*P* vs [BoK]

DeletedUser16297

Guest
Moet maar even wat extra druk zetten op [BOk] dan. Dan zullen jullie wel snel vergaan denk ik. Sir legend is alweer 46 dorpies lichter:O
 

DeletedUser16297

Guest
Ik haat het als clears in opbouw zijn:( IK WIL SLOPEN. slachten bedoel k.
 

DeletedUser16297

Guest
Mijn smoel is altijd groot geweest. Alleen nooit zin om die op het AF te laten gelden. Vandaag toevallig wel even zin in. Dus geniet er maar even van.
 

DeletedUser

Guest
Mijn smoel is altijd groot geweest. Alleen nooit zin om die op het AF te laten gelden. Vandaag toevallig wel even zin in. Dus geniet er maar even van.

eigenlijk je doet precies of je bent supperactief.

en als je toch zo aanvallend bent, waarom sta je dan 38ste plaats met oda?


38 krboem [Clinic] 234,23 Mio.
 

DeletedUser

Guest
Mijn smoel is altijd groot geweest. Alleen nooit zin om die op het AF te laten gelden. Vandaag toevallig wel even zin in. Dus geniet er maar even van.

niet hier op het AF dus daar gaat het momenteel over ga nou maar ODA score :eek:
 

DeletedUser16297

Guest
Op het moment ben ik zeer actief:) Dat ik er ongeveer een jaar tussenuit ben geweest is vroeger. Nu ben ik actief en nu wil ik clears versturen. ODA wordt berekend over de hele w6 periode. Dus daar zit een jaar nietsdoen ook bij:)
 

DeletedUser

Guest
Op het moment ben ik zeer actief:) Dat ik er ongeveer een jaar tussenuit ben geweest is vroeger. Nu ben ik actief en nu wil ik clears versturen. ODA wordt berekend over de hele w6 periode. Dus daar zit een jaar nietsdoen ook bij:)

dat is je eigen probleem :eek: waarom gaan mensen altijd van die kneuzige excusses zoeken :confused:
 

DeletedUser1435

Guest
wanneer ga jij jezelf eens rijk maken door het zwijgen is goud principe te volgen?
 
Bovenaan