Pirate & -ST-

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd met wat?? Met dat pirate valt :confused: ben daar eerlijk gezegd niet al te blij mee. had wel wat meer actie gewilt, maar ach de wereld is nog jong gaan zich nog zat kansen voordoen

Dan zorg je toch voor actie? :p Sick vs -ST-, heb je gelijk al meer actie ;) Maar de wereld is inderdaad nog heel jong. Er kan nog van alles gebeuren. In deze tijd van het spel gebeurt het zo vaak dat de stam die eerste staat ineens uit elkaar valt...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63354

Guest
Die hebben we al eerder gehad.

Dunno, serve, bibs, pirate.
 

DeletedUser

Guest
Re: Pirate & -ST-

Dan zorg je toch voor actie? :p Sick vs -ST-, heb je gelijk al meer actie ;) Maar de wereld is inderdaad nog heel jong. Er kan nog van alles gebeuren. In deze tijd van het spel gebeurt het zo vaak dat de stam die eerste staat ineens uit elkaar valt...


joh flikker op :D gaan echt geen mensen backstabben...
Feit blijft dat Sick & -ST- Bg'tjes zijn en die zal niet direct worden opgeheven door de val van Pirate hoor ;)

Is MM dan de volgende? :eek:

Wie weet :confused:
 

DeletedUser

Guest
Kunnen jullie sick er dan niet gewoon bij recruiten? Kan er nog wel bij toch?
 

DeletedUser

Guest
Nu kan je zien welke stam de meeste kwaliteit heeft,Pirate die geeft al zeer snel op

Leve ST :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63648

Guest
Nee klopt. Maar wat we wel kunnen opmerken dat Pirate een stelletje opgekropte ego's bij elkaar waren, terwijl stammen zoals Sick en ST een stamgevoel hebben. Iedereen zag aankomen dat dit eens zou gebeuren. (Ik in ieder geval wel)
 

DeletedUser71172

Guest
Nee klopt. Maar wat we wel kunnen opmerken dat Pirate een stelletje opgekropte ego's bij elkaar waren, terwijl stammen zoals Sick en ST een stamgevoel hebben. Iedereen zag aankomen dat dit eens zou gebeuren. (Ik in ieder geval wel)

applaus voor je goede voorspelling
 

DeletedUser

Guest
Eerste weken was er een prima stamgevoel, dat kan ik je wel vertellen. Maar met zoveel problemen, incl. 3 bans van dezelfde mod, over je heen krijgt is het toch niet meer leuk meer. En daar draait het om, vandaar Swiss. ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Pirate & -ST-

joh flikker op :D gaan echt geen mensen backstabben...
Feit blijft dat Sick & -ST- Bg'tjes zijn en die zal niet direct worden opgeheven door de val van Pirate hoor ;)

Als je actie wilt :p Zeg ook niet dat je het moet doen hoor, was maar een idee ;)
 

DeletedUser63648

Guest
Een stamgevoel wordt pas zichtbaar bij tegenslagen ja. Dat is algemeen bekend. Eerst stonden jullie voor, tja, geen wonder dat het dan binnen de stam goed gaat. Dat wordt dan gedragen door de euforie. Niets houd de schijn van binding en groepsgevoel hoger dan euforie. En je kan wel denken dat het voor mij makkelijk praten achteraf is, maar je moet remco maar eens vragen. Hij kan je vertellen dat ik pirate niet gejoint heb (op 1 van jullie accs) om voornamelijk die reden. Tenminste als dat bij hem is blijven hangen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Pirate & -ST-

Als je actie wilt :p Zeg ook niet dat je het moet doen hoor, was maar een idee ;)


Ja dat snap ik, maar daar blijft het ook bij :p
Maar actie voor jou valt wel te regelen, of niet? Je MH is kwijt en je ligt aan het front van Sick. & -ST-

Ideetje voor de toekomst misschien :confused:


Dago is nog wel de grootste noob hierzo..


Ga eens met de tijd mee, noob :eek: De oude-eigenaar van dagobert is er allang mee gestopt... Maar gelukkig zit er nu een beer van een kerel op :D en die is totaal niet zoals de oude dagobert...
 

DeletedUser

Guest
Re: Pirate & -ST-

Tussen welke stammen zal de volgende oorlog zijn :confused:

Of durft niemand het meer tegen Sick. & -ST- op te nemen? :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Pirate & -ST-

Ja dat snap ik, maar daar blijft het ook bij :p
Maar actie voor jou valt wel te regelen, of niet? Je MH is kwijt en je ligt aan het front van Sick. & -ST-

Ideetje voor de toekomst misschien :confused:

Nog dubbel posten ook :eek: :p Vind jij actie tussen mij en Sick. & -ST- zo boeiend dan? Actie regelen kan ik zelf ook wel. Me MH is inderdaad weggespeeld, en ik lig in Sick en ST :D Maar umh je kan zeker geen spelers van 3-7 miljoen ownen, daarom pakken jullie zeker kleinere spelers, zoals je dreigement naar mij nu

Stoere knul hoor :eek::rolleyes:

Zou btw wel willen weten wie je bent :p Dan weet ik in elk geval tegen wie ik praat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan