Opheffing .Warcore!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Heb ik verkeerd gelezen, dacht 12:29 :p

8 War! 98.877.362 98.877.362 10 9.887.736 9928 9.959


Jammer, helaas niet om 12:59 gelukt ;(
 

DeletedUser

Guest
Alle smeekbedes ten spijt... Het heeft niet mogen helpen...

Onderwerp .Foretold heft jouw stam op
Verzonden 30.10.10 13:14:18
.Foretold heeft je stam opgeheven.

Ik ben in de rouw.
 

DeletedUser

Guest
Dit doet me denken aan een gedicht dat bij een begrafenis in de familie voorgedragen werd:

Code:
In ons hofke stond te geuren
't Lieve roosje, fijn en teer
Met zijn reine, frissche kleuren
En wij minden het zoo zeer.

Maar een engel kwam gevlogen
En hij plukte ons bloempje af
En ons nat beschreide oogen
Zagen enkel nog ... een graf.

En van verre riep ons d'Engel
Wijl hij was in volle vaart:
,'k Plukte 't roosje van zijn stengel
Want 't was te schoon d'aard.'

Later na uw sterflijk leven
Zoo gij dient uw God en Heer
Ziet gij met de glans omgeven
't Bloemke uit uw hofke weer.
 

DeletedUser21963

Guest
Vaarwel War!

Helaas mag het geen Tot ziens meer worden.
 

DeletedUser15022

Guest
respect voor alle leiders en alle leden van war,ook voor al het vele werk wat verzet is de afgelopen tijd.
dank daarvoor, en voor degene die stoppen of al gestopt zijn:

het ga jullie goed.
 

DeletedUser

Guest
Spijtig, zeer spijtig.

Een van de beste stammen waar ik ooit in heb mogen spelen is niet meer.

Jammer :(
 
Reactiescore
982
Aantal keer leuk gestreden tegen War!, aantal keer ook wat minder. Werd wat te persoonlijk op sommige momenten waar ik me vaak wel aan ergerde. Dat veel sensatie vanuit war! kwam is zo, hoe spelers het ook zien. Zonder war! was er weinig actie. Veel van mijn def kwaliteiten onder andere van war! geleerd, en aanvallend ook veel motivatie om beter en sterker aan te vallen om goed tegen War! te strijden. Maar zoals ik zei, te vaak persoonlijke conflicten gekregen met een aantal spelers en hoorde dat er nogal wat nare woorden over me stonden van Willem en The ultimator (Bas). Maarja, kan me in ieder geval wel ergens bij de meest besproken onderwerpen zetten van war!. :p Aantal spelers van war! heb ik wel respect voor, en die ken ik dan ook vooral via msn. Plek zonder propaganda doet wonderen. :) De meeste ken ik helemaal niet, en sommige alleen op het af wat een wat vertekend beeld kan geven hoe iemand is door de propaganda.


Kaas de neger was jij, Willem :eek:?

En jij geloofde me niet omdat? :D

JK zei dit, en werd afgezeken door de war! leden die zonder respect Jk belachelijk er om maakten. Ik heb sinds toen de online tijden bekeken van Gehakt en kaas en die waren identiek aan offline en online gaan waarbij ik dit op het af antwoorden en ook ik belachelijk werd gemaakt. Dat was dus een minder moment. :D
 

DeletedUser

Guest
Aantal keer leuk gestreden tegen War!, aantal keer ook wat minder. Werd wat te persoonlijk op sommige momenten waar ik me vaak wel aan ergerde. Dat veel sensatie vanuit war! kwam is zo, hoe spelers het ook zien. Zonder war! was er weinig actie. Veel van mijn def kwaliteiten onder andere van war! geleerd, en aanvallend ook veel motivatie om beter en sterker aan te vallen om goed tegen War! te strijden. Maar zoals ik zei, te vaak persoonlijke conflicten gekregen met een aantal spelers en hoorde dat er nogal wat nare woorden over me stonden van Willem en The ultimator (Bas). Maarja, kan me in ieder geval wel ergens bij de meest besproken onderwerpen zetten van war!. :p Aantal spelers van war! heb ik wel respect voor, en die ken ik dan ook vooral via msn. Plek zonder propaganda doet wonderen. :) De meeste ken ik helemaal niet, en sommige alleen op het af wat een wat vertekend beeld kan geven hoe iemand is door de propaganda.




En jij geloofde me niet omdat? :D

JK zei dit, en werd afgezeken door de war! leden die zonder respect Jk belachelijk er om maakten. Ik heb sinds toen de online tijden bekeken van Gehakt en kaas en die waren identiek aan offline en online gaan waarbij ik dit op het af antwoorden en ook ik belachelijk werd gemaakt. Dat was dus een minder moment. :D

Waarom zou iemand over jou ooit nare woorden zeggen? :(
 
Reactiescore
982
Waarom zou iemand over jou ooit nare woorden zeggen? :(

Weet niet waar het over ging, hoorde het via via. Waarschijnlijk over mijn anti war! praktijken op het AF ofzo? :p
 

DeletedUser26046

Guest
Weet niet waar het over ging, hoorde het via via. Waarschijnlijk over mijn anti war! praktijken op het AF ofzo? :p

Nee, echt :rolleyes:? :p

Dit doet me denken aan een gedicht dat bij een begrafenis in de familie voorgedragen werd:

Code:
In ons hofke stond te geuren
't Lieve roosje, fijn en teer
Met zijn reine, frissche kleuren
En wij minden het zoo zeer.

Maar een engel kwam gevlogen
En hij plukte ons bloempje af
En ons nat beschreide oogen
Zagen enkel nog ... een graf.

En van verre riep ons d'Engel
Wijl hij was in volle vaart:
,'k Plukte 't roosje van zijn stengel
Want 't was te schoon d'aard.'

Later na uw sterflijk leven
Zoo gij dient uw God en Heer
Ziet gij met de glans omgeven
't Bloemke uit uw hofke weer.

Alle smeekbedes ten spijt... Het heeft niet mogen helpen...

Onderwerp .Foretold heft jouw stam op
Verzonden 30.10.10 13:14:18
.Foretold heeft je stam opgeheven.

Ik ben in de rouw.

Letten we er wel op aub dat het een spelletje is :rolleyes:. Het is jammer dat zo'n grote stam (qua naam tenminste) opgeheven wordt, maar denk eraan dat het nog altijd een browsergame is :eek:.
 

DeletedUser

Guest
Letten we er wel op aub dat het een spelletje is :rolleyes:. Het is jammer dat zo'n grote stam (qua naam tenminste) opgeheven wordt, maar denk eraan dat het nog altijd een browsergame is :eek:.

Ja, dat viel me enorm tegen. Nooit verwacht dat zo'n kutspelletje me zo zou raken :s
 
Reactiescore
982

DeletedUser

Guest
ik weet niet wat ik moet zeggen.......

zonde dat ze de oorlog opgeven en het opgeven, is net Ajax VS Feijenoord, ze kunnen niet met, maar ook niet zonder elkaar

zal een stuk stiller worden op het forum:(
 

DeletedUser

Guest
Dit was het dan, mijn TW-carrière. Het account is om klokslag 20 uur op delete gezet, evenals Someone749 en .Foretold.
Nogmaals bedankt voor de mooie tijd hier, het ga jullie goed!

Rodger
 

DeletedUser

Guest
Dit was het dan, mijn TW-carrière. Het account is om klokslag 20 uur op delete gezet, evenals Someone749 en .Foretold.
Nogmaals bedankt voor de mooie tijd hier, het ga jullie goed!

Rodger

Het ga jou ook goed! :)
 

DeletedUser7025

Guest
Ik wil vriend en vijand bedanken voor de mooie reacties hier :)

Precies om 20:00 heb ik mijn account op delete gezet, dit geldt ook voor Withciz en Someone749. Dit was dan ook mijn TW-loopbaan... :(

Ik wil iedereen hier op wereld 12 nogmaals het beste toe wensen en ik zal af en toe nog wel even om de hoek komen kijken, wees maar niet bang :)

Xx,
Willem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan