over bedoeling vijandige vv

DeletedUser

Guest
als jullie willen leren hoe jullie moeten hacken dan moeten jullie bij edwinus zijn hé :D
 

DeletedUser35251

Guest
Jeh wat moeten we daar zien :p & Brigitte bedankt voor de info xD
 

DeletedUser33780

Guest
Tjah kan ik niks aan doen he dat Genfighter en Lz de stam verlieten omdat ik ze iets stuurde :rolleyes: en dat mensen hun toen volgde :p

ja dus hier iedereen heeft gelijk als ze zeggen dat jij onbetrouwbaar en dom bent daarom ben je ook de meest oneervolle speler van W7
 

DeletedUser35251

Guest
Ik zal je zeggen ik vind dat een hele eer dankje majit :p Jij staat ook in mijn top 3 dankzij je hack gedrag ;) Mensen kunnen beter les bij jou volgen en je opdrachtgevers :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Kristy.. laat majit lekker.. :) die is het egt niet waard om uberhaupt wat tegen te zeggen:)

En om trug te komen op de bedoeling van het topic, ik heb idd de vv afgegeven om zoals SG2 zei eens en voor altijd duidelijk te maken hoe k32 die vv's in handen krijgt.

Maar blijkbaar heeft dat zelfs geen nut, want iedereen wil hier idd gwoon geloven dat k32 aan het hacken is. Dit bewijst maar weer eens het niveau hier...
 

DeletedUser

Guest
Die gaat echt met zijn tijd mee hoor ik net op 538, volgens mij hoort die zin ook bij dit topic :)
 

DeletedUser

Guest
Sorry mensen... heb niet op de datum van het topic gelet:p

Idd een goede zin ervoor maffioso:) die hoort erbij;)
 
Bovenaan