P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

Reactiescore
60
Ik wilde in begin hierop niet reageren maar wat je zegt is gewoon belachelijk. 1 Wat je zegt heeft helemaal niks te maken met het voorstel omdat die dorpen voor de ban niet teruggevraagd werden, enkel de dorpen na de ban. 2 Lenaco stond ook tyfus lang onder vv. Plus als Remco daar zou loggen via verbindingen delen dan was Lenaco ook geblokkeerd. 3 Felicia speelde op benja dus je poging op goedpraten van alles is belachelijk en had dit niet verwacht van jou. 4 Je geeft toch veel om eer? Geloof ik wel maar laat het dan ook zien en ga je niet verschuilen achter dingen die idioten zoals Koen staan te schreeuwen.

5 Kortom die dorpen na de ban zijn onverdiend en onterecht verovert en groot gedeelte van Ship liet zijn ware kleuren zien toen ze moesten kiezen tussen fair play of de makkelijke weg.
Ik heb even gemist dat jij van kant gewisseld bent maar dat zal wel aan mij liggen. verder heb ik je stukje wat cijfertjes geplaatst om overzichtelijk te kunnen reageren.

1. Ik snap die regel niet helemaal. Ik weet dat het voorstel alleen om dorpen die na de ban zijn veroverd ging. Wat ik zeg is dat het grootspraak van Remco is dat we zonder ban geen dorp zouden kunnen veroveren.
2. Goed dat je direct de naam van het derde account weet, om eerlijk te wezen was ik die al weer kwijt. Maar volgens mij is dat niet helemaal waar, als Lenaco verbinding deelt met Oracle en Oracle met Lenaco heeft benja hier niks mee te maken.
3. Dit weet ik inmiddels niet meer zeker, ik heb screenshots gezien wat zou bewijzen dat Felicia daar speelt en ik heb screenshot gezien die bewijzen dat Remco het gewoon zelf doet. Daarop heb ik besloten om bij de tweede enquete die in Ship is geweest tegen de voorgestelde nap etc. te stemmen. Beide partijen balanceren op en over het randje van de regels dus toen heb ik voor mezelf besloten dat het maar moest gaan zoals het zou gaan, zonder verdere afspraken.
4. Ik geef inderdaad om eer, en ik verschuil me achter niemand. Er is echter niemand die alle feiten op een rijtje kan zetten omdat veel mensen informatie achterhouden en het in hun voordeel uit te leggen. Daarom heb ik op gevoel besloten dat ik geen NAP wil en het maar zou laten gaan zoals het loopt. En ik sta nog steeds achter die beslissing.

5. Mijn mening is dat de dorpen na de ban niet onterecht en onverdiend zijn veroverd. P. heeft zelf bewezen (met oracle en langer geleden p0stduif) dat het niet nodig is een account te verliezen bij 50% aftrek. Dat dit bij Benja wel het geval is, is niet mijn probleem. Ik heb er uiteraard mijn best voor gedaan om het zo te laten geschieden na de aftrek en ben blij dat het gelukt is.

Als afsluiting stel ik voor om deze discussie achter ons te laten aangezien niemand hier beter van wordt. Sterker nog, hoewel de bans bij P. begonnen denk ik dat ship/zero meer onder deze actie te lijden hebben dan P.. En gezien het ook veroorzaakt is door iemand van onze kant is dat ook wel terecht.

Ik hoop dat we dit nu achter ons kunnen laten (of althans, vanaf 15 augustus als ook de fair leden weer terugkeren) en we deze wereld op een zo fatsoenlijk mogelijke manier kunnen gaan afsluiten. Kenneth, hoewel ik het een bijzondere stap vind van je om zomaar over te stappen en daarbij nog een paar ship accounts geband probeert te krijgen wens ik je veel plezier in P. (geen succes, dat gaat me te ver en daar gaat het ook niet om, wel plezier). Ik zal in ieder geval met plezier blijven aanvallen en als het moet mijn account verdedigen...

Mvg, Theo.
 
Reactiescore
2.193
1. Ik snap die regel niet helemaal. Ik weet dat het voorstel alleen om dorpen die na de ban zijn veroverd ging. Wat ik zeg is dat het grootspraak van Remco is dat we zonder ban geen dorp zouden kunnen veroveren.

Het maakt niet uit dat Benja al dorpen verloor, dat heeft helemaal niks te maken met aannemen van de NAP of niet. Je kan dat niet als argumentatie gebruiken, omdat die ban bewust door Ship spelers gedaan zijn.

2. Goed dat je direct de naam van het derde account weet, om eerlijk te wezen was ik die al weer kwijt. Maar volgens mij is dat niet helemaal waar, als Lenaco verbinding deelt met Oracle en Oracle met Lenaco heeft benja hier niks mee te maken.

Ja, Remco logde op Lenaco maar Lenaco was niet geband. Hallo, word eens wakker. Je haalt er allemaal onzin bij, er stond enkel verbinding delen aan tussen Benja en Oracle.

3. Dit weet ik inmiddels niet meer zeker, ik heb screenshots gezien wat zou bewijzen dat Felicia daar speelt en ik heb screenshot gezien die bewijzen dat Remco het gewoon zelf doet. Daarop heb ik besloten om bij de tweede enquete die in Ship is geweest tegen de voorgestelde nap etc. te stemmen. Beide partijen balanceren op en over het randje van de regels dus toen heb ik voor mezelf besloten dat het maar moest gaan zoals het zou gaan, zonder verdere afspraken.

Grootste bewijs dat dit niet waar is, is dat Lenaco niet geband was. Je probeert er gewoon makkelijk onderuit te komen zo, verder punt 4:

4. Ik geef inderdaad om eer, en ik verschuil me achter niemand. Er is echter niemand die alle feiten op een rijtje kan zetten omdat veel mensen informatie achterhouden en het in hun voordeel uit te leggen. Daarom heb ik op gevoel besloten dat ik geen NAP wil en het maar zou laten gaan zoals het loopt. En ik sta nog steeds achter die beslissing.

Dat je eer en onterecht profiteren van een ban in een zin noemt is lachwekkend. Je schuilt je achter de mensen die verantwoordelijk zijn en mensen die het allemaal goedkeuren omdat hun er winst op maken.

Wil je feiten? Vooruit dan, die krijg je:

1. Jorrit heeft de AF post gemaakt, kon niet gestraft worden omdat fake AF accounts niet tegen de regels zijn.
2. Tom heeft gelogd, IP komt overheen en hij heeft alles gedaan om niet door de mand te vallen: Skype locatie aanpassen, verpraten, screens bewerken.
3. Onterechte ban, dus dat die dorpen terug gaan ivm fair play is meer dan logisch. Alleen sommige Ship leden zijn gewoon de grootste idioten die niks boeit hoe ze winnen.
4. Lenaco was geen dubbel log account, anders was deze ook gebanned geweest.

Jullie zijn niks beter dan die fag die op Postduif speelde toen.
 

DeletedUser79601

Guest
3. jijzelf, als je geen internetverbinding delen met 3 accounts had staan was er geen ban gekomen, enkel had iemand in ship op jullie forum mee kunnen lezen.

Hier wil ik tegenin gaan. Want er was sowieso wel een ban gekomen, ook als het niet Oracle-Benja had getroffen, want die speler van jullie kant deed zich voor als 2 verschillende personen die allebei een account zouden gaan bemannen. Dus met andere woorden, zou er zeer opzettelijk een dubbellog veroorzaakt zijn geweest, alleen het kostte minder moeite voor jullie omdat ''Jeroen'' toevallig al op Benja kwam, die al verbinding deelde met Oracle. En wat is er nou leuker dan een kans krijgen om Oracle op ban te jagen?! :)

Was het niet Oracle-Benja geweest dan zou het de donalds-benja geweest zijn een week later.
Tot zover dus ook de praatjes dat Jorrit niet op voorhand had bedacht om bans te veroorzaken. Want dat was het dus wel degelijk als je het zo bekijkt. Tenzij het Jorrit niet geweest was, maar hij de schuld voor iemand op zich nam en hierbij voorinformatie miste.
Om slechts het forum te willen bekijken heb je helemaal geen 2 accounts nodig.. Dan heb je aan eentje al genoeg.
Kom jongens, het is toch geen raketwetenschap.
 
Reactiescore
24
Waarom gaat P. zich nu de zielige stam uithangen? Ik speel dan niet meer op deze flop-wereld, maar ik denk dat we wel tig voorbeelden kunnen opnoemen hoe P. zich heeft geprofileerd op deze wereld. Deze wereld staat bekend om haar vieze spelletjes, dus dit kan er ook nog wel bij. De Ship spelers hebben inderdaad niet hun goede kant getoond, maar P. doet niet anders die nemen een ex Ship lid aan die hetzelfde kunstje geflikt op 2 accounts.

Ik keur dit absoluut niet goed, maar deze oorlog heeft TEVEEL vuile speler rondlopen. Een normale oorlog zal het nooit meer worden, want ook als ik dit forum zo aan het lezen ben dan is het vooral vijandig gedrag. Ik zie hier dan enkele goede posters rondlopen zoals Theonl, UA, TimeForPlanB en OracleOne daar komen deftige discussies naar voren. Het is en blijft een spelletje heren en dames ga dan niet zo moddergooien schiet je echt niks mee op.

Dus kop op het fair-play op deze wereld is al ver te zoeken, maar ga nu dan niet de zielenpoot uithangen(beide stammen). Screen eens eerst je leden en neem niet ieder simpele speler aan, want volgens mij kun je zo binnenwandelen hier. Ik merkte dat al op toen ik binnenkwam ik hoefde geen eens gescreend worden binnen F. ik heb er wel even om gelachen. Dan kun je inderdaad misbruiken van de situatie en kun je spelers met verkeerde bedoelingen hun gang laten gaan.
 

DeletedUser71298

Guest
Ik heb even gemist dat jij van kant gewisseld bent maar dat zal wel aan mij liggen. verder heb ik je stukje wat cijfertjes geplaatst om overzichtelijk te kunnen reageren.

1. Ik snap die regel niet helemaal. Ik weet dat het voorstel alleen om dorpen die na de ban zijn veroverd ging. Wat ik zeg is dat het grootspraak van Remco is dat we zonder ban geen dorp zouden kunnen veroveren.
2. Goed dat je direct de naam van het derde account weet, om eerlijk te wezen was ik die al weer kwijt. Maar volgens mij is dat niet helemaal waar, als Lenaco verbinding deelt met Oracle en Oracle met Lenaco heeft benja hier niks mee te maken.
3. Dit weet ik inmiddels niet meer zeker, ik heb screenshots gezien wat zou bewijzen dat Felicia daar speelt en ik heb screenshot gezien die bewijzen dat Remco het gewoon zelf doet. Daarop heb ik besloten om bij de tweede enquete die in Ship is geweest tegen de voorgestelde nap etc. te stemmen. Beide partijen balanceren op en over het randje van de regels dus toen heb ik voor mezelf besloten dat het maar moest gaan zoals het zou gaan, zonder verdere afspraken.
4. Ik geef inderdaad om eer, en ik verschuil me achter niemand. Er is echter niemand die alle feiten op een rijtje kan zetten omdat veel mensen informatie achterhouden en het in hun voordeel uit te leggen. Daarom heb ik op gevoel besloten dat ik geen NAP wil en het maar zou laten gaan zoals het loopt. En ik sta nog steeds achter die beslissing.

5. Mijn mening is dat de dorpen na de ban niet onterecht en onverdiend zijn veroverd. P. heeft zelf bewezen (met oracle en langer geleden p0stduif) dat het niet nodig is een account te verliezen bij 50% aftrek. Dat dit bij Benja wel het geval is, is niet mijn probleem. Ik heb er uiteraard mijn best voor gedaan om het zo te laten geschieden na de aftrek en ben blij dat het gelukt is.

Als afsluiting stel ik voor om deze discussie achter ons te laten aangezien niemand hier beter van wordt. Sterker nog, hoewel de bans bij P. begonnen denk ik dat ship/zero meer onder deze actie te lijden hebben dan P.. En gezien het ook veroorzaakt is door iemand van onze kant is dat ook wel terecht.

Ik hoop dat we dit nu achter ons kunnen laten (of althans, vanaf 15 augustus als ook de fair leden weer terugkeren) en we deze wereld op een zo fatsoenlijk mogelijke manier kunnen gaan afsluiten. Kenneth, hoewel ik het een bijzondere stap vind van je om zomaar over te stappen en daarbij nog een paar ship accounts geband probeert te krijgen wens ik je veel plezier in P. (geen succes, dat gaat me te ver en daar gaat het ook niet om, wel plezier). Ik zal in ieder geval met plezier blijven aanvallen en als het moet mijn account verdedigen...

Mvg, Theo.
Ik deed zelf de vv op benja voor de ban dus nee je had niks kunnen veroveren zoals je zelf ook al aangaf in een pm naar benja toe.
Is geen grootspraak, zijn gewoon feiten en dat weet je zelf ook.
Dorpen die SHIP heeft gepakt hebben ze puur en alleen kunnen pakken door de ban.
Alles stond goed op Benja, heb bij rutger of karl zelfs nog verteld wat er precies stond.
Dat ik verbinding zou delen met Lenaco is een mooie aanname maar degene die kan bewijzen dat ik ooit daar gelogd ben mag contact met me opnemen en krijgt van mij ww van oracle om met oracle te doen wat hij/zij wilt, gaat je nooit lukken dus.
Maar als we toch met die beredenering bezig zijn kunnen we er dus vanuit gaan dat Karsky een multi heeft met 5a6 accounts?
Dat gigantadorp en LeNoir een multi zijn?
Dat kaneki en yorick een multi zijn?

Als je daadwerkelijk een man van eer was dan had je het 1ste voorstel aangenomen waarbij wij c89 en c64 wouden afstaan maar de rest terug.
Helaas is in het verleden, het heden en waarschijnlijk ook in de toekomst "eergevoel" een vies woord binnen SHIP.
Tevens ook voor mij het laatste wat ik erover zeg want discusseren met SHIP is hetzelfde als tegen een muur praten.
Het maakt toch niet uit wat je zegt want ze hebben toch maling aan alles en klagen alleen als de vijand hun eigen tactieken toepast.
1 ding is zeker: Jullie vies spelen, gaan wij het ook doen, met of zonder Jorrit op ons forum ;)
 

DeletedUser71298

Guest
Een beetje rust in de tent kan zeker geen kwaad...



Klopt, jullie hebben niet 100% terug geëist, maar toch zeker 90% en dat was simpelweg niet terecht.
Benja hebben we gewoon gesloopt, met jou eigen account heb je bewezen dat je benja niet had hoeven verliezen (en ik zeg je want ik heb de screenshots gezien waarin jij toegeeft 3 accounts te bespelen). Dat benja verloren is kan je dus aan drie partijen toewijzen:
1. de persoon die de ban veroorzaakt (die geliëerd was aan ship, in dat opzicht heb je dus gelijk dat je om een nap vraagt).
2. de stam P. die falen het account te redden.
3. jijzelf, als je geen internetverbinding delen met 3 accounts had staan was er geen ban gekomen, enkel had iemand in ship op jullie forum mee kunnen lezen.

ohja en over die laatste regel, we weten beide dat ik dorpen heb veroverd van benja met een waardeloos frontclustertje nog voor de ban.
Met een account wat 100% aan het front ligt (a la mutombo) had ik zeker een weg gevonden door benja, ook zonder ban...
Ik neem aan dat je doelt op de screen waar overduidelijk photoshop aanstaat?
Ja keihard bewijs dat de screener goed is met photoshop, meer niet.
 

DeletedUser17472

Guest
En dan vraagt Fam zich af waarom ze gehaat word.
Nee hoor. Een mod die bant is nooit favoriete. Is niet erg. Ik weet waar ik voor sta, en ik sta achter mijn beslissingen. En ja, ik lees hier mee en ik denk idd hetzelfde als dat Spirit dacht... zoek de mol.
 

DeletedUser72496

Guest
k weet waar ik voor sta, en ik sta achter mijn beslissingen.

En André van Carram niet helpen om zijn account terug te nemen dat is fijn hé. 9 jaar erop spelen, reputatie opbouwen en alles naar de zak door een hacker (Dylan) van W24 waar hij ook slachtoffers heeft gemaakt. Je bent niet bekwaam als game mod... Nu ben ik al een tijdje in contact met André, hij heeft om hulp gevraagd van jullie en jullie hebben hem in de steek gelaten.
 

DeletedUser17472

Guest
En André van Carram niet helpen om zijn account terug te nemen dat is fijn hé. 9 jaar erop spelen, reputatie opbouwen en alles naar de zak door een hacker (Dylan) van W24 waar hij ook slachtoffers heeft gemaakt. Je bent niet bekwaam als game mod... Nu ben ik al een tijdje in contact met André, hij heeft om hulp gevraagd van jullie en jullie hebben hem in de steek gelaten.

Ik verwijs je naar §11 van de spelregels:
§11 Manieren om Klachten neer te leggen
Wanneer je het bij een schorsing niet eens bent met een beslissing van een moderator kan je vragen om een tweede mening door een andere moderator.
Indien je een klacht wilt neerleggen over het functioneren van een moderator of over het algemene beleid van tribalwars.nl kan je dit in een supportaanvraag doen. Richt je supportaanvraag aan Community-Management (Duckje of Poo.)

Het algemene forum is niet de plaats om je blokkade of straf te bespreken. Deze topics staan we daar ook niet toe.

Verder ga ik hier dus niet op in. Ik lees gewoon verder mee. Maar ik zeg eerlijk, het zou fijn zijn als iedereen de intentie zou hebben om het spel op een eerlijke manier verder te zetten. Alleen dan blijft iedereen plezier houden.
 

DeletedUser72496

Guest
@famdecibel
Altijd jouw mond open doen en dan afkomen met dit of topic afsluiten als we reageren ivm deze zaken...
 
Reactiescore
24
Inderdaad maar wat maakt jou dat uit?
Enige wie hier vals speelt ben jij, dus houd je bek maar weer dicht hypocriet.
Kom maar weer terug inactieve noob je bent enkel voor mij account opvulling voor in de toekomst.
 

DeletedUser79332

Guest
Ik verwijs je naar §11 van de spelregels:
§11 Manieren om Klachten neer te leggen
Wanneer je het bij een schorsing niet eens bent met een beslissing van een moderator kan je vragen om een tweede mening door een andere moderator.
Indien je een klacht wilt neerleggen over het functioneren van een moderator of over het algemene beleid van tribalwars.nl kan je dit in een supportaanvraag doen. Richt je supportaanvraag aan Community-Management (Duckje of Poo.)

Het algemene forum is niet de plaats om je blokkade of straf te bespreken. Deze topics staan we daar ook niet toe.


Verder ga ik hier dus niet op in. Ik lees gewoon verder mee. Maar ik zeg eerlijk, het zou fijn zijn als iedereen de intentie zou hebben om het spel op een eerlijke manier verder te zetten. Alleen dan blijft iedereen plezier houden.

Misschien regels ook eens aanpassen. Ik heb vernomen dat @Poo. er niet meer is...
 
Bovenaan