Pirate & -ST-

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Pirate & -ST-

Beste forumgangers, sinds kort is er wat verandert in W31..

Het begon allemaal de 31ste, de laatste dag van de zonnige vakantiemaand Juli. Terwijl de piraatjes, in hart er nieren, rustig plannen aan het uitvoeren waren om hetzij rover te behalen, of hetzij een paar nieuwe aanwinsten binnen te halen qua dorpjes, werder we wakkergeschud door -ST-.

De nummer 1 stam viel één van onze vloten aan, met name Herrezen Draak. We waren verrast, we verwachtte niet zo'n plots en wild gebonk op onze deuren! Toch niet in het midden van de zomermaanden, zo'n bruute entré?!

Deze verassing verzorgde vijf nieuwe dorpjes voor -ST-, eigenlijk zes waarvan er toch eentje is teruggenomen :) (voorlopige stats). Als excuus kunnen we gaan aandringen met het feit dat T. een luie dag had waardoor hij uitsliep.. Niet zo raar, al zeg ik het zelf :D After all, waarschijnlijk zal het een flauw excuus zijn voor alle haters, daarom:

:bijl::licht::ram::catapult: - :bijl::licht::ram::catapult: - :bijl::licht::edelman: - :bijl::licht::edelman: - :bijl::licht::edelman: - :bijl::licht::edelman:

Pirate verklaard de piratenoorlog aan -ST-!

Jammer genoeg met een beetje een trage reactie, gezien het nu al toch dikke week geleden is toen -ST- het offensief opende, maar die vertragen steek ik op m'n werk :eek:. We zullen zien wat Pirate er van zal maken en, misschien wel het meest interessant, ofdat -ST- zijn nummer één positie kan waarmaken.

Voorlopige situatie (kaart):
krtjeSTpir.png

Voorlopige stand:
Zijde 1:
Stammen: Pirate
Zijde 2:
Stammen: -ST-

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 21
Kant 2: 6
Verschil: 15

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 189,727
Kant 2: 54,734
Verschil: 134,993

chart

Stand sinds verklaring van de oorlog:
3T6ej.png


Succes -ST-, onszelf aanmoedigen zullen we wel in ons Kajuit doen in plaats van hier op het AF. :D

PS.: nou kon ik gerust wat leuke rapportjes gaan bovenhalen en straffe verhalen (natuurlijk in het voordeel van Pirate:confused:), maar denk dat beide stammen al wat blundertjes hebben begaan, de één wat meer dan de ander. Ik geef de kans aan eenieder individueel persoon van beide stammen om het moddergegooi te beginnen, aan de lezer om te beslissen wie er hardst aan het touwtje trekt zou ik zeggen! :tongue:

-reserved-
 

DeletedUser63354

Guest
Succes beide (piraten)partijen! (ow wat een slechte woordgrap :D)
 
Reactiescore
4
We show them who is the Pirate (punch)
 
Reactiescore
4
Jij, kapitein haak?

Neen , ik ben de Papegaai :D

Eerste lid is al gekickt , Dielessen stonden de stats opeens nietmeer zo leuk :rolleyes:
Proud to be Loud zat er zeker op te deffen ? ^^
Proud To Be Loud Never More He Is Out :D
 

DeletedUser

Guest
Succes aan beide kanten, ik hoop dat het een (eindelijk) grote en degelijke oorlog wordt. :p
 

DeletedUser70476

Guest
Respect voor -st- dat ze nog steeds bestaan, de stam met de underdog positie in de start en nu nr 1 proficiat, succes aan beide kanten.
 

DeletedUser

Guest
Beloofd een spannende strijd te worden, have fun guys ;)
 

DeletedUser

Guest
Neen , ik ben de Papegaai :D

Eerste lid is al gekickt , Dielessen stonden de stats opeens nietmeer zo leuk :rolleyes:
Proud to be Loud zat er zeker op te deffen ? ^^
Proud To Be Loud Never More He Is Out :D

zegt degene die indertijd op dielessen zelf niet kon deffen :s
maar ja je werkte dan al voor bibs indertijd en kwam met een dom excuus af waardoor je vlug de vv door gaf terwijl alles verloren was. maar je hebt pech ik had de vv niet deze keer staat al een paar weken bij iemand anders ;)
en het is geen hij maar een zij of kan je niet lezen!
 
Reactiescore
533
zegt degene die indertijd op dielessen zelf niet kon deffen :s
maar ja je werkte dan al voor bibs indertijd en kwam met een dom excuus af waardoor je vlug de vv door gaf terwijl alles verloren was. maar je hebt pech ik had de vv niet deze keer staat al een paar weken bij iemand anders ;)
en het is geen hij maar een zij of kan je niet lezen!
Hij was anders wel de enige die goed verdedigde op grondie.
De andere VV's namen de moeite zelfs niet om Kerken herop te bouwen...
 

DeletedUser

Guest
Hij was anders wel de enige die goed verdedigde op grondie.
De andere VV's namen de moeite zelfs niet om Kerken herop te bouwen...

Dat ga ik niet tegen spreken want dat klopt. maar hij moet niet beginnen over dielissen want het was hij indertijd die de fout maakte dus moet die hier niet de onnozelaar uithangen
 

DeletedUser

Guest
succes aan beide in iedergeval!

Vind alleen de stats van ST nog enigzins verbazingwekkend. Droppen kan iedere stam, zit geen schande in. Alleen als je verder naar de stats kijkt dan is er niet al te sterk verdedigt tot nu toe.

ST odd 8.611.328 ===> odd per geblockte clear +/- 62500 ====> oftewel plus minus 137 clears doodgelopen door Pirate
Pirate oda 6.226.820 : 137 clears = 45.451 oda per geblockte clear
 
Reactiescore
4
Re: Pirate & -ST-

zegt degene die indertijd op dielessen zelf niet kon deffen :s
maar ja je werkte dan al voor bibs indertijd en kwam met een dom excuus af waardoor je vlug de vv door gaf terwijl alles verloren was. maar je hebt pech ik had de vv niet deze keer staat al een paar weken bij iemand anders ;)
en het is geen hij maar een zij of kan je niet lezen!

Zoals Draakje al zegt , ik heb enkel Grondie gedaan ;)
Ik heb Dielessen nooit gehad om te vv-en , dus weet eerst dingen zeker ipv. te bleren in het rond ..
Heb toen der tijd enkel Grondie gedaan tegen draakje , waarom ? omdat er niemand was in ST die er iets tegen durfde te doen en andere prioriteiten heeft/had..
Mocht ik fout zitten , ja ik ben ook een mens.. al lijkt het me niet dat ik fout zit..
Ik vraag je eerst je informatie op orde te hebben ipv. te gaan schreeuwen ;)

Haha , had ik het over Dielessen dan ?.
Oa. JayJay heb jij ook gehad, en blijkbaar was dodgen niet intressant genoeg voor je ^^
Daarbij misschien een deffcursus ? :rolleyes:

Sorry he mevrouwtje:D
Proud to be loud nevermore she is out

Dat ga ik niet tegen spreken want dat klopt. maar hij moet niet beginnen over dielissen want het was hij indertijd die de fout maakte dus moet die hier niet de onnozelaar uithangen

Als ik Dielie al gekregen zou , dan was het niet als eerste ;)
Zijn nog een aantal vv-s aan vooraan gegaan dan .
Want ik heb hem niet gehad toen Roshan hem aanviel.. dat eet ik 100% zeker , dus vertel welke fout ik toen maakte volgendsmij geen ? behalve ST in te gaan? Wellicht :D
Want ik tegenstelling met jou weet ik WEL hoe te deffen ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser68464

Guest
Re: Pirate & -ST-

Respect voor -st- dat ze nog steeds bestaan, de stam met de underdog positie in de start en nu nr 1 proficiat, succes aan beide kanten.

Jezelf naar 1 recruten is geen kunst he ;)

1 -ST- 28.041.943 28.041.943 20 1.402.097 2970 9.442
2 Pirate 27.882.076 27.882.076 13 2.144.775 2888 9.654

Beter complimenten geven aan ons haha :p

En over een week of 4 valt Pirate?
Succes luitjes.

We zijn geen bibs of wel dan? :mad:

Go -st- !!!!! :D

Pfff jij er ook weer :p
 
Reactiescore
533
En over een week of 4 valt Pirate?
Succes luitjes.
Ik ga niet meer op vakantie, dus vrees dat het wat langer gaat duren deze keer :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan