Pirate & -ST-

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dago is nog wel de grootste noob hierzo..

Ik ben inderdaad een nieuwe speler op dit acc dus ik weet niet of je me dan al kent,hebt zien spelen,dus die commentaar moet nu nog niet hoor,dat laat zien hoe goed de stam functioneerd,als die het volhouden want ST was eerst aan het verliezen,maar ze komen terug en Pirate valt.
 

DeletedUser

Guest
Nog dubbel posten ook :eek: :p Vind jij actie tussen mij en Sick. & -ST- zo boeiend dan? Actie regelen kan ik zelf ook wel. Me MH is inderdaad weggespeeld, en ik lig in Sick en ST :D Maar umh je kan zeker geen spelers van 3-7 miljoen ownen, daarom pakken jullie zeker kleinere spelers, zoals je dreigement naar mij nu

Stoere knul hoor :eek::rolleyes:

Zou btw wel willen weten wie je bent :p Dan weet ik in elk geval tegen wie ik praat.

Het was maar een ideetje hoor :rolleyes: en zeker geen dreigement, snap alleen niet hoezo jij zegt dat ik geen speler van 3-7 miljoen kan ownen? Ik zeg toch ook niet dat jij niet eens een speler van 263.327 punten klein kan krijgen op een fatsoenlijke manier :rolleyes:

Ja dat snap ik, maar daar blijft het ook bij :p
Maar actie voor jou valt wel te regelen, of niet? Je MH is kwijt en je ligt aan het front van Sick. & -ST-

Ideetje voor de toekomst misschien :confused:

Dit is gewoon een beetje sarcasme, zoals jij in je post daarvoor ook hebt gedaan, als het niet kan waarderen dan laat het maar...

Backtolife, wat ben jij een sjonnie zeg

Thanks :)
 

DeletedUser

Guest
Het was maar een ideetje hoor :rolleyes: en zeker geen dreigement, snap alleen niet hoezo jij zegt dat ik geen speler van 3-7 miljoen kan ownen? Ik zeg toch ook niet dat jij niet eens een speler van 263.327 punten klein kan krijgen op een fatsoenlijke manier :rolleyes:



Dit is gewoon een beetje sarcasme, zoals jij in je post daarvoor ook hebt gedaan, als het niet kan waarderen dan laat het maar...



Thanks :)



Met wie praten we ?
 
Reactiescore
4
Een stamgevoel wordt pas zichtbaar bij tegenslagen ja. Dat is algemeen bekend. Eerst stonden jullie voor, tja, geen wonder dat het dan binnen de stam goed gaat. Dat wordt dan gedragen door de euforie. Niets houd de schijn van binding en groepsgevoel hoger dan euforie. En je kan wel denken dat het voor mij makkelijk praten achteraf is, maar je moet remco maar eens vragen. Hij kan je vertellen dat ik pirate niet gejoint heb (op 1 van jullie accs) om voornamelijk die reden. Tenminste als dat bij hem is blijven hangen.

Jou reden was oa. omdat G niet mee wou ;)
 

DeletedUser63648

Guest
Re: Pirate & -ST-

Raider: Onder andere ja. Ik heb echter ook gezegd dat ik niet tussen die cultuur van macho's pas, van die arrogante kwallen die denken dat ze de wereld wel even gaan ownen. Iedereen weet (tenminste, iedereen die de geschiedenis van onder andere TW.nl ook maar een klein beetje heeft bijgehouden) dat er maar weinig stammen zijn die op die manier een hechte stam vormen en samen voor alles gaan ;)


Maar umh je kan zeker geen spelers van 3-7 miljoen ownen,

Volgens mij hebben we een aantal spelers van tussen de 3 en 7 miljoen best wel hard geowned. (Wijsvinger, om maar een voorbeeld te geven ;)
 

DeletedUser

Guest
Raider: Onder andere ja. Ik heb echter ook gezegd dat ik niet tussen die cultuur van macho's pas, van die arrogante kwallen die denken dat ze de wereld wel even gaan ownen. Iedereen weet (tenminste, iedereen die de geschiedenis van onder andere TW.nl ook maar een klein beetje heeft bijgehouden) dat er maar weinig stammen zijn die op die manier een hechte stam vormen en samen voor alles gaan ;)




Volgens mij hebben we een aantal spelers van tussen de 3 en 7 miljoen best wel hard geowned. (Wijsvinger, om maar een voorbeeld te geven ;)

Excuus dan :p Ik weet ook niet alles van wie jullie ownen etc. Ik volg het namelijk niet zo, ben zelf bezig met op bezoek gaan bij andere mensen :p

Het was maar een ideetje hoor :rolleyes: en zeker geen dreigement, snap alleen niet hoezo jij zegt dat ik geen speler van 3-7 miljoen kan ownen? Ik zeg toch ook niet dat jij niet eens een speler van 263.327 punten klein kan krijgen op een fatsoenlijke manier :rolleyes:



Dit is gewoon een beetje sarcasme, zoals jij in je post daarvoor ook hebt gedaan, als het niet kan waarderen dan laat het maar...

Ach ach ideetjes zijn welkom :p Ik had je post even snel gelezen en er op gereageerd dus had niet opgemerkt dat er een beetje sarcasme inzat.

Ik ben een te snelle lezer waardoor ik de achterliggende gedachte of het sarcasme niet opmerk :p zal proberen slomer te lezen en beter te posten :D
 

DeletedUser

Guest
Ach ach ideetjes zijn welkom :p Ik had je post even snel gelezen en er op gereageerd dus had niet opgemerkt dat er een beetje sarcasme inzat.

Ik ben een te snelle lezer waardoor ik de achterliggende gedachte of het sarcasme niet opmerk :p zal proberen slomer te lezen en beter te posten :D

Graag ;) Haastige spoed is zelden goed :)
 

DeletedUser

Guest
Waarom is Pirate nou gevallen:p?
Tot 2 weken terug zat ik op irewind toen merkte ik nog niks:p
 

DeletedUser

Guest
Ze zagen wss in dat ze het machtige Duo Sick & -ST- niet aankonden.
+ die bans op wat pirate accountjes zal ze wel de moed hebben ontnomen

Gozer kap eens met dat ST <3 Sick gezwijmel, iedereen weet dat ST een opgeraapt stapeltje spelers is die ongeveer 90% van de wereld te vriend heeft om dan nog die overige 10% te laten bannen oid. ST is een van de stammen die ik #1 en het zich de eer opnemen van het 'verslaan' van Pirate het minst gun. Jullie hebben werkelijk niks uitgevoerd behalve het aanvallen van inactieve spelers.

Nou vriendje, chapeau, knap werk. Ga nu maar weer barbarendorpen edelen waardeloze vent. Als wij de rim eenmaal hebben veiliggesteld zal je wel anders piepen.

Love,
Haze.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51575

Guest
Ze zagen wss in dat ze het machtige Duo Sick & -ST- niet aankonden.
+ die bans op wat pirate accountjes zal ze wel de moed hebben ontnomen

Ik volg deze wereld niet 100%, en mijn reactie kan dus mogelijk niet correct zijn, maar ik wil toch ff mijn mening geven.
Ik merk op het algemene forum en op het Sick-forum, dat iedereen in Sick en ST zichzelf op de borst klopt voor wat er de laatste weken gebeurd is. Toch betwijfel ik zelf of zij wel aan de grond liggen van de val van Pirate.

Ze hebben natuurlijk wel best wat dorpjes gepakt, maar volgens mij komt dit eerder door de inactiviteit van pirate, dan door de 'skills' van ST of Sick. Bescheidenheid is hier dus imo wel op zijn plaats, in plaats van te gaan pronken hoe goed jullie wel niet zijn en te zeggen dat iedereen bang is van jullie.
 

DeletedUser

Guest
Ik volg deze wereld niet 100%, en mijn reactie kan dus mogelijk niet correct zijn, maar ik wil toch ff mijn mening geven.
Ik merk op het algemene forum en op het Sick-forum, dat iedereen in Sick en ST zichzelf op de borst klopt voor wat er de laatste weken gebeurd is. Toch betwijfel ik zelf of zij wel aan de grond liggen van de val van Pirate.

Ze hebben natuurlijk wel best wat dorpjes gepakt, maar volgens mij komt dit eerder door de inactiviteit van pirate, dan door de 'skills' van ST of Sick. Bescheidenheid is hier dus imo wel op zijn plaats, in plaats van te gaan pronken hoe goed jullie wel niet zijn en te zeggen dat iedereen bang is van jullie.

+1000000
 

DeletedUser69914

Guest
ten eerste doet niet iedereen van sick en -ST- dat.
ten 2de gaan dingen uiteraard wel hand in hand vind ik.
frustraties, slechte sfeer en etc komen ook door de continue aanvallen van in begin pirate op ons en dan uiteindelijk weer terug waardoor spelers vinden dat ze er teveel tijd in moeten steken in tw waardoor ze het spelplezier verliezen.
dingen zoals het geval roshan komt ook door de aanvallen die er gebeurt zijn van langs onze kant he.
zonder die aanvallen zat roshan gewoon nog steeds in pirate en was er geen vuiltje aan de lucht.
denk dat het beetje "de verdienste" is langs beide kanten ook al is het natuurlijk dan wel pirate hun eigen fout als ze niet actief genoeg zijn zoals ik hierboven al gelezen heb.
 

DeletedUser

Guest
Re: Pirate &amp; -ST-

Gozer kap eens met dat ST <3 Sick gezwijmel, iedereen weet dat ST een opgeraapt stapeltje spelers is die ongeveer 90% van de wereld te vriend heeft om dan nog die overige 10% te laten bannen oid. ST is een van de stammen die ik #1 en het zich de eer opnemen van het 'verslaan' van Pirate het minst gun. Jullie hebben werkelijk niks uitgevoerd behalve het aanvallen van inactieve spelers.

Nou vriendje, chapeau, knap werk. Ga nu maar weer barbarendorpen edelen waardeloze vent. Als wij de rim eenmaal hebben veiliggesteld zal je wel anders piepen.

Love,
Haze.

Ook jij hebt nooit van sarcasme gehoord zeker? dus wat dat betreft ben je een droogkloot :rolleyes:
Ga je eerst maar eens op de feiten berusten voordat je weer een onnozele opmerking gaat maken.

Die 90% te vriend klopt niet,
En die 10% ban klopt al helemaal niet.
& wat dat betreft weet je ook al helemaal niet wat er allemaal gaande is, dus hou asjeblieft je kwaakerd als je nergens verstand van hebt.

Onzin roepen kan iedereen, maar jij kan dat nog het beste...

Ik volg deze wereld niet 100%, en mijn reactie kan dus mogelijk niet correct zijn, maar ik wil toch ff mijn mening geven.
Ik merk op het algemene forum en op het Sick-forum, dat iedereen in Sick en ST zichzelf op de borst klopt voor wat er de laatste weken gebeurd is. Toch betwijfel ik zelf of zij wel aan de grond liggen van de val van Pirate.

Ze hebben natuurlijk wel best wat dorpjes gepakt, maar volgens mij komt dit eerder door de inactiviteit van pirate, dan door de 'skills' van ST of Sick. Bescheidenheid is hier dus imo wel op zijn plaats, in plaats van te gaan pronken hoe goed jullie wel niet zijn en te zeggen dat iedereen bang is van jullie.

1 Woord: Sarcasme..
 

DeletedUser

Guest
Stop met doen alsof... De enige die wat deftigs heeft uitgehaald richting Pirate is Cgrain//Mario galaxy. (ere wie ere toekomt)

After all.. Pirate had gwn een chronisch deff tekort, wat wil je met 3+ frontspelers waar deff nodig is (Roshan, IAA, iVP + verdeelde actieve fronten waar deff beschikbaar moest zijn). Dit kon 'eenvoudig' opgelost worden, waar we dan ook mee bezig waren.

Door amper deff op een front te hebben, heb je gewoon nood aan continue activiteit. Hoe je het ook wilt bekijken, Pirate heeft 14 spelers, waarvan een 10 accounts effectief meedraaiden. (jammer genoeg enkelen die solo speelden of gewoon inactief waren/zijn, heb je in elke stam.)

Met de beste wil op de wereld, 10 accounts kunnen geen 2 à 3 frontaccounts continue bemannen voor enkele dagen/weken aan een stuk. De val van Pirate blijft voorlopig voor velen een raadsel, dat ga ik dan ook gewoon behouden.
 

DeletedUser

Guest
Stop met doen alsof... De enige die wat deftigs heeft uitgehaald richting Pirate is Cgrain//Mario galaxy. (ere wie ere toekomt)

Dat verdient die ook zeker, maar denk niet dat hij het zonder hulp van andere spelers, die hem hebben geholpen, had kunnen bereiken.
 

DeletedUser

Guest
Als -ST- zo geweldig is, hoezo vragen ze dan met iedereen een BG tegen Pirate? Jullie waren al met 2x zoveel leden, echter pmen jullie wel elke stam/speler voor een BG tegen Pirate. ;)
 

DeletedUser

Guest
Als -ST- zo geweldig is, hoezo vragen ze dan met iedereen een BG tegen Pirate? Jullie waren al met 2x zoveel leden, echter pmen jullie wel elke stam/speler voor een BG tegen Pirate. ;)

Nee hoor :) sick. Is de enigste bg geweest tegen pirate
En mochten andere stammen/spelers zijn gecontacteerd dan is daar nooit wat van gekomen. Teminste voor zover ik weet en denk niet dat ze iets hebben verzwijgen...

Mja volgens een hoop spelers hier is -St.- maar een zooitje spelers bij elkaar dus wat zou het eigenlijlk:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan