Pirate & -ST-

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser69914

Guest
denk dat ze daar momenteel ook mee bezig zijn?
ban of niet IAA en dan vooral iVingerpret zijn serieus in het stof aan het bijten en Roshan, slecht in de groep of niet, zal ook niet lang meer leven.
ik heb persoonlijk niets tegen pirate, brengen een uitdaging in deze wereld, maar vind het toch niet echt mooi naar Roshan toe?
speler aan de deur zetten en binnen het uur al dorpjes gaan edelen vind ik niet echt mooi en dit ook toevallig net als Roshan het lijkt te gaan begeven op tw.
Vind het nogal raar en op het eerste zicht toch niet echt een mooie daad ook al weet ik de achtergrond niet natuurlijk.
 

DeletedUser

Guest
Of je het nu mooi vind of niet, die beslissing is gevallen. Wij zullen niet de eerste en al zeker niet de laatste zijn die spelers uit de stam gooien.
Als je vind dat Roshan/.. aan het begeven zijn, ik weet één ding. Dorpje kwijt, edeltje er bij.
Imo, je kan belangen nog niet spreken van breken/kraken/.. Want er valt niks te kraken, waar zie jij deffwalls die dienen gebroken te worden anders? Iedereen kan 2 cleartjes en treintje sturen..

Tjah, dat ST/Sick/of eender andere stam, nu met zoveel edels zitten dat ze deze enkel inzetten om bij een massa tig treintjes te gooien, of om lekker te clusterfucken (kom ik later wel op terug).. Zegt dat niet eerder iets over jullie in plaats van over ons? Naar mijn weten heeft Pirate géén tig edels nodig om een frontaccount aan te pakken.

Om niet op een dood onderwerp te stoten..
58NBh.png


Tactiek, skills of gewoon wanhoopsdaad?
 

DeletedUser65376

Guest
denk dat ze daar momenteel ook mee bezig zijn?
ban of niet IAA en dan vooral iVingerpret zijn serieus in het stof aan het bijten en Roshan, slecht in de groep of niet, zal ook niet lang meer leven.
ik heb persoonlijk niets tegen pirate, brengen een uitdaging in deze wereld, maar vind het toch niet echt mooi naar Roshan toe?
speler aan de deur zetten en binnen het uur al dorpjes gaan edelen vind ik niet echt mooi en dit ook toevallig net als Roshan het lijkt te gaan begeven op tw.
Vind het nogal raar en op het eerste zicht toch niet echt een mooie daad ook al weet ik de achtergrond niet natuurlijk.

Ik zie niet in waarom het niet netjes is tegenover Roshan, die nadat het account al over de 60 dagen vv heen zit op iedereen commentaar levert zodra de speler er eindelijk voor een paar dagen zelf is. Lijkt mij niet dat je dan over enig stamgevoel beschikt wat wij toch wel op prijs stellen als Pirate.
 

DeletedUser63648

Guest
Als je vind dat Roshan/IVP/IAA aan het begeven zijn, ik weet één ding. Dorpje kwijt, edeltje er bij.
Tactische terugtrekking? :D
Die leus heb ik eerder gehoord. Het is natuurlijk ook wel zo, maar ik weet ook één ding. Dorpje kwijt, troepen kwijt. Roshan heeft geen def meer. IVP heeft een onhoudbaar front. Dat is ook te merken. IVP zie ik wel weer verschijnen, of beter, hij ziet, zsm na zijn ban, mijn troepen wel weer.
 

DeletedUser69914

Guest
Ik zie niet in waarom het niet netjes is tegenover Roshan, die nadat het account al over de 60 dagen vv heen zit op iedereen commentaar levert zodra de speler er eindelijk voor een paar dagen zelf is. Lijkt mij niet dat je dan over enig stamgevoel beschikt wat wij toch wel op prijs stellen als Pirate.

had het eerder al vermeld, weet de context uiteraard niet maar dan nog vind ik het nogal een slecht beeld van de stam afschetsen naar de buitenwereld toe.

verder .Rhino?, welk frontaccount heeft pirate dan al genomen zonder al te veel edels te verbruiken op een account waar mensen op spelen?
 

DeletedUser65376

Guest
Gforce3 of Reve?

Vergeet niet dat de mensen in Sick en Octo ook meetellen hé aangezien jullie een oorlog met drie stammen doen.
Ook de samenwerking tussen KaQ was een feit na haar leave uit .K maar voor de goede orde zullen we die niet meetellen.
 

DeletedUser63354

Guest
Als je iVingerPret banned vanwege zn naam ben je niet goed in je hoofd.
 

DeletedUser69914

Guest
Gforce3 of Reve?

Vergeet niet dat de mensen in Sick en Octo ook meetellen hé aangezien jullie een oorlog met drie stammen doen.
Ook de samenwerking tussen KaQ was een feit na haar leave uit .K maar voor de goede orde zullen we die niet meetellen.

lol g-force, met alle respect voor de spelers van g-force voor dat was een account van nog geen 1 miljoen die helemaal in het midden van pirateleden lag en die het moet opnemen tegen meerdere accounts waaronder eentje van 6 miljoen meer bepaald mcburgers, dat is nogal onmogelijk om te halen denk ik dan.
over naar reve dan, spelers zijn gestopt zonder vv af te geven waarna crazybertje en herrezen draak er op los gingen.
uiteraard mag er niet naar punten gekeken worden maar ook hier lijkt mij een account van dikke 1 miljoen punten zich moeilijk te kunnen verdedigen tegen deze 2 moesten de spelers dan al gespeeld hebben.

edit:
Als je iVingerPret banned vanwege zn naam ben je niet goed in je hoofd.

ben ik volledig met je eens maar heb ik ook niet gedaan he :p
vraag me eerder af wie wel en of dat dit dan wel klopt.
 

DeletedUser63648

Guest
bij sick hebben jullie nog niemand weggespeeld, en op 1 account na zal dat ook nog wel even duren.
 

DeletedUser63354

Guest
Ik geloof ook niet dat per se dat jij het hebt gedaan hoor :p Ik had het meer over de mods.
Ik denk echter niet dat Pirate foute informatie naar buiten zal brengen. Zal triest zijn, breng het of breng het niet :).
 

DeletedUser65376

Guest
lol g-force, met alle respect voor de spelers van g-force voor dat was een account van nog geen 1 miljoen die helemaal in het midden van pirateleden lag en die het moet opnemen tegen meerdere accounts waaronder eentje van 6 miljoen meer bepaald mcburgers, dat is nogal onmogelijk om te halen denk ik dan.
over naar reve dan, spelers zijn gestopt zonder vv af te geven waarna crazybertje en herrezen draak er op los gingen.
uiteraard mag er niet naar punten gekeken worden maar ook hier lijkt mij een account van dikke 1 miljoen punten zich moeilijk te kunnen verdedigen tegen deze 2 moesten de spelers dan al gespeeld hebben.

edit:

ben ik volledig met je eens maar heb ik ook niet gedaan he :p
vraag me eerder af wie wel en of dat dit dan wel klopt.

Ben het met je eens maar jij vroeg accounts die Pirate weg speelde :p

@Cgrain;

Sick hebben wij ook nog niet vol aangevallen zijn alleen in gesprek gegaan met jullie leider Stuurboord. Die het leuk vind mensen te imponeren met het aftappen van ip's waarna die mij op blok gooit en zichzelf belachelijk maakt tegenover ons nadat hij zelf onder druk gezet word.
 

DeletedUser71620

Guest
op reve gingen alleen wij los, de speler was een dag niet online en gaf het meteen daarna op.
de dorpen waren niet gestackt en met 1 clear per dorp waren we er door, dat is makkelijk dorpjes pakken
 

DeletedUser

Guest
op reve gingen alleen wij los, de speler was een dag niet online en gaf het meteen daarna op.
de dorpen waren niet gestackt en met 1 clear per dorp waren we er door, dat is makkelijk dorpjes pakken

Precies.. dat account was al volledig verloren toen de eerste aanvallen binnenkwamen, ze nam geen moeite meer om os aan te vragen of om dingen uit te leggen dus dan eindigt het verhaal snel. maar het rare is dat zelfs als -ST- weet dat het account verloren is Reve erin blijft zitten :eek: zelfde als met G-force3, die zit er ook nog in.

Zijn de stats tussen Pirate & -ST- dan wel eerlijk? naar mijn mening wel, want het is natuurlijk de keuze van een stam zelf. maar er zit een groot verschil in en dat zijn de principes van de stammen: Pirate doet het natuurlijk om de wereld te winnen & dumpen met gemak spelers die hun niet liggen/verloren zijn:rolleyes: Maar daarintegen speelt -ST- niet om de wereld te winnen, zou mooi zijn mochten ze dat wel doen, maar spelen ze vooral samen en proberen ze elkaar te helpen in elke situatie. Meer hoef je niet te hebben. ze doen hun best en spelen met plezier en daar gaat het om :) En integenstelling tot pirate: Als spelers elkaar niet liggen dan lossen ze dit op..

Het niveau van Pirate is in vergelijking met -ST- & de rest van de wereld, hoog
dus dat Reve & G-force3 worden geëdeld door de grotere spelers, so what? vinden wel een plekje voor ze op een ander account. en elk moment is een leermoment en het is te hopen dat ze er enkel beter & Wijzer van worden.

* -ST- krijg je niet zomaar klein.. die heeft al genoeg te voortduren gehad maar die staat nog steeds. als je dan denkt dat stats alles voor ons betekenen zit je bij de verkeerde. & Over die ban van IVP, vanwaar het vermoeden dat het van -ST- uitkomt? naar mij weten heeft niemand dit gedaan & mocht dit wel zo zijn dan zal dat zeker niet om de naam zijn geweest (Dus dan valt -ST- al af)
 

DeletedUser65376

Guest
Precies.. dat account was al volledig verloren toen de eerste aanvallen binnenkwamen, ze nam geen moeite meer om os aan te vragen of om dingen uit te leggen dus dan eindigt het verhaal snel. maar het rare is dat zelfs als -ST- weet dat het account verloren is Reve erin blijft zitten :eek: zelfde als met G-force3, die zit er ook nog in.

Zijn de stats tussen Pirate & -ST- dan wel eerlijk? naar mijn mening wel, want het is natuurlijk de keuze van een stam zelf. maar er zit een groot verschil in en dat zijn de principes van de stammen: Pirate doet het natuurlijk om de wereld te winnen & dumpen met gemak spelers die hun niet liggen/verloren zijn:rolleyes: Maar daarintegen speelt -ST- niet om de wereld te winnen, zou mooi zijn mochten ze dat wel doen, maar spelen ze vooral samen en proberen ze elkaar te helpen in elke situatie. Meer hoef je niet te hebben. ze doen hun best en spelen met plezier en daar gaat het om :) En integenstelling tot pirate: Als spelers elkaar niet liggen dan lossen ze dit op..

Het niveau van Pirate is in vergelijking met -ST- & de rest van de wereld, hoog
dus dat Reve & G-force3 worden geëdeld door de grotere spelers, so what? vinden wel een plekje voor ze op een ander account. en elk moment is een leermoment en het is te hopen dat ze er enkel beter & Wijzer van worden.

* -ST- krijg je niet zomaar klein.. die heeft al genoeg te voortduren gehad maar die staat nog steeds. als je dan denkt dat stats alles voor ons betekenen zit je bij de verkeerde. & Over die ban van IVP, vanwaar het vermoeden dat het van -ST- uitkomt? naar mij weten heeft niemand dit gedaan & mocht dit wel zo zijn dan zal dat zeker niet om de naam zijn geweest (Dus dan valt -ST- al af)

Hoe jij dit ziet van Pirate is je eigen keuze, maar om nou te zeggen dat wij dit met het grootste gemak doen en dat wij niks willen oplossen. Denk ik niet dat het aan jou is om het op deze manier te zeggen. Aangezien ook Pirate dit eerst probeert voor te kicken. Anders was dit waarschijnlijk al een tijdje terug gebeurt.

Daarnaast, persoonlijk verdenk ik -ST- niet maar .Sick alhoewel ik de link wel begrijp met -ST- omdat dit natuurlijk niet de eerste x zou zijn dat -ST- zo spelers wil opruimen. (Blur/Satans Dragons)
 

DeletedUser

Guest
Re: Pirate & -ST-

Hoe jij dit ziet van Pirate is je eigen keuze, maar om nou te zeggen dat wij dit met het grootste gemak doen en dat wij niks willen oplossen. Denk ik niet dat het aan jou is om het op deze manier te zeggen. Aangezien ook Pirate dit eerst probeert voor te kicken. Anders was dit waarschijnlijk al een tijdje terug gebeurt.

Als je het "probleem" Roshan wou proberen op te lossen of zoals je zegt: "Bezig waren met met een oplossing te zoeken" dan zou je alsnogs niet bij het geringste iemand aan de kant zetten omdat jullie er niet uitkomen.. Zwak excuus naar mijn mening dus. Voor de rest moeten jullie het zelf weten hoor. Tenslotte heeft iedereen andere waarden en normen.

Daarnaast, persoonlijk verdenk ik -ST- niet maar .Sick alhoewel ik de link wel begrijp met -ST- omdat dit natuurlijk niet de eerste x zou zijn dat -ST- zo spelers wil opruimen. (Blur/Satans Dragons)

Oude koeien uit de sloot halen, he ;) Je kent mssh wel de "ne bis in idem-regel" (Houdt in dat je niet 2 keer voor hetzelfde vergrijp kan worden vervolgt) Dus neem aan dat je die discussie niet nogmaals wil voeren :rolleyes: maar om nou gelijk -ST- te beschuldingen vanwege een ban in het verleden is ook zowat... blijkbaar zoek je nog steeds vergelding voor die actie, of niet? anders haal je het niet telkens naar boven :eek:

Aantal stam veranderingen: 211

wat wil je hiermee zeggen..? verduidelijk enkel mijn standpunt nog meer ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65376

Guest
Re: Pirate & -ST-

Als je het "probleem" Roshan wou proberen op te lossen of zoals je zegt: "Bezig waren met met een oplossing te zoeken" dan zou je alsnogs niet bij het geringste iemand aan de kant zetten omdat jullie er niet uitkomen.. Zwak excuus naar mijn mening dus. Voor de rest moeten jullie het zelf weten hoor. Tenslotte heeft iedereen andere waarden en normen.



Oude koeien uit de sloot halen, he ;) Je kent mssh wel de "ne bis in idem-regel" (Houdt in dat je niet 2 keer voor hetzelfde vergrijp kan worden vervolgt) Dus neem aan dat je die discussie niet nogmaals wil voeren :rolleyes: maar om nou gelijk -ST- te beschuldingen vanwege een ban in het verleden is ook zowat... blijkbaar zoek je nog steeds vergelding voor die actie, of niet? anders haal je het niet telkens naar boven :eek:



wat wil je hiermee zeggen..? verduidelijk enkel mijn standpunt nog meer ;)

Ik heb Roshan duidelijk uitgelegt en ga daar niet nog meer woorden aan vuil maken.

Daarbij als jij alles leest zoals jij het wil lezen vind ik het best maar ga ik niet met jou in discussie. Ik geef zelf toe dat ik -ST- niet verdenk maar .Sick in het geval van Ivinger & KaQ in het geval van IAA om diverse redenen. Echter snap ik de link wel.
 

DeletedUser

Guest
Re: Pirate & -ST-

Ik heb Roshan duidelijk uitgelegt en ga daar niet nog meer woorden aan vuil maken.

Daarbij als jij alles leest zoals jij het wil lezen vind ik het best maar ga ik niet met jou in discussie. Ik geef zelf toe dat ik -ST- niet verdenk maar .Sick in het geval van Ivinger & KaQ in het geval van IAA om diverse redenen. Echter snap ik de link wel.

Nee hoor, t'is al goed weet gelijk al waar we staan en hoe je oordeelt.. integenstelling tot jou kan ik wel objectief oordelen :rolleyes:

gaat mij geen zak aan waarom jullie roshan hebben gekickt maar vanaf mijn ooghoeken zie ik een stam die om het geringste iemand kick en corrigeer me als ik het fout heb... maar de dag daarvoor waren er helemaal geen problemen tussen roshan en de rest van pirate.. roshan kreeg nog gwn OS en er zaten mensen op te spelen. dus die kick komt van mij gezien onverwachts ;)

voor de rest begrijp ik de link.. maar die link moet je leggen aan een persoon en niet aan een stam ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Backtolife wat probeer je nou te bereiken? Je bent in het wilde weg aan het gissen terwijl je gewoon wordt verteld dat er genoeg reden achter de kick van Roshan zit. Kan je er wel op door blijven hameren om je gelijk proberen te krijgen, maar dat gaat je toch niet lukken.
 

DeletedUser

Guest
Graag wil ik hier een rechtzetting betreffende de verdenkingen die uitgaan naar de stam -ST-. Ik denk dat -ST- voor geen enkele ban verantwoordelijk is die nu momenteel afspeelt in de stam Pirate. Weliswaar kan ik vaststellen dat er van beide kanten acties aan de hand zijn en deze door beide kanten geaccepteerd worden (zowel verliezen als winsten). Waarom zou er binnen -ST- stappen worden ondernomen om deze acties te ondermijnen? Ik zie er alleszins het nut niet van in of er moet iemand met bewijzen komen aandraven die het tegendeel bewijzen. Als dit zo is wil ik die wel een graag horen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan