over bedoeling vijandige vv

DeletedUser

Guest
En wat heeft dit allemaal nog met de vijandelijke vv's van K32 te maken?

Het gaat om het feit dat jij in hac(K)stam 32 zit. Hoe jullie aan de vijandelijke accounts komen, daar gaat het om. En dat je daar nog trots op bent ook is des te triester. :(

Maar ik vind ook dat jullie voldoende aandacht hebben gehad. Een stam die zo rot is en op zo'n oneerlijke manier dit spelletje speelt als hac(K)stam 32 verdient die aandacht al helemaal niet. Beetje dom dat ik dat toch doe, dat mogen jullie mij verwijten, meer niet. ;)
 

DeletedUser33780

Guest
1: Ik wil Gallia niet eens joinen ik zit goed hiero :)
2: Ja en op wat voor manier :p

En heel knap van je dat je dat weet :) Applausje. En tjah ik koop geen vrienden met me filmpjes ed. blijf lekker zo door denken ;) Ik heb gewoon meer vrienden dan je denkt, niet iedereen is me vijand en ik weet welke mensen achter me staan.

gehhe ik heb de dorpjes beetje verkeerd leeg gezet allemaal op femja dorpje sturen was behoorlijk dom van mij ^^ maarja pech aphea is wel 9 dorpen kwijt vind k wel genoeg voorlopig
 

DeletedUser33780

Guest
picctmpt.jpg

picdtmpl.jpg
 

DeletedUser

Guest
Het gaat om het feit dat jij in hac(K)stam 32 zit. Hoe jullie aan de vijandelijke accounts komen, daar gaat het om. En dat je daar nog trots op bent ook is des te triester. :(

Maar ik vind ook dat jullie voldoende aandacht hebben gehad. Een stam die zo rot is en op zo'n oneerlijke manier dit spelletje speelt als hac(K)stam 32 verdient die aandacht al helemaal niet. Beetje dom dat ik dat toch doe, dat mogen jullie mij verwijten, meer niet. ;)

Heb ik ooit beweerd dat ik "trots" ben op het hacken , nee !?
Daarbij heb ik altijd ontekent dat dit gebeurd, en daarmee rechtvaardigd dat mijn verblijf in deze stam. Maar ik (en de rest hier) weet allang dat jij niet leest wat er hier door anderen geschreven wordt.

Anders had je ook geweten dat mijn reactie niet gereicht was naar de topic starter, maar naar de schrijvers van de berichten voor die van mij. Welke behoorlijk off topic waren geraakt.

En ik kijk uit naar de dag waarin jij het eindelijk opgeeft, en K 32 geen "aandacht" meer zal schenken.
 

DeletedUser35251

Guest
Majit be proud *Kuch* Hier zag je hoe mooi jou dubbelaccount was :p
&Damien voor die dag zul je denk lang kunnen wachten.
 

DeletedUser35251

Guest
Nou majit iig. kan Gallia jou beter een hacker noemen ipv K 32 aangezien jij Aphea en Bruisendebarry gehackt had.
 

DeletedUser33780

Guest
hhooooooooo ik had urlmannn ook nog gehackt was je die vergeten ?:cool:
 

DeletedUser17303

Guest
Nou majit iig. kan Gallia jou beter een hacker noemen ipv K 32 aangezien jij Aphea en Bruisendebarry gehackt had.

Hoezo Aphea hacken? Op dat plaatje staat toch dat hij onder vv is van een zekere urlmannn, dus die persoon had gewoon een vv. Of zie ik dat verkeerd?
 

DeletedUser35251

Guest
Hoezo Aphea hacken? Op dat plaatje staat toch dat hij onder vv is van een zekere urlmannn, dus die persoon had gewoon een vv. Of zie ik dat verkeerd?

Majit had eerst Urlmannn gehackt en toen Aphea en heeft toen de VV van Aphea aan Urlmannn gegeven.
 

DeletedUser17303

Guest
Bah, hacken. Doe het dan goed en hack dan meteen hele InS. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Bah, hacken. Doe het dan goed en hack dan meteen hele InS. :cool:

Hoe wil je dat doen? Onze stam zit vol met hackers dus dom om uberhaupt te proberen want dan zijn diegenen in 1 klap hun eigen acci kwijt :D:D
 

DeletedUser33780

Guest
BE. jij bent ook niet zuiver jij bent een spion, Belazerd iedereen, laat stammen uit elkaar vallen, bent niet te vertrouwen en zet van mensen de VV hun dorpen leeg , en dan komen over mij dingen zeggen :(
 

DeletedUser35251

Guest
Lal grapjas :p Wie ze stam heb ik uit elkaar moeten laten vallen dan?
 

DeletedUser35251

Guest
Tjah kan ik niks aan doen he dat Genfighter en Lz de stam verlieten omdat ik ze iets stuurde :rolleyes: en dat mensen hun toen volgde :p
 
Bovenaan