*P* vs [BoK]

DeletedUser16297

Guest
Het is geen kneuzig excuus. Ik heb gewoon een jaar geen tw gespeeld. heel simpel is dat. En niet meer dan een dan een feit. Maar ik ben nu wel benieuwt naar wat jij doet op deze wereld.
 

DeletedUser1435

Guest
bij gebrek aan ingame skills (hij is door mij weggespeeld) komt hij enkel nog spammen
 

DeletedUser

Guest
Het is geen kneuzig excuus. Ik heb gewoon een jaar geen tw gespeeld. heel simpel is dat. En niet meer dan een dan een feit. Maar ik ben nu wel benieuwt naar wat jij doet op deze wereld.

ik heb jaren lang w6 gespeeld ;)

bij gebrek aan ingame skills (hij is door mij weggespeeld) komt hij enkel nog spammen

jij bent de gene zonder ingame skills hier en de grootste bek nog altijd van ik own demo en bla bla bla :eek:

het verschil tussen wegspelen en internen ken jij niet in ieder geval :eek: jij was degene zie begon te zeuren of hij mijn dorpen mocht :rolleyes: heb die toen gegeven omdat ik stopte en daarna meteen aanvraag kreeg om op Weshley te spelen :)

dus ga maar weer vrolijk zeveren want klopt niks van :)
 

DeletedUser16297

Guest
Ok Maikel en je bent van deze wereld afgetrapt en nog grote bek geven hier? Dat is best lef hebben. Waar heb je op gespeeld dan? Misschien dat ik no enig respect uit je verleden kan halen.
 

DeletedUser

Guest
klopt wel :p

als troost mocht je toen op weshley spelen

ik kreeg dat aanbod en TOEN gaf ik mijn dorpen aan je ;)

Ok Maikel en je bent van deze wereld afgetrapt en nog grote bek geven hier? Dat is best lef hebben. Waar heb je op gespeeld dan? Misschien dat ik no enig respect uit je verleden kan halen.

ik ben nooit van deze wereld af getrapt hoor :eek: weet niet waar jij dat ziet of leest maar klopt niks van :eek:

ik heb altijd lef gehad op deze wereld dustja :rolleyes:

Maikelzzz
weshley
aarde
ISvennyI
koningtrol
lord petrus zou ik die dag opkomen maar de eigenaar stopte er ineens mee dus wou ik niet meer
stilleke
hurric inderdaad niet lang ;)

aardig wat accounts dus :eek:


als je w6 al lang speelt zul je me AF naam wel kennen aangezien ik meest gehate speler op w6 ben geweest lange tijd dus :)
 
Bovenaan