Pirate & -ST-

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Re: Pirate & -ST-

Jezelf naar 1 recruten is geen kunst he ;)

1 -ST- 28.041.943 28.041.943 20 1.402.097 2970 9.442
2 Pirate 27.882.076 27.882.076 13 2.144.775 2888 9.654

Beter complimenten geven aan ons haha :p

Als ex- leidster van bibs heb je daar denk ik weinig recht van spreken over :D
 
Reactiescore
533
Re: Pirate & -ST-

Als ex- leidster van bibs heb je daar denk ik weinig recht van spreken over :D
Waarom niet?
Ze was de laatste recruuts van Bibs, dus onder leiding van haar zijn er geen bij gekomen in Bibs.

Trouwens de recruuts van het gewezen Bibs kan je niet vergelijken met die van -ST-
 

DeletedUser

Guest
Re: Pirate & -ST-

Waarom niet?
Ze was de laatste recruuts van Bibs, dus onder leiding van haar zijn er geen bij gekomen in Bibs.

Trouwens de recruuts van het gewezen Bibs kan je niet vergelijken met die van -ST-

Er zijn nog 3 recruits na haar geweest, maargoed daar heb je idd een punt.

En dat is zeker waar, de beste spelers van de vijand recruiten is heel wat erger dan de paar recruits die -ST- de laatste tijd heeft gedaan.
 
Reactiescore
533
Re: Pirate & -ST-

Er zijn nog 3 recruits na haar geweest, maargoed daar heb je idd een punt.

En dat is zeker waar, de beste spelers van de vijand recruiten is heel wat erger dan de paar recruits die -ST- de laatste tijd heeft gedaan.
Humpf.

Bibs rekruteerde te fel op basis van de individuele kwaliteiten van de spelers. Veel te weinig op ligging. Account top, dan kwam je er wel in.
-ST- lijkt dan weer het andere uiterste te bewandelen. De laatste zijn er een mooi voorbeeld van, rekruteer de top-spelers van je bondgenoot (Lock) en maak de rest intern-accounts (fussies) of MB's. Dat is met de focus op ligging.

Er is een groot verschil tussen beide rekruteringsbeleiden, beide zijn zeker niet waauw te noemen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Pirate & -ST-

Humpf.

Bibs rekruteerde te fel op basis van de individuele kwaliteiten van de spelers. Veel te weinig op ligging. Account top, dan kwam je er wel in.
-ST- lijkt dan weer het andere uiterste te bewandelen. De laatste zijn er een mooi voorbeeld van, rekruteer de top-spelers van je bondgenoot (Lock) en maak de rest intern-accounts (fussies) of MB's. Dat is met de focus op ligging.

Er is een groot verschil tussen beide rekruteringsbeleiden, beide zijn zeker niet waauw te noemen.

altijd weer die middenweg, poldermodel ;)
 
Reactiescore
533
Re: Pirate & -ST-

altijd weer die middenweg, poldermodel ;)
Nja ik persoonlijk ben wel meer Bibs-gezind qua rekrutering. Gewoon omdat je dan meer zelfstandig bent.
Ik zou er niet van houden wanneer een stam al mijn uitdaging zou weg rekruteren.

Maar dat is gewoon iets persoonlijk, daar kan je uren over praten. Bibs is gefaald en Pirate bewandelt een meer gematigd rekruteringsbeleid. Dus wat maakt het uit?

Maar dat Bundy er niet over mag klagen omdat ze leider was van Bibs is natuurlijk belachelijk. Want mocht -ST- dan wel kritiek leveren op Bibs?
 

DeletedUser

Guest
Re: Pirate & -ST-

Zoals Draakje al zegt , ik heb enkel Grondie gedaan ;)
Ik heb Dielessen nooit gehad om te vv-en , dus weet eerst dingen zeker ipv. te bleren in het rond ..
Heb toen der tijd enkel Grondie gedaan tegen draakje , waarom ? omdat er niemand was in ST die er iets tegen durfde te doen en andere prioriteiten heeft/had..
Mocht ik fout zitten , ja ik ben ook een mens.. al lijkt het me niet dat ik fout zit..
Ik vraag je eerst je informatie op orde te hebben ipv. te gaan schreeuwen ;)

Haha , had ik het over Dielessen dan ?.
Oa. JayJay heb jij ook gehad, en blijkbaar was dodgen niet intressant genoeg voor je ^^
Daarbij misschien een deffcursus ? :rolleyes:

Sorry he mevrouwtje:D
Proud to be loud nevermore she is out


Als ik Dielie al zou , dan was het niet als eerste ;)
Zijn nog een aantal vv-s aan vooraan gegaan dan .
Want ik heb hem niet gehad toen Roshan hem aanviel.. dat eet ik 100% zeker , dus vertel welke fout ik toen maakte volgendsmij geen ? behalve ST in te gaan? Wellicht :D
Want ik tegenstelling met jou weet ik WEL hoe te deffen ;)

Van wie heb ik dan die vv weer gekregen meneertje. kom hier niet de stoere jongen uithangen ;)
JayJay wanneer heb ik die dan gehad. maar ja we zijn feitelijk juist hetzelfste hoor jongen qua stijl we internen om het meeste. alleen is er maar 1 verschil tss ons ik ga er niet mee liggen stoefen dat ik de pro ben. doe iets aan je dikke nek en stop eindelijk is met dat hoog gedoe van je ;)
en ST is een super stam kan je bij jullie niet zeggen wie weet valt pirate binnekort ook wel is aangezien het ego gehaalte bij sommige nog altijd hetzelfste is :p
 
Reactiescore
4
Re: Pirate & -ST-

Van wie heb ik dan die vv weer gekregen meneertje. kom hier niet de stoere jongen uithangen ;)
JayJay wanneer heb ik die dan gehad. maar ja we zijn feitelijk juist hetzelfste hoor jongen qua stijl we internen om het meeste. alleen is er maar 1 verschil tss ons ik ga er niet mee liggen stoefen dat ik de pro ben. doe iets aan je dikke nek en stop eindelijk is met dat hoog gedoe van je ;)
en ST is een super stam kan je bij jullie niet zeggen wie weet valt pirate binnekort ook wel is aangezien het ego gehaalte bij sommige nog altijd hetzelfste is :p

Zoals ik zei ALS ik hem gehad heb , zijn er nog spelers vooraf aan gegaan die de vv gehad hebben ;)
Heb de vv niet gehad tijdens aanvallen van Roshan iig ;)
Wat is volgendsjou de stoere jongen uithangen ? als jij dit zo ziet dan zit het probleem echt bij jou hoor :D
JayJay heb jij gisteren gedaan , dit is zelfs door je stamleider verteld .. ook dat je het niet zo goed deed :p
Nee hoor , wij hebben geinternd dmv. onze ligging zou elke andere speler ook niet laten..
effectief internen met reden , jij doet het omdat je een echte tegenstander niet aan kan gok ik :eek:

Je vergelijkt ons met jou zelf ? :eek:
Nogmaals, als jij dat zo ziet ben jij zelf het probleem hoor weet ook niet waar jij dat van opmaakt maargoed :D
ST een super stam ? Als het over vv-en gaat inderdaad.. vergeten te dodgen , deffen met off yeahright :D
Daarbij is uberhaupt deffen moeilijk voor de meeste volgendsmij bij jullie, maar je hebt gelijk jullie zijn een superstam met genoeg gebreken :p

Je hebt sterke punten :D
I am proud of you Loud ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser63354

Guest
Is er nou serieus een discussie over hoe je internt :eek:
 
Reactiescore
4
Is er nou serieus een discussie over hoe je internt :eek:

Nja mensen vinden het boeiend over het internen wat op CB gedaan is blijkbaar , straks krijgen we nog een RL soap erover :rolleyes:
Mja, had ook niet meer niveau verwacht van ST-speler Loud dan dat ze daarover begon , maar zichzelf ook in dr gezicht slaan met haar reactie over internen en niet door hebben zegt al genoeg dat ze ook op Vlemis lijkt :p :D
 

DeletedUser63354

Guest
Re: Pirate & -ST-

Nja mensen vinden het boeiend over het internen wat op CB gedaan is blijkbaar , straks krijgen we nog een RL soap erover :rolleyes:
Mja, had ook niet meer niveau verwacht van ST-speler Loud dan dat ze daarover begon , maar zichzelf ook in dr gezicht slaan met haar reactie over internen en niet door hebben zegt al genoeg dat ze ook op Vlemis lijkt :p :D

Achja boeiend. Jij was de papegaai toch :p, Wie is jouw kapitein :D?

In een topic over -ST- kon je dat wel verwachten :D

Tja ik heb geen ervaring met -ST- hé. Maja, ik zie wel hoe ze hier uit gaan komen. Nog niet zo lang geleden heb ik ze bij meest onderschatte stam neergezet, omdat ik toch wel verwachtte dat ze een plan hebben\hadden, dus ik wil het nog wel eens zien.

Is er al een massa gelanceerd vanuit Pirate?
 
Reactiescore
4
Re: Pirate & -ST-

Achja boeiend. Jij was de papegaai toch :p, Wie is jouw kapitein :D?



Tja ik heb geen ervaring met -ST- hé. Maja, ik zie wel hoe ze hier uit gaan komen. Nog niet zo lang geleden heb ik ze bij meest onderschatte stam neergezet, omdat ik toch wel verwachtte dat ze een plan hebben\hadden, dus ik wil het nog wel eens zien.

Is er al een massa gelanceerd vanuit Pirate?

T. ook jij kan te ver gaan he :D
Moet je bij Rhino zijn , hij is Captain Hoak :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Pirate & -ST-

Zoals ik zei ALS ik hem gehad heb , zijn er nog spelers vooraf aan gegaan die de vv gehad hebben ;)
Heb de vv niet gehad tijdens aanvallen van Roshan iig ;)
Wat is volgendsjou de stoere jongen uithangen ? als jij dit zo ziet dan zit het probleem echt bij jou hoor :D
JayJay heb jij gisteren gedaan , dit is zelfs door je stamleider verteld .. ook dat je het niet zo goed deed :p
Nee hoor , wij hebben geinternd dmv. onze ligging zou elke andere speler ook niet laten..
effectief internen met reden , jij doet het omdat je een echte tegenstander niet aan kan gok ik :eek:

Je vergelijkt ons met jou zelf ? :eek:
Nogmaals, als jij dat zo ziet ben jij zelf het probleem hoor weet ook niet waar jij dat van opmaakt maargoed :D
ST een super stam ? Als het over vv-en gaat inderdaad.. vergeten te dodgen , deffen met off yeahright :D
Daarbij is uberhaupt deffen moeilijk voor de meeste volgendsmij bij jullie, maar je hebt gelijk jullie zijn een superstam met genoeg gebreken :p

Je hebt sterke punten :D
I am proud of you Loud ;)

Ten eerste vriendje ik was vant weekend weg dus ik kon geen vv gedaan hebben ;) moet je mijn badge enzo zien van het festival ofzo :eek: wie het wel kan zijn is mijn co maar die zit zelf onder aanval op w1 dus vind ik het raar dat die een vv zou aangenomen hebben.
Ten tweede je zegt dat wij gebreken hebben als stam iedereen leert en iedereen doet wat die kan en dat noemen ze samen spelen ;) teamwork ken je dat werkwoordje (zo niet zoek het op in de woordenboek) ik ben trots dat ik in ST zit en dit telt voor elke speler daar wel. maar ja dan heb je zo van die backstabbers die liever gaan lopen en daarna de grote mond gaan uithangen en is effe spelers kleineren.
Word je dit nou zelf niet moe om alleen op dezelfste speler af te gaan of stam of heb je schrik van de rest :D
 
Reactiescore
533
Re: Pirate & -ST-

Ten eerste vriendje ik was vant weekend weg dus ik kon geen vv gedaan hebben ;) moet je mijn badge enzo zien van het festival ofzo :eek: wie het wel kan zijn is mijn co maar die zit zelf onder aanval op w1 dus vind ik het raar dat die een vv zou aangenomen hebben.
Ten tweede je zegt dat wij gebreken hebben als stam iedereen leert en iedereen doet wat die kan en dat noemen ze samen spelen ;) teamwork ken je dat werkwoordje (zo niet zoek het op in de woordenboek) ik ben trots dat ik in ST zit en dit telt voor elke speler daar wel. maar ja dan heb je zo van die backstabbers die liever gaan lopen en daarna de grote mond gaan uithangen en is effe spelers kleineren.
Word je dit nou zelf niet moe om alleen op dezelfste speler af te gaan of stam of heb je schrik van de rest :D
1) Je co heeft wel vv gedaan.
jay jay morinho op 03.08. om 16:04 uur
de co van loud :)
Herrezen Draak op 03.08. om 16:02 uur
De vv?

Wie? :)
2) R. is 1 van de beste team-spelers. Hij heeft ook in -ST- bewezen de beste teamspeler te zijn, deed bij grondie de vv voortreffelijk. Meer dan youre average vakantievervanger. Al de andere erop waren een lachertje...
Het is trouwens niet omdat je wat clears en fakes over een afstand van +40uur stuurt dat je een team-speler bent... R. zet zich heel hard in voor de stam en weet heel goed wat teamwork is.
 
Reactiescore
4
Re: Pirate & -ST-

Ten eerste vriendje ik was vant weekend weg dus ik kon geen vv gedaan hebben ;) moet je mijn badge enzo zien van het festival ofzo :eek: wie het wel kan zijn is mijn co maar die zit zelf onder aanval op w1 dus vind ik het raar dat die een vv zou aangenomen hebben.
Ten tweede je zegt dat wij gebreken hebben als stam iedereen leert en iedereen doet wat die kan en dat noemen ze samen spelen ;) teamwork ken je dat werkwoordje (zo niet zoek het op in de woordenboek) ik ben trots dat ik in ST zit en dit telt voor elke speler daar wel. maar ja dan heb je zo van die backstabbers die liever gaan lopen en daarna de grote mond gaan uithangen en is effe spelers kleineren.
Word je dit nou zelf niet moe om alleen op dezelfste speler af te gaan of stam of heb je schrik van de rest :D

Ohjee mocht je ook weg :eek:.
Je weet wel toevallig dat het in een weekend is geweest ;)
Nja ik zou zeggen ken eerst je informatie..

Klopt, en deffen is wel een van de standaard dingetjes die je nodig hebt om uberhaupt een kans te maken ;).
Samenwerken ? jullie :eek:
Denk dat wij in die korte tijd meer samen hebben gewerkt dan jullie in de tijd dat jullie al bestaan :D
Backstabbers ? waarom noem je ons een backstabber ? ben ik wel benieuwd naar is geen reden voor maargoed.. Omdat we leavden ?
Uhm, waarom zou ik ?

Daarbij over dat internen , grootste ervan was een fusie ;) om een account actiever te krijgen snap je wel ? :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69914

Guest
Re: Pirate & -ST-

Als ik Dielie al gekregen zou , dan was het niet als eerste ;)
Zijn nog een aantal vv-s aan vooraan gegaan dan .
Want ik heb hem niet gehad toen Roshan hem aanviel.. dat eet ik 100% zeker , dus vertel welke fout ik toen maakte volgendsmij geen ? behalve ST in te gaan? Wellicht :D
Want ik tegenstelling met jou weet ik WEL hoe te deffen ;)

vraag me dan wel af waar jij hebt leren deffen dan? ;)
toch niet op je eigen account denk ik die nog maar nauwelijks een aanval heeft gezien met zen 300 000 ODD ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
533
Re: Pirate & -ST-

vraag me dan wel af waar jij hebt leren deffen dan? ;)
toch niet op je eigen account denk ik die nog maar nauwelijks een aanval heeft gezien met zen 300 000 ODD ;)
Zeer goedkope reactie.

R. draait genoeg vv onder aanval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan