een Dwaas dan ? :p
 

DeletedUser

Guest
Wat is de betekenis van een Dwaas dan ? :p

Waarschijnlijk dezelfde definitie als crazy. Alleen klinkt het laatste als een iets meer permanente toestand. :D

Al bij al, beter een geestige dwaas, dan een dwaze (crazy) geestigheid;)
 
Reactiescore
4
Waarschijnlijk dezelfde definitie als crazy. Alleen klinkt het laatste als een iets meer permanente toestand. :D

Al bij al, beter een geestige dwaas, dan een dwaze (crazy) geestigheid;)

Ieder zijn probleem he :D
Maar Crazy mensen kunnen ze nog helpen :p
Dwazen blijven forever zo :p
 

DeletedUser34283

Guest
Wauw. Ik heb nog nooit zoveel slechte propaganda gezien van 1 stam. Waar selecteren jullie op -ST-? Leeftijd mannetjes onder 15? Pirate, chapeau dat jullie nog reageren. Ik zou het niet eens de moeite waard hebben gevonden om in discussie te gaan met dat soort kinders.
 

DeletedUser15644

Guest
Wauw. Ik heb nog nooit zoveel slechte propaganda gezien van 1 stam. Waar selecteren jullie op -ST-? Leeftijd mannetjes onder 15? Pirate, chapeau dat jullie nog reageren. Ik zou het niet eens de moeite waard hebben gevonden om in discussie te gaan met dat soort kinders.

Niet veralgemenen maatje... ;)
Trouwens, het is nog veel te vroeg aan pirate om te juichen.
Nog even geduld...ik ben er bijna :)
En als er iemand is die weet wat er komt dan is het Blurr wel :p (met alle respect naar Blurr toe)
 
Reactiescore
533
Niet veralgemenen maatje... ;)
Trouwens, het is nog veel te vroeg aan pirate om te juichen.
Nog even geduld...ik ben er bijna :)
En als er iemand is die weet wat er komt dan is het Blurr wel :p (met alle respect naar Blurr toe)
Wat is er met Blur?

Pirate is Bibs niet hoor.
 

DeletedUser34283

Guest
Niet veralgemenen maatje... ;)
Trouwens, het is nog veel te vroeg aan pirate om te juichen.
Nog even geduld...ik ben er bijna :)
En als er iemand is die weet wat er komt dan is het Blurr wel :p (met alle respect naar Blurr toe)

In dat geval heeft ST tenminste een flink goede speler. En idd: Blur kan het weten;p
wat een heldenactie was dat
 

DeletedUser65376

Guest
Niet veralgemenen maatje... ;)
Trouwens, het is nog veel te vroeg aan pirate om te juichen.
Nog even geduld...ik ben er bijna :)
En als er iemand is die weet wat er komt dan is het Blurr wel :p (met alle respect naar Blurr toe)

Ik heb eigenlijk been flauw idee wat ze kunnen verwachten.

-ST- heeft nooit resultaten behaald op Blur? :confused:
 

DeletedUser68760

Guest
Misschien nog een leuke C/P van een berichtje voor de verandering. :tongue:
Aanvaller: elmo69

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 499 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0

Verdediger: jay jay morinho
Doel: 113 (502|483) C45
Schade door katapultbeschietingen: Boerderij is beschadigd van level 30 naar level 17

En wat heeft Blur hier mee te maken. :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan