P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

DeletedUser49571

Guest
Hahahahahahha

Mag ik even heel hard lachen om al deze posts deze week, kon het toch niet laten om even op het forum te komen kijken, ook al had ik mezelf beloofd dat niet meer te doen. Hypocriet hier, hypocriet daar. Wat een amusante posts deze week!

Beste zin van de week van onze hypocriete kenneth: "Ik heb dubbel gelogd ja en daar spijt van." Wat een geweldig iets. Iets waardoor jij wilde stoppen, en overstapt omdat je t niet door de beugel vindt kunnen om accounts te laten bannen door dubbel-log en vervolgens zelf doen! en daarna nog wordt aangenomen bij P. Hilarisch! Blijven posten, kan ik volgende week weer even lachen van dit fora.

ps. gratz naar P. voor opnieuw 1.000.000.000 punten!
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet welke domme debiel Kenneth gelooft met zijn 'spijt'.
Ga denk ook maar eens stabben binnen P. dat kom je er in ieder geval makkelijk van af.
 

DeletedUser79332

Guest
Zullen Ship en Zero-B hun vijand P. weer onder de 1 miljard krijgen aangezien ze er weer overheen zijn?
 

DeletedUser72496

Guest
Zullen Ship en Zero-B hun vijand P. weer onder de 1 miljard krijgen aangezien ze er weer overheen zijn?

Goh daar maken we ons niet druk over hoor.
P. draait op volle capaciteit (40 spelers) terwijl SHIP en Zero-B allebei nu met 29 spelers moeten doen. Sinds begin 2018 maken we ruime winsten tegen P. en W-Pack. Nauwelijks een dag negatief (oorlogsstatistieken). P. heeft na een zekere tijd in 2018 gekozen om W-pack leeg te halen waardoor ze gemakkelijk aan de buurt kwamen van de 1 miljard.
 

DeletedUser79332

Guest
Kan beide he.
Van de 1 tactiek en van de ander (misschien)slecht.

Er is in iedergeval duidelijk weer actie.
Succes aan alle betrokken partijen. Laat het vuile spel achter jullie en maak het nu een eerlijke, passievolle en strijdlustig gevecht van!!
 

DeletedUser72496

Guest
h2tqPJ0.png


MONKEY.jpg

Slotje?
 

DeletedUser79332

Guest
Er worden rake klappen uitgedeeld in de aan p. Ben benieuwd of dat nog gaat kantelen.
 
Bovenaan