over bedoeling vijandige vv

DeletedUser

Guest
Als iedereen begint te klagen dat K 32 hackers zijn, mag iedereen ook eens kijken naar -TA- hoe zij een noobstam zitten te backstabben terwijl het totaal niet nodig is :cool:.

Dit topic kan goed nodig zijn voor moddergooi. Komaan -TA-, zeg eens waarom jullie "Konijn met Lange tanden, Rvdr en Themajoor" hebben uitgenodigt :rolleyes:?
 

DeletedUser

Guest
:rolleyes: tja, ik probeer het jullie al allen lang duidelijk te maken dat wij geen accounts hacken, dat we ze zo krijgen.

Maar ja jullie houden van peevee zijn proganda hieromtrent en vooral zijn leugens, maar ik snap het wel hoor, een beetje onrust veroorzaken is ook leuk ja :D

Ow en stomjonkman voelt zich beter thuis in onze stam hoor, dat is dat account dat edwinus laatst gehacked zou hebben :)

Pffff, ben een week hier niet geweest en hac(K)stam 32 probeert nog steeds rookgordijnen op te gooien. Brigitte haar woorden hebben toch al geen kracht meer. De reputatie van hac(K)stam 32 heb ik niet veroorzaakt maar jullie zelf. Probeer dan niet de schuld bij mij te leggen.
 

DeletedUser35251

Guest
Oeff peevee volgens mij moet jij niet zo komen praten hiero ;) Jou woorden krijgen namelijk ook steeds minder kracht aangezien er steeds meer over jullie spelletjes tevoorschijn komt :p
 

DeletedUser

Guest
Oeff peevee volgens mij moet jij niet zo komen praten hiero ;) Jou woorden krijgen namelijk ook steeds minder kracht aangezien er steeds meer over jullie spelletjes tevoorschijn komt :p

En jou woorden daarentegen zijn altijd maar halve waarheden, wat je bij 1 stam niet kwijt kan, verkoop je wel aan een andere...
 

DeletedUser

Guest
Oeff peevee volgens mij moet jij niet zo komen praten hiero ;) Jou woorden krijgen namelijk ook steeds minder kracht aangezien er steeds meer over jullie spelletjes tevoorschijn komt :p


jij weet toevallig er helemaal niks over dus hou je ermaar buiten ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35251

Guest
Waar hadden we het laatst nu over heavenly? Peevee moet gewoon niet lopen praten als zijn stam ook vuile spelletjes speelt. En Gold ik weet meer dan je denkt ;)
 

DeletedUser

Guest
Waar hadden we het laatst nu over heavenly? Peevee moet gewoon niet lopen praten als zijn stam ook vuile spelletjes speelt. En Gold ik weet meer dan je denkt ;)
Ja, idd waar hadden we het laatst over...
1ste dat jij niet welkom bent in gallia, omdat je niet te vertrouwen bent...
2de, die dorpen van aphea die werden leeggezet door urlmann

Ik weet best hoe jou koppeke werkt, en als je denkt dat we te chanteren zijn mag je je kuiten insmeren. Als er iemand vuil spel speelt dan ben jij het wel...
Je denkt vrienden te kopen met je filmpjes van fora, en je pm'etjes etc, maar je maakt meer vijanden dan vrienden omdat je je kont keert met de wind, kies nu zelf maar vanwaar die wind komt, vraag eens aan cleo hoe zijn kont gevaren heeft.
 

DeletedUser35251

Guest
1: Ik wil Gallia niet eens joinen ik zit goed hiero :)
2: Ja en op wat voor manier :p

En heel knap van je dat je dat weet :) Applausje. En tjah ik koop geen vrienden met me filmpjes ed. blijf lekker zo door denken ;) Ik heb gewoon meer vrienden dan je denkt, niet iedereen is me vijand en ik weet welke mensen achter me staan.
 

DeletedUser

Guest
En wat heeft dit allemaal nog met de vijandelijke vv's van K32 te maken?
 

DeletedUser35251

Guest
Uhm niks :p Tjah sorry als eentje van onderwerp veranderd volgen er meerdere he ;)

Dan meer weer on topic he: Sg2 heeft helemaal gelijk.
 
Bovenaan