*P* vs [BoK]

DeletedUser

Guest
toch leuk dat ondanks dat ze niet kan timen toch de beste stats heeft van de *p* leden

haha grapjas. lord silvester heeft bena met iedereen front en staat gestackt door haar leden propvol.
als er een massa komt op bok leden is het normaal dat zij gaat edelen omdat ze bijna met iedereen grenst. Zij is ook bijna de enige actieve van haar stam aan die kant.
En als er sommige noobs hun acc's niet in orde hebben kan zij er van profiteren...
 

DeletedUser22895

Guest
haha grapjas. lord silvester heeft bena met iedereen front en staat gestackt door haar leden propvol.
als er een massa komt op bok leden is het normaal dat zij gaat edelen omdat ze bijna met iedereen grenst. Zij is ook bijna de enige actieve van haar stam aan die kant.
En als er sommige noobs hun acc's niet in orde hebben kan zij er van profiteren...

lijkt mij dat dat niet haar probleem is of wel? zegt meer over die noobs dan over lord silvester dat die acc's niet op orde zijn.
 

DeletedUser22895

Guest
dat is zeker niet netjes. vooral voor de spelers die je daarmee in de problemen kan brengen.
 

DeletedUser1435

Guest
ik vind het een beetje sneu dat bok gaat proberen om hun vriendjes op P accs te krijgen, en die vervolgens bb laat worden

byebye Anthraxxis
 

DeletedUser1435

Guest
Neen, de bodem is het eindpunt helaas, jammer toch:):):)

haa ouderwets dit.

ik open de aanval met rake argumenten.

word ik gepareerd met beledigingen, en vervolgens komt er een mattie die het met de belediger eens is. zo hebben ze al een numerieke overmacht en denken ze straks nog echt dat we zelf dat acc hebben gedelete :D
 

DeletedUser25273

Guest
haa ouderwets dit.

ik open de aanval met rake argumenten.

word ik gepareerd met beledigingen, en vervolgens komt er een mattie die het met de belediger eens is. zo hebben ze al een numerieke overmacht en denken ze straks nog echt dat we zelf dat acc hebben gedelete :D

Rake argumenten? Elke vorm van onderbouwing ontbreekt en waarom zouden we in vredesnaam zulk vies spel willen spelen, terwijl beide accounts door mij gekraakt zijn/werden? Het is je zoveelste zielige poging ons in een kwaad daglicht te stellen om je eigen onvermogen als speler te verbloemen. Kansloos figuur.
 
Bovenaan