Pirate & -ST-

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Minder zeuren, meer aanvallen.
Hup hup jongens, ik wil mooie stats zien van 1 van beide kanten :D
 
Reactiescore
4
Re: Pirate & -ST-

vraag me dan wel af waar jij hebt leren deffen dan? ;)
toch niet op je eigen account denk ik die nog maar nauwelijks een aanval heeft gezien met zen 300 000 ODD ;)

Ik zou zeggen voel je geroepen er wat aan te doen ;)
 

DeletedUser

Guest
Zoveel bullshit die ik allemaal wil weerleggen.. maar zo weinig tijd om het allemaal te doen :)
 
Reactiescore
4

DeletedUser

Guest
Re: Pirate & -ST-

Ik ga niet meer op vakantie, dus vrees dat het wat langer gaat duren deze keer :eek:

jammer want dan hadden we weer even rust van dat zielige egoïstische grootpraat stoere jochie.

Humpf.

Bibs rekruteerde te fel op basis van de individuele kwaliteiten van de spelers. Veel te weinig op ligging. Account top, dan kwam je er wel in.
-ST- lijkt dan weer het andere uiterste te bewandelen. De laatste zijn er een mooi voorbeeld van, rekruteer de top-spelers van je bondgenoot (Lock) en maak de rest intern-accounts (fussies) of MB's. Dat is met de focus op ligging.

Er is een groot verschil tussen beide rekruteringsbeleiden, beide zijn zeker niet waauw te noemen.

ook hier praat je lulkoek zoals altijd, -st- is niet zelf met het idee gekomen, idee kwam van de lock kant en na lang vergaderen is er toch een besluit genomen, lock en st hebben al een paar maanden een goed samenwerkingscontract en dit zat er hoe dan ook wel aan te komen.

nu jij weer met je grote mond zoals altijd vooroordeeltjes heb zal je toch maar eens de waarheid moeten opzoeken voordat je die muil weer eens opentrekt

Achja boeiend. Jij was de papegaai toch :p, Wie is jouw kapitein :D?



Tja ik heb geen ervaring met -ST- hé. Maja, ik zie wel hoe ze hier uit gaan komen. Nog niet zo lang geleden heb ik ze bij meest onderschatte stam neergezet, omdat ik toch wel verwachtte dat ze een plan hebben\hadden, dus ik wil het nog wel eens zien.

Is er al een massa gelanceerd vanuit Pirate?

jep een massa van iets meer dan 100 clears die allemaal dood zijn
 
Reactiescore
533
Re: Pirate & -ST-

jammer want dan hadden we weer even rust van dat zielige egoïstische grootpraat stoere jochie.



ook hier praat je lulkoek zoals altijd, -st- is niet zelf met het idee gekomen, idee kwam van de lock kant en na lang vergaderen is er toch een besluit genomen, lock en st hebben al een paar maanden een goed samenwerkingscontract en dit zat er hoe dan ook wel aan te komen.

nu jij weer met je grote mond zoals altijd vooroordeeltjes heb zal je toch maar eens de waarheid moeten opzoeken voordat je die muil weer eens opentrekt



jep een massa van iets meer dan 100 clears die allemaal dood zijn
Op een normale manier rustige praten lukt niet?
Je hoeft echt niet zo aanvallend te gaan reageren... Maar blijkbaar heb ik een zere -ST- plek aangeraakt? De fusie met Lock voor puntjes-gewin?
 

DeletedUser

Guest
Re: Pirate & -ST-

Op een normale manier rustige praten lukt niet?
Je hoeft echt niet zo aanvallend te gaan reageren... Maar blijkbaar heb ik een zere -ST- plek aangeraakt? De fusie met Lock voor puntjes-gewin?

nee hoor, maar je hebt altijd zon grote mond hier over dat jij geweldig bent en de rest niet en reacties gaat plaatsen zonder enkele feit te weten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan