*P* vs [BoK]

DeletedUser

Guest
in italie is alles gevaarlijk xD

haha ^^ vandaag terug 4 dorpen gepakt van jullie KOC'ers xD

waarom uren steken in aanvalsplan als we zoveel miljoenen voorstaan xD

waar speel je eig?

4 dorpen gepakt? dan hoop ik dat je beter je edels verstuurd hebt als pasgeleden. 4 getimede edels die om 3.46 aankwamen ofsow.... 4 dorpjes rest troepen gestuurd weg edels....Hier sturen ze zelfs ongetimede edels:(...maakt niet uit, hier zet men er ook gewoon os voor:D

Ik speel(de) op een acc van 19mio toendertijd, nu weet ik ff niet hoeveel hij is. Troepen nagenoeg gekild...heropgebouwd spelers van clinic, van edels berooft, en een paar andere van clinic dorpen afhandig gemaakt, doordat ze te snel edelden en daardoor de dorpen niet van os voorzien hadden:p

het was er niet egt spelen, maar deffen....maar om jouw te pesten kom ik er wss wel vast spelen:D als je belooft de moraal te verhogen en het werk wat leuker te maken:p
 

DeletedUser

Guest
4 dorpen gepakt? dan hoop ik dat je beter je edels verstuurd hebt als pasgeleden. 4 getimede edels die om 3.46 aankwamen ofsow.... 4 dorpjes rest troepen gestuurd weg edels....Hier sturen ze zelfs ongetimede edels:(...maakt niet uit, hier zet men er ook gewoon os voor:D

Ik speel(de) op een acc van 19mio toendertijd, nu weet ik ff niet hoeveel hij is. Troepen nagenoeg gekild...heropgebouwd spelers van clinic, van edels berooft, en een paar andere van clinic dorpen afhandig gemaakt, doordat ze te snel edelden en daardoor de dorpen niet van os voorzien hadden:p

het was er niet egt spelen, maar deffen....maar om jouw te pesten kom ik er wss wel vast spelen:D als je belooft de moraal te verhogen en het werk wat leuker te maken:p

heb nog nooit een edeltrein zien doodlopen op KOC,wel edels die liepen nadat een dorp herveroverd was xD

dan zou je je acc naam moeten geven,kan ik wat regelen xD
 

DeletedUser

Guest
speelt iedereen hier W15 of zo :O
en schaapjes zijn slecht,
Noobs On Tour! FTW
 

DeletedUser

Guest
heb nog nooit een edeltrein zien doodlopen op KOC,wel edels die liepen nadat een dorp herveroverd was xD

dan zou je je acc naam moeten geven,kan ik wat regelen xD

Zal kijken of ik hem nog heb;),, ik weet het namelijk cker dat dat een trein van Wanker was;)

en nogmaals is het niet een acc van mij, en aangezien de speler wie ik holp momenteel een moeilijke tijd doormaakt, is het verstandiger die nog ff te verzwijgen.
Zie mij maar als een king john;)

Miss dat ik over een tijdje op je aanbod in zal gaan:p
 

DeletedUser

Guest
Zal kijken of ik hem nog heb;),, ik weet het namelijk cker dat dat een trein van Wanker was;)

en nogmaals is het niet een acc van mij, en aangezien de speler wie ik holp momenteel een moeilijke tijd doormaakt, is het verstandiger die nog ff te verzwijgen.
Zie mij maar als een king john;)

Miss dat ik over een tijdje op je aanbod in zal gaan:p

nouja,als je het nog hebt kan ik van tijdstip achterhalen wie het stuurde xD

maar ik wist onmiddellijk wie king jhon ^^ dus ... xD
 

DeletedUser

Guest
nouja,als je het nog hebt kan ik van tijdstip achterhalen wie het stuurde xD

maar ik wist onmiddellijk wie king jhon ^^ dus ... xD

pff bijdehand -.-"

tijdstip is 3.46 geloof ik.....k weet alleen niet meer de datum, maar dat komt wel;)

en wie ben jij IG? miss zijn we wel burenxD
 
Bovenaan