Peilingtopic einde wereld 3

Jou mening omtrent deze berekeningswijze

  • Doen!

    Stemmen: 23 32,9%
  • Geen mening

    Stemmen: 11 15,7%
  • Niet doen!

    Stemmen: 36 51,4%

  • Totaal aantal stemmers
    70
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Guest
Beste Ungah, waar wil jij in vredesnaam dan nog voldoening uit halen als je doorspeelt? Die paar vijandige accounts nog lastig vallen met z'n 40-en...? Het spel is gespeeld, dat is nu toch wel duidelijk? Je kunt het ook omkeren, zo goed als mensen op de delete knop kunnen drukken heeft een ander de keuze uit nog tig andere werelden om verder te spelen, welke nog lang niet zullen eindigen. Een spel moet een winnaar kennen, klaar.

De berekening tov de ODA vind ik onjuist. TW is niet alleen een vechtspel, maar ook een diplomatiek spel. Als een stam dus door goede diplomatie een meerderheid behaalt, dan is dat ook resultaat, buiten het domweg beuken op de vijand (wat natuurlijk ook leuk is). Los daarvan, maakt het in dit geval weinig uit, aangezien Cervix en DTW bij elkaar daarin misschien wel meer dominantie heeft dan in het percentage dorpen.
 

DeletedUser10426

Guest
voor mijn eigen persoonlijke reactie heb ik liever niet dat wereld 3 eruit gaat, de reden is simpel dit is mijn eerste wereld mijn eerste famillie in ENG die naar mijn grote opluchting nog steeds bestaat. zou dat weggaan verdwijnt er bij mij ook een stukje hart.

snap dat ie uiteindelijke weg zal moeten gaan maar laat hem nou gewoon zo lang mogenen. desnood zet je een limiet op de stammen zodat niet 40 man in 1 keer de winnaar omdat de rest veel minder spelers heefd.
 

DeletedUser

Guest
voor mijn eigen persoonlijke reactie heb ik liever niet dat wereld 3 eruit gaat, de reden is simpel dit is mijn eerste wereld mijn eerste famillie in ENG die naar mijn grote opluchting nog steeds bestaat. zou dat weggaan verdwijnt er bij mij ook een stukje hart.

snap dat ie uiteindelijke weg zal moeten gaan maar laat hem nou gewoon zo lang mogenen. desnood zet je een limiet op de stammen zodat niet 40 man in 1 keer de winnaar omdat de rest veel minder spelers heefd.

Wow, het is een spel right?
 

DeletedUser

Guest
De alliantie is opgericht om maar een reden. De winst op te eisen. Zelfs vijanden worden nu uitgeniodigd om maar aan het percentage te voldoen.

Waarom spelen we niet gewoon door?
 

DeletedUser3409

Guest
De alliantie is opgericht om maar een reden. De winst op te eisen. Zelfs vijanden worden nu uitgeniodigd om maar aan het percentage te voldoen.

Waarom spelen we niet gewoon door?

Jij bent al exit :D
 

DeletedUser58409

Guest
Beste Ungah, waar wil jij in vredesnaam dan nog voldoening uit halen als je doorspeelt? Die paar vijandige accounts nog lastig vallen met z'n 40-en...? Het spel is gespeeld, dat is nu toch wel duidelijk? Je kunt het ook omkeren, zo goed als mensen op de delete knop kunnen drukken heeft een ander de keuze uit nog tig andere werelden om verder te spelen, welke nog lang niet zullen eindigen. Een spel moet een winnaar kennen, klaar.

De berekening tov de ODA vind ik onjuist. TW is niet alleen een vechtspel, maar ook een diplomatiek spel. Als een stam dus door goede diplomatie een meerderheid behaalt, dan is dat ook resultaat, buiten het domweg beuken op de vijand (wat natuurlijk ook leuk is). Los daarvan, maakt het in dit geval weinig uit, aangezien Cervix en DTW bij elkaar daarin misschien wel meer dominantie heeft dan in het percentage dorpen.

Kijk en hier verschillen we nu even van mening. Bij elk ander spel is het zo dat je, als je domineert, het spel af kunt maken. Neem Mens-erger-je-niet. Daar zeg je toch ook niet: Ik lig een stuk voor, dus we stoppen nu en dan heb ik gewonnen. Kijk, als de andere speler je de overwinning aanbiedt, dan is het iets anders, maar geeft je tegenspeler niet op, dan vecht je tot het bittere einde.

Waarom hier niet en waarom moet er op W3 naar een paar mensen geluisterd worden die geen zin meer hebben, in plaats van de wereld fatsoenlijk uit te laten spelen, zoals op andere (lees buitenlandse) TW werelden gebeurd, waar de wereld pas is afgelopen als je >99% dominantie hebt?
Ik neem aan dat die spelers die willen stoppen ook gegroeid zijn door er meer tijd/ zin in te steken dan degenen die ze aanvielen. Nu blijkbaar anderen nog meer zin/ tijd hebben dan zij, zeg je snel: "Ik stop, dus de wereld moet stoppen en ik win".
Maar dat is natuurlijk niet de opzet van een spel. Zo'n opmerking doet me eerlijk gezegd meer denken aan een opmerking die je hoort op de speelplaats van een kleuterschool.
Wees fatsoenlijk en laat de spelers die nog wel zin/ tijd hebben gewoon normaal hun spel afmaken! :mad:

Hieronder hetgene dat al zeker geweten is:

Wereld 3 zal eindigen van zodra een stam 75% van de wereld bezit

Ter informatie bezit "De alliantie" 62%,
Indien De alliantie besluit op te splitsen zal vanaf 1 januari gelden dat de wereld eindigt met 50% overheersing over de wereld.


[/i]

P.S. Wat is dit trouwens voor vreemd marchanderen met de regels?
- De TW.net werelden stoppen als er >99% dominantie is.
- Je wilt er hier 75% van maken?? Ik snap niet waarom dat "zeker geweten is", want dit wordt even last minute door een éénling (of moet ik zeggen in samenspraak met enkele spelers?) besloten en pas nu gecommuniceerd.
"Indien de alliantie besluit op te splitsen eindigt de wereld met 50% dominatie"
- Waarom wordt een percentage te behalen dominantie weer aangepast, net nadat het is vastgesteld???
Die regel betekent in de praktijk: Als je door wilt spelen, dan moet je lid van de Alliantie blijven. Als je vertrekt loopt je het risico dat DA boven de 50% blijven en is het spel, doordat er mensen vertrokken zijn, afgelopen. Probeert Innogames ons nu te vertellen in welke stam we moeten spelen? :confused: Vreemde wending! Maar sorry, dat vind ik onacceptabele inmenging in het spelverloop. Vandaar dat ik uit DA vertrokken ben. Nu maar hopen dat er nog meer misleidde leden van DA vertrekken dan! Als er nu te veel in DA blijven betekent dat dus einde W3... :(

Ik vind het spijtig dat ik deze reactie hier op het AF moet plaatsen, maar ik lees ellelange conversaties tussen het kamp dat wil stoppen en Duckje. Als ik de ontstane situatie met hem wil bespreken, dan wordt ik naar het AF verwezen. Dan heeft het er alle schijn van dat sluiting van W3 reeds door hem met de stoppers is besloten.

Ik hoop dat er bij sluiting vanuit innogames nog een fatsoenlijke regeling komt om PA terug te kopen. Als je maandelijks moet verlengen (dus de punten voor 1/1/2012 al ingezet hebt) en ze aanbiedingen geven voor aanschaf van een jaar PA, dan zou het wel redelijk zijn als je mensen niet op zo korte termijn voor een min of meer voldongen feit plaatst. Doe je dat wel, dan regel je neem ik aan wel terugname van teveel aangeschafte PA, voor e mensen die niet konden vermoeden dat W3 veel eerder stopt dan de op de buitenlandse TW werelden normale >99%.
 

DeletedUser

Guest
Uit die forumpost trek ik gewoon de conclusie dat jij het doel hebt deze wereld af te sluiten met een hoge ranking zonder daar iets voor te moeten presteren.

Ik vind het eerlijk gezegd wel jammer dat er dan mensen zijn die hopen deze wereld top 5 of iets dergelijks te kunnen beëindigen met een team van 4 spelers (wat nota bene ongehoord is op w3) zonder ook maar één poot te moeten uitsteken en zonder deze overwinning daadwerkelijk te verdienen in vergelijking met al die veteranen die deze wereld hebben gemaakt wat ze is.
 

DeletedUser58409

Guest
Uit die forumpost trek ik gewoon de conclusie dat jij het doel hebt deze wereld af te sluiten met een hoge ranking zonder daar iets voor te moeten presteren.

Ik vind het eerlijk gezegd wel jammer dat er dan mensen zijn die hopen deze wereld top 5 of iets dergelijks te kunnen beëindigen met een team van 4 spelers (wat nota bene ongehoord is op w3) zonder ook maar één poot te moeten uitsteken en zonder deze overwinning daadwerkelijk te verdienen in vergelijking met al die veteranen die deze wereld hebben gemaakt wat ze is.

Beste Alexander de Grote. Ik besef dat jij geweldig bent en veel beter bent dan ik en alle anderen hier. Wij zijn maar beginnelingen die niets te betekenen hebben op W3. Je staat niet voor niets veel hoger op de ranglijst dan wij. Toch? Wij staan 10e. En jij?
Maar ja, de overwinning zal me eerlijk gezegd een worst wezen. Ik heb het niet eens over een overwinning. Maar een overwinning kun je ook niet halverwege opeisen. Bij een marathon is ook pas aan de finish bekend wie gewonnen heeft en je kunt niet halverwege zeggen: "Ik lig voor dus ik heb gewonnen!"

De conclusie waar je je post mee begint toont dat je of mijn post niet goed gelezen hebt of dat je niet heel goed bent in begrijpend lezen.
Maar leg me gerust woorden in de mond. Klop jezelf gerust op de borst. Maar wees dan wel zo eerlijk om te bekennen dat de fusie tussen DTW en cervix door de stamleiders onder valse voorwendselen is doorgedrukt. En het is mijn eigen fout dat ik er in eerste instantie in ben getrapt toen me door een leider op het hart werd gedrukt dat er door de leiders NIET werd aangedrongen op sluiting van W3. Als je dan op het forum van de fusiestam komt en er staan allerlei berichten van gesprekken tussen de stamleiders en innogames, dan voel je je wel belazerd. Als je dan vertrekt en bij vertrek uit DA wordt de lat voor DA opeens nog lager wordt gelegd, dan vind ik dat ik best mag melden dat ik vind dat innogames zich niet met de stamkeuze moet bemoeien.
 

DeletedUser10823

Guest
Beste Ungah, waar wil jij in vredesnaam dan nog voldoening uit halen als je doorspeelt? Die paar vijandige accounts nog lastig vallen met z'n 40-en...?

Ik snap niet waar jullie de voldoening uit halen om in zo'n megastam te gaan zitten zonder dat je de andere stam die ook 40 % werelddominantie had durft de oorlog te verklaren.

Verder gewoon wat weet nie zegt.

Bij schaken kan je niet halverwege het spel zeggen . ik sta zes pionnen voor, ik heb gewonnen.
Pas als je tegenstander zegt dat jij hebt gewonnen is het spel over.

Ik ben die tegenstander en ik geef me pas gewonnen als ik op delete gedrukt heb.

Verder vermoed ik behoorlijk wat belangenverstrengelingen van moderators die geen zin meer hebben en daarom op het einde van de wereld aansturen.
 

DeletedUser52559

Guest
Beste Alexander de Grote. Ik besef dat jij geweldig bent en veel beter bent dan ik en alle anderen hier. Wij zijn maar beginnelingen die niets te betekenen hebben op W3. Je staat niet voor niets veel hoger op de ranglijst dan wij. Toch? Wij staan 10e. En jij?
Maar ja, de overwinning zal me eerlijk gezegd een worst wezen. Ik heb het niet eens over een overwinning. Maar een overwinning kun je ook niet halverwege opeisen. Bij een marathon is ook pas aan de finish bekend wie gewonnen heeft en je kunt niet halverwege zeggen: "Ik lig voor dus ik heb gewonnen!"

De conclusie waar je je post mee begint toont dat je of mijn post niet goed gelezen hebt of dat je niet heel goed bent in begrijpend lezen.
Maar leg me gerust woorden in de mond. Klop jezelf gerust op de borst. Maar wees dan wel zo eerlijk om te bekennen dat de fusie tussen DTW en cervix door de stamleiders onder valse voorwendselen is doorgedrukt. En het is mijn eigen fout dat ik er in eerste instantie in ben getrapt toen me door een leider op het hart werd gedrukt dat er door de leiders NIET werd aangedrongen op sluiting van W3. Als je dan op het forum van de fusiestam komt en er staan allerlei berichten van gesprekken tussen de stamleiders en innogames, dan voel je je wel belazerd. Als je dan vertrekt en bij vertrek uit DA wordt de lat voor DA opeens nog lager wordt gelegd, dan vind ik dat ik best mag melden dat ik vind dat innogames zich niet met de stamkeuze moet bemoeien.

Kerel, jij kent Aoisakura duidelijk niet, hij had al een grote rol in W3 nog voor jij hier speelde... Jij mag dan misschien 10de staan en Aoisakura veel lager, maar laat 1 ding duidelijk zijn, Aoisakura is 100x beter als u. De reden dat hij 'maar' 73 staat is omdat hij het beu is op W3, begrijpelijk na al die jaren ACTIEF AAN HET FRONT te spelen.
In tegenstelling tot jij, plaats 10, een OD van 33mil en 3/4de van, uw W3-carière geinternd. De andere 1/4de is tegen Resist, wow, moet je pro voor zijn tegen die kleintjes...

Verder is de fusie tussen Cervix en DTW al lang geleden besproken, zelfs nog voordat jij en ik in bij de alliantie behoorden. Op de meeting van TW en in het gesprek tussen Duckje en de community-vertegenwoordiger werd gezegd dat de oudere werelden gingen sluiten dit jaar nog. Echter dacht niemand hier van de leiding aan (buiten Julia77 maar naar hem werd niet geluisterd, ook niet door mij). Pas paar dagen geleden herinnerde ik mezelf terug op dat gesprek.

De leiding heeft dus NIET gelogen tegen jullie, ze wisten het gewoon zelf niet meer...

Verder dat iemand rechtstreeks met Innogames gesproken heeft is bullshit, waar haal je dat weer vandaan?
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet waar jullie de voldoening uit halen om in zo'n megastam te gaan zitten zonder dat je de andere stam die ook 40 % werelddominantie had durft de oorlog te verklaren.

Verder gewoon wat weet nie zegt.

Bij schaken kan je niet halverwege het spel zeggen . ik sta zes pionnen voor, ik heb gewonnen.
Pas als je tegenstander zegt dat jij hebt gewonnen is het spel over.

Ik ben die tegenstander en ik geef me pas gewonnen als ik op delete gedrukt heb.

Verder vermoed ik behoorlijk wat belangenverstrengelingen van moderators die geen zin meer hebben en daarom op het einde van de wereld aansturen.

Als je werkelijk denkt dat Cervix en DTW ooit oorlog zouden zijn gaan voeren, heb je echt totaal geen kaas gegeten van deze wereld. De stammen zijn samen opgetrokken vanaf het moment dat ze vijfde en twaalfde stonden oid. Hebben hun eigen succes gemaakt. En al jaren geleden (en nog later herhaald ook) dat het BG nooit verbroken zou worden.

De mensen die hier zeggen dat 75% van de dorpen geen voerwinning is: trololol. Waarom zou 1 tegenstander mogen beslissen wanneer je wel en niet gewonnen hebt? Ieder spel heeft een doel. Het doel is hier nu eindelijk gesteld (en had wat mij betreft VEEL eerder, en consequent op iedere wereld doorgevoerd moeten worden!) in een bezit van een vast aantal dorpen. ALs je dat haalt, win je dus. Simple as that!
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet waar jullie de voldoening uit halen om in zo'n megastam te gaan zitten zonder dat je de andere stam die ook 40 % werelddominantie had durft de oorlog te verklaren.

Verder gewoon wat weet nie zegt.

Bij schaken kan je niet halverwege het spel zeggen . ik sta zes pionnen voor, ik heb gewonnen.
Pas als je tegenstander zegt dat jij hebt gewonnen is het spel over.

Ik ben die tegenstander en ik geef me pas gewonnen als ik op delete gedrukt heb.

Verder vermoed ik behoorlijk wat belangenverstrengelingen van moderators die geen zin meer hebben en daarom op het einde van de wereld aansturen.

Ik denk dat jij weinig mee hebt genomen van je schaaklessen van vroeger.
Een correcte schaakvergelijking zou zijn dat de alliantie een toren en een dame heeft, terwijl al de rest enkel een koning overhoudt.
De rest speelt voor pad, maar iedereen weet gewoon dat de alliantie teveel ervaring heeft om daar in te trappen.

En bij schaken kan je inderdaad niet in zo'n situatie zeggen, we stoppen ermee.
Het verschil is dan ook dat er nog 2 zetten gespeeld zouden moeten worden vooraleer het spel eindigt.
Feit is dat het 2 zetten zijn die nutteloos zijn en die ieders tijd onnodig gaan opslorpen.
 

DeletedUser55669

Guest
In ieder geval ben ik totaal tegen deze rekenwijze, gezien zo Cervix, zijnde de kleine stam waar de eigenlijke groep nu niet meer in zit, dan zou winnen, in plaats van de alliantie, die dat duidelijk verdient.
 

DeletedUser

Guest
@weet nie, draait alles dan om die ene rangschikking op een virtueel spelletje? Wat met persoonlijke ODA en ODD? Wat met de hulp die je wel of niet gekregen hebt van je stam met het verdedigen en het aanvallen? Wat met de vervangingen die je allemaal al dan niet gedraaid hebt? Verdient iemand die alleen speelt meer respect dan een acc dat door 10 personen gerund wordt? Op al die vragen heeft ieder zijn antwoord en elk zijn mening. Geen idee wat aoisakura allemaal gedaan heeft maar voor hetzelfde geld heeft hij maandenlang een frontacc gedefd dat zwaar onder vuur lag. Die ODD zie je dan niet en komt niet tot uiting in zijn rang maar in mijn ogen zou dat meer waard zijn dan iemand die een miljoenenacc geedeld heeft dat naast hem barbs geworden was. (om maar aan te tonen dat je veel dingen niet ziet in de stats en je alles in zijn perspectief moet plaatsen). Iedereen die nog speelt verdient respect want in al de jaren heeft iedereen wel wat goeds/uitzonderlijks gedaan...

@ungah, dat Cervix en DTW nooit oorlog zouden voeren is zo naderhand al een aantal jaar duidelijk, heeft niks met durven te maken maar respect voor wat je samen bereikt hebt. Ik ben altijd anti-DTW geweest (vraag me niet waarom maar das gwn een hersenkronkel die er in gekropen is), desondanks heb ik wel respect voor de weg die ze samen met ons afgelegd hebben. Oorlog voeren zou alle samenwerking die er was teniet doen wat gewoonweg niet de bedoeling is.

Voor de rest zijn degene die vragen om verder te doen gewoon vrij kortzichtig aangezien het spel duidelijk gespeeld is. De vraag is alleen of men de winnaars nog wil opzadelen met het wegwerken van de restanten om de puntjes op de "i" te zetten of dat men de boel dichtgooit en iedereen "verlost" van deze futiliteit en hun jarenlange TW-verslaving ;). Voor mensen die per se nog verder willen doen omdat ze nog PA hebben of hun verslaving te groot is, zijn er werelden genoeg waar je opnieuw kan beginnen of ze kunnen een acc gewoon over nemen van mensen die stoppen (zijn er altijd via via wel beschikbaar).

Je kan blijven palaveren over het al dan niet verder doen, dat er zus of zoveel procent moet gehaald worden vooraleer de wereld eindigt, dat dit of dat dat, feit is dat de winnaar gekend is en de wereld dood bloedt. Een spel is leuk maar telkens maar voor een bepaalde duur, en die is bij W3 naderhand afgelopen. Ik joinde Cervix toen zowel Cervix als DTW amper in de top-10/15 voor kwamen en uiteindelijk zijn het de enige twee die altijd onder dezelfde naam verder gegaan zijn met uiteindelijk doel samen de wereld te winnen wat nu voltooid is. De uitdaging is weg, de winnaar bekend, end of story.

En nee, de winnaar is niet Cervix, wel DA. Ook al staat in de alternatieve rangschikking van Duckje Cervix eerste. 't was grappig geweest als ik had gewonnen door mijn slechtste eigenschap (mijn koppigheid) maar elk realistisch persoon ziet gewoon dat DA de winnaar is. (en Duckje, in het vervolg gewoon je idee toepassen zonder poll, niet twijfelen! :p )
 

DeletedUser58409

Guest
Kerel, jij kent Aoisakura duidelijk niet, hij had al een grote rol in W3 nog voor jij hier speelde... Jij mag dan misschien 10de staan en Aoisakura veel lager, maar laat 1 ding duidelijk zijn, Aoisakura is 100x beter als u. De reden dat hij 'maar' 73 staat is omdat hij het beu is op W3, begrijpelijk na al die jaren ACTIEF AAN HET FRONT te spelen.
In tegenstelling tot jij, plaats 10, een OD van 33mil en 3/4de van, uw W3-carière geinternd. De andere 1/4de is tegen Resist, wow, moet je pro voor zijn tegen die kleintjes...

Verder is de fusie tussen Cervix en DTW al lang geleden besproken, zelfs nog voordat jij en ik in bij de alliantie behoorden. Op de meeting van TW en in het gesprek tussen Duckje en de community-vertegenwoordiger werd gezegd dat de oudere werelden gingen sluiten dit jaar nog. Echter dacht niemand hier van de leiding aan (buiten Julia77 maar naar hem werd niet geluisterd, ook niet door mij). Pas paar dagen geleden herinnerde ik mezelf terug op dat gesprek.

De leiding heeft dus NIET gelogen tegen jullie, ze wisten het gewoon zelf niet meer...

Verder dat iemand rechtstreeks met Innogames gesproken heeft is bullshit, waar haal je dat weer vandaan?

Weer iemand die maar wat roept:
Ik ben in begonnen 5 mei 2008. aoisakura is een maandje of 7 eerder begonnen. Hij lag aan het front. Ik ook. Hij heeft doorgeknokt. Ik niet. Wegens tijdgebrek moest ik tijdelijk stoppen. Maar weer op 0 begonnen. Tuurlijk had ik mindere buren. Maar is dat slim van mij of dom (vechten tegen de bierkaai) van hem? (of allebei?)
En waar gaat dit spel dan om volgens jou? Wie de meeste punten heeft of wie tegen de beste vijanden vecht? Als dat zo was zou er vast geen ranglijst zijn gebaseerd op punten. En ook naarmate ik betere buren kreeg zijn we doorgegroeid naar rang 10. Hij heeft nooit hogen dan 40 gestaan, die helf van jou... :eek:
Maar nogmaals, dat interesseert me geen moer. En als je zegt dat de leiding niet gelogen heeft, waarom hebben ze dan gepusht heeft voor einde W3 (gesprekken tussen stamleiders en inno/ Duckje zetten ze zelf op het stamforum en heeft QS me ook een MSN gesprek doorgestuurd) terwijl QS bij cervix zei dat er NIET gepusht zou worden voor einde W3?
Maar ja, als je niet in cervix gezeten hebt, dan kan je daar ook niet echt over oordelen, is het wel?

Kortom, reageer op zaken waar je wel wat vanaf weet. Staat je beter! :rolleyes:

Tot slot: Ik heb me een paar jaar afzijdig gehouden van dit onnozele gebekvecht op dit ik af en toe noodgedwongen op het AF moest bekijken. Helaas moest ik voor deze stemming toch een AF account aanmaken. Maar ik ga het hier lekker bij laten. Dus bij deze hebben alle onnozelaars die hier altijd maar wat roepen de gelegenheid om weer onzinnige reacties te geven, zonder enige kennis van feiten! Veel plezier!:cool:
 

DeletedUser58409

Guest
@evlover, nog 1 laatste dan:
Alles wat je noemt (punten/ ODA/ ODD) interesseert me geen zak. Ik wil gewoon doorspelen. Als JIJ dat niet wilt, dan kun JIJ gewoon op delete drukken. Dat hebben al honderden spelers voor je gedaan. Die hebben ook niet geroepen dat ze eerst even de overwinning op wilden eisen.

It aint over till it's over! ook al vind jij van wel. ;)
 

DeletedUser10426

Guest
Wow, het is een spel right?

voor sommige wel maar andere niet , ik ben een van die andere die dit spel met een reden spelen. was het niet zo gezellig en leuk was ik er al lange tijd geleden mee gestopt want het kost veel tijd en geld. dusss...^^
 

DeletedUser13822

Guest
@weet nie: Aller eerst, niet zo spreken over bepaalde spelers als je hun geschiedenis niet kent. Ik denk dat vadim één van de spelers is die ingame meer heeft bewezen op w3 als véél andere spelers inculsief jezelf. Wat wil je nu nog doen op deze wereld? Elke dag muntjes komen slaan en je "fusie" voltooien, nog wat barbs pakken in c97 en de laatste spelers daar (ongeveer 8 met een gemiddeld aantal punten van 500k de man) nemen? Sorry hoor, de uitdaging is al lang weg! Enige wat ik kan concluderen is dat het spel enkel kan gewonnen worden door mensen die niets beter te doen hebben dan hun tijd slijten aan een spel ook als er geen uitdaging meer in zit ipv spelers die jaren aan een stuk de uitdaging hebben opgezocht, de diplomatie hebben gemaakt + gekraakt, en de vijanden ten val heeft gebracht.

Ik kan hier nog een hele redenatie schrijven over wat ik denk en hoe het volgens mij in elkaar zit maar de fut is er gewoon uit. W3 is dood op enkele spelers na die dan nu het einde aangekondigd is hoog van de toren komen blazen. Toevallig dat het merendeel van die spelers in de rim zijn gestart? Soit, de motivatie onbreekt mij hier verder op in te gaan. Ik hoop met gans mijn hart dat jullie je nog kunnen amuseren, ik niet meer!

@ alle NEW-spelers: eenmaal ik het mes uit mijn rug heb gehaald zal ik het jullie terug bezorgen met de post, geen schrik!
 
Bovenaan