over bedoeling vijandige vv

DeletedUser

Guest
Sorry,ik waarschijnlijk het niet goed op gezet,over item vijandige vv...ik weet dat gitta dat opzettelijk heeft gedaan,omdat ze jiust edwinus vertrouwt..
Het was niet mijn bedoeling om K 32 op de kast te krijgen,maar juist om te bewijzen,dat er niet gehackt word om de vv te krijgen,maar dat spelers die vrijwillig afgeven.! Bij deze mijn excuses..voor het verkeerd uitleggen,maar deze is dus wat ik bedoelde. Gr. SG2 :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
heel fijn dat je je excuses aan bied maar moet je daarvoor echt een nieuw topic openen? ;)
 

DeletedUser

Guest
slotje vragen is ook strafbaar ;)

maaruh hacken of niet /care t blijft lage acties ;)
 

DeletedUser

Guest
:rolleyes: tja, ik probeer het jullie al allen lang duidelijk te maken dat wij geen accounts hacken, dat we ze zo krijgen.

Maar ja jullie houden van peevee zijn proganda hieromtrent en vooral zijn leugens, maar ik snap het wel hoor, een beetje onrust veroorzaken is ook leuk ja :D

Ow en stomjonkman voelt zich beter thuis in onze stam hoor, dat is dat account dat edwinus laatst gehacked zou hebben :)
 

DeletedUser

Guest
:rolleyes: tja, ik probeer het jullie al allen lang duidelijk te maken dat wij geen accounts hacken, dat we ze zo krijgen.

Maar ja jullie houden van peevee zijn proganda hieromtrent en vooral zijn leugens, maar ik snap het wel hoor, een beetje onrust veroorzaken is ook leuk ja :D

Ow en stomjonkman voelt zich beter thuis in onze stam hoor, dat is dat account dat edwinus laatst gehacked zou hebben :)

haha ja dit kun je natuurlijk ff gebruiken om de rest ook maar gelijk schoon te praten:S
 

DeletedUser

Guest
En daarom plaatste ik ook dat topicje,ik zo moe van dat geneuzel over hacken van K 32!! Ondanks dat K 32 ook onze(+TRAM+) vijand is,ben ik niet overtuigt dat ze hacken..DAT wilde ik even gezegt hebben!
 

DeletedUser

Guest
En daarom plaatste ik ook dat topicje,ik zo moe van dat geneuzel over hacken van K 32!! Ondanks dat K 32 ook onze(+TRAM+) vijand is,ben ik niet overtuigt dat ze hacken..DAT wilde ik even gezegt hebben!

Het heeft totaal geen zin om zulke berichten te plaatsen.
Ze willen gewoon graag geloven dat wij hacken...

Dus laat ze lekker in die waan.
 

DeletedUser

Guest
Je bent liever een reporter die elke dag kritiek krijgt aangezien jullie het standaard antwoord hebben: doe het zelf dan beter :D

Als mods dat nou zouden mogen zeggen ^^
 
Bovenaan