P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

DeletedUser79601

Guest
En Tom speelt er nog. Maar ik ga stoppen met erover te beginnen. Krijg je toch enkel bullshit voor en smoesjes.
Ja want zonder dat zakt SHiP als een kaartenhuis in elkaar en dat weten ze. Dus het doel heiligt de middelen zullen we maar zeggen :)
 

DeletedUser

Guest
Kom maar weer terug inactieve noob je bent enkel voor mij account opvulling voor in de toekomst.
Slecht Ronny om op deze wereld te willen spelen hier lopen alleen maar noobs rond:eek:

Goed zo Bas, enkel een kant op reageren want schip mag alles toch :)
Denk je nu echt Kenneth dat het mij interesseert dat P. eens is aangepakt? Nee het is als reactie op, jij weet net zo goed als ik dat P. hele vuile spelletjes heeft gespeeld. Trek dat bord bij je hoofd weg, dan weet je precies weer wat ik bedoel. Anders wil ik ze wel even op een rij zetten voor je hoor.


Ja want zonder dat zakt SHiP als een kaartenhuis in elkaar en dat weten ze. Dus het doel heiligt de middelen zullen we maar zeggen :)
Ouch, wat weet jij toch veel af over de situatie binnen Ship.
Bewijst wel weer dat P. post zonder enige gedachtegang.
 
Reactiescore
179
Amen, en ga nu maar weer ontopic graag :)

Zijde 1:
Stammen: Zero-B, SHIP
Zijde 2:
Stammen: P., W-pack

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 12,881
Kant 2: 7,374
Verschil: 5,507

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4,222
Kant 2: 1,270
Verschil: 2,952

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 122,831,001
Kant 2: 65,738,020
Verschil: 57,092,981

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 38,982,005
Kant 2: 11,825,280
Verschil: 27,156,725

chart


De statistieken op dit moment.
 
Reactiescore
2.193
Denk je nu echt Kenneth dat het mij interesseert dat P. eens is aangepakt? Nee het is als reactie op, jij weet net zo goed als ik dat P. hele vuile spelletjes heeft gespeeld. Trek dat bord bij je hoofd weg, dan weet je precies weer wat ik bedoel. Anders wil ik ze wel even op een rij zetten voor je hoor.

Heb ik dit ergens ontkent dat P vies heeft gespeeld? Maar alleen Ship doet er een schepje bovenop en dat is opeens niet erg. Vraag me af wie er nog meer hypocriet is, jij of ik.
 

DeletedUser78744

Guest
Ja want zonder dat zakt SHiP als een kaartenhuis in elkaar en dat weten ze. Dus het doel heiligt de middelen zullen we maar zeggen :)

Zonder Remco is P. nog een grotere flop, dus wat is het probleem?
Op een ander bezig zitten maar hetzelfde probleem hebben, raar.
 
Reactiescore
205
En Tom speelt er nog. Maar ik ga stoppen met erover te beginnen. Krijg je toch enkel bullshit voor en smoesjes.

Jij speelt ook nog en dan zelfs bij je toenmalige vijand. Alle info die je over SHIP en Zero had neem je gewoon mee. En voor Remco precies hetzelfde in het verleden. Eerst er een punt van maken en doen alsof je voorstander bent van 'eerlijk spel' en vervolgens hetzelfde doen, maar dan nog een stapje erger. Dat is hypocriet.
 
Reactiescore
2.193
Jij speelt ook nog en dan zelfs bij je toenmalige vijand. Alle info die je over SHIP en Zero had neem je gewoon mee. En voor Remco precies hetzelfde in het verleden. Eerst er een punt van maken en doen alsof je voorstander bent van 'eerlijk spel' en vervolgens hetzelfde doen, maar dan nog een stapje erger. Dat is hypocriet.

Beetje wel ja maar een co plaatsen is wel goed toch? Bans veroorzaken om zo maar te kunnen winnen is prima toch?

Toen kreeg ik geen gehoor maar nu wel janken. Maar iets over Ship achjee dat mag natuurlijk niet. Jorrit liked de post, lol fucking pussy. Net doen of je gestopt bent, nu heeft Rutger je de stam uitgeflikkerd maar maakt niet uit toch want je gooit toch al je info naar Tom.
Dat is pas hypocriet van Ship.

Edit: dit is trouwens hypocriet van jou, aangezien jij dit w13 en cas2 ook voorstelde en gedaan hebt. Maar mij gaan bekritiseren ervoor. Kijk alles en zie het verschil.
 

DeletedUser79601

Guest
Ouch, wat weet jij toch veel af over de situatie binnen Ship.
Bewijst wel weer dat P. post zonder enige gedachtegang.

Schijnbaar toch meer dan jij denkt :eek:
Maar was jij niet gestopt en uit de chat? Dus dan zou jij net zoveel weten als ik normaal..

Zonder Remco is P. nog een grotere flop, dus wat is het probleem?
Op een ander bezig zitten maar hetzelfde probleem hebben, raar.

Jaa, want P. Bestaat alleen maar uit Remco.. xD

Trouwens.. moet jij je niet bezig gaan houden met accounts bannen? :rolleyes: Je waste je tijd hier hoor, kan nog nuttig besteed worden als je nog ff de login van nog een account fixt. Eentje heb je al :eek:
 

DeletedUser

Guest
Heb ik dit ergens ontkent dat P vies heeft gespeeld? Maar alleen Ship doet er een schepje bovenop en dat is opeens niet erg. Vraag me af wie er nog meer hypocriet is, jij of ik.

Ach nee Kenneth vind het opeens weer een schepje er bovenop:D

Ik de hypocriet?
- Ik naai mijn stamgenoten niet om naar P. te gaan en eerst zeggen dat het dikke noobs zijn
- Ik ga niet dubbelloggen om mijn zin te krijgen.
- Ik ben niet diegene die roept om Remco keihard te rekken in de weet dat het mij nooit gaat lukken.
- Ik ben niet diegene die roept dat Remco (even netjes gezegd) een minder fijn persoon is en dan in P. zitten

Pas die 4 punten op jou toe en dan weet jij gelijk wie hier de hypocriet momenteel is.

Schijnbaar toch meer dan jij denkt :eek:
Ik ben allang blij dat je zulke debiele reacties blijft geven.

Jaa, want Ship Bestaat alleen maar uit Tom.. xD
Zo ik pas jou quote even toe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78744

Guest
Schijnbaar toch meer dan jij denkt :eek:
Maar was jij niet gestopt en uit de chat? Dus dan zou jij net zoveel weten als ik normaal..



Jaa, want P. Bestaat alleen maar uit Remco.. xD

Trouwens.. moet jij je niet bezig gaan houden met accounts bannen? :rolleyes: Je waste je tijd hier hoor, kan nog nuttig besteed worden als je nog ff de login van nog een account fixt. Eentje heb je al :eek:

En jij bent..? Ow ja die shemale uit het noorden.

Jij niets anders te doen dat over dit te blijven melken?
Anders maak er een documentaire van nee, doe je toch wat nuttigs
 
Reactiescore
205
Beetje wel ja maar een co plaatsen is wel goed toch? Bans veroorzaken om zo maar te kunnen winnen is prima toch?

Ja want we maakten P. niet al in voor de bans. En nog steeds trouwens, ook al hebben wij iets meer bans te voorduren gehad. Daarnaast over bans veroorzaken om te winnen gesproken. Jij zorgt voor een ban van Kaneki door dubbel te loggen, gaat bij de vijand spelen op een account met front met Kaneki zodat je lekker die bb's kan edelen.

Edit: dit is trouwens hypocriet van jou, aangezien jij dit w13 en cas2 ook voorstelde en gedaan hebt. Maar mij gaan bekritiseren ervoor. Kijk alles en zie het verschil.

Sorry wat? Leg dat maar eens uit. Ik heb nergens dubbel gelogd en ik ben nooit naar de vijand gegaan.
 
Reactiescore
2.193
Ja want we maakten P. niet al in voor de bans. En nog steeds trouwens, ook al hebben wij iets meer bans te voorduren gehad. Daarnaast over bans veroorzaken om te winnen gesproken. Jij zorgt voor een ban van Kaneki door dubbel te loggen, gaat bij de vijand spelen op een account met front met Kaneki zodat je lekker die bb's kan edelen.



Sorry wat? Leg dat maar eens uit. Ik heb nergens dubbel gelogd en ik ben nooit naar de vijand gegaan.

Ik heb dubbel gelogd ja en daar spijt van. Heb dit ook nog goed proberen te zetten door nieuwe ww door te geven en verbinding aan te zetten. Waar heb ik ergens gezegd dat dit goed was? Nooit ontkent en zal dit ook nooit goed praten.

Ik heb niet dit acc gekozen, ik ben neergezet waar ik nodig was. Als je ff naar stats kijkt zie je ook dat ik amper die bb pak dus ga niet zeggen dat t allemaal gepland is enzo.

W13 probeerde je caparco ook naar pink te halen. Cas2 heb je ook leiding van die bg toen in stam gelaten. Hoort bij het spel natuurlijk maar dan ga je me nu wel bekritiseren? Ik kan hypocriet zijn maar dat ben je zelf ook.
 
Reactiescore
205
Iets met appels met peren vergelijken en oude koeien uit de sloot halen. Daarnaast zijn dit geen individuele acties, maar acties op stamniveau geweest. Daar komt nog bij dat we het hier over casual1 hebben en niet over andere werelden. Maar goed, succes ermee daar. Je had vast weinig keuzes wat accounts binnen P. betreft. Allemaal zo goed bezet daar uiteraard.

O ja, kleinigheidje. Weet je zeker dat je Pindakaas wel in je handtekening wilt zetten. Het is nu niet zo dat je naast soms een beetje inloggen überhaupt enige bijdrage geleverd hebt daar of vind je van wel?
 

DeletedUser79601

Guest
En jij bent..? Ow ja die shemale uit het noorden.

Jij niets anders te doen dat over dit te blijven melken?
Anders maak er een documentaire van nee, doe je toch wat nuttigs
Vergelijk je me nu met je vriendin :eek:
Tsja, niet gek dat mensen klagen als je niet kunt spelen zonder te lopen rotzooien op andermans accounts he, na alles wat al gebeurd is ben je nog altijd ermee bezig, ik weet dat je jong bent en nog moet leren van je fouten, maar komaan eens valt het kwartje toch wel? Of bij jou niet?
 

DeletedUser78744

Guest
Vergelijk je me nu met je vriendin :eek:
Tsja, niet gek dat mensen klagen als je niet kunt spelen zonder te lopen rotzooien op andermans accounts he, na alles wat al gebeurd is ben je nog altijd ermee bezig, ik weet dat je jong bent en nog moet leren van je fouten, maar komaan eens valt het kwartje toch wel? Of bij jou niet?

Mijn vriendin zit al iets verder dan jou, want zij blijft niet heel de tijd op een dom spelletje spelen ;)

Daarbij snap ik dat mensen klagen, maar moeten ze blijven klagen? Als je een beetje volwassen bent doe je dat niet, maar de helft hier blijft zagen en klagen.. Ik blijf ook toch niet klagen/zagen dat P. noob is? ;)

Ik hoop 1 ding voor jou en dat is jou kwartje eens valt want die is duidelijk ook nog niet gevallen.
 
Bovenaan