Opheffing .Warcore!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser37136

Guest
Woow leef jij ook nog? :eek:
Waarom ben jij gestopt dan, zou ik wel eens willen weten...

En ja, zelfs ik las de sarcasme in de post van steef, het stond er zelfs nog onder uitgelegt:p
Voedt die noobs van je eens wat beter op dan! :D
 

DeletedUser

Guest
Woow leef jij ook nog? :eek:
Waarom ben jij gestopt dan, zou ik wel eens willen weten...

Ik ben gestopt met no-lifen en zoek nu een ander hobby. Die amateurische aanvallen waren zeker af te handelen, maar hadden me wel wee elke avond van de week gekost. Heb jij anders nog een goede speler voor op ulti? Oh nee, vast niet, want ook jij hebt het te druk met internen van gestopte TNE spelers (geen verwijt, zo werkt het spel)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben gestopt met no-lifen en zoek nu een ander hobby. Die amateurische aanvallen waren zeker af te handelen, maar hadden me wel wee elke avond van de week gekost. Heb jij anders nog een goede speler voor op ulti? Oh nee, vast niet, want ook jij hebt het te druk met internen van gestopte TNE spelers (geen verwijt, zo werkt het spel)

Maar waarom ben je gestopt met no-lifen?
Je moet toch wat met je vrije tijd? :D

Btw, je verloor wel dorpjes met die amateuristische aanvallen..
Ik heb nog wel een goede speler voor op ulti hor.. Ik leg daar alleen het verband met internen niet mee? Je redenatie klopt niet..
En leer stats kijken, ik intern niet/amper ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben gestopt met no-lifen en zoek nu een ander hobby. Die amateurische aanvallen waren zeker af te handelen, maar hadden me wel wee elke avond van de week gekost. Heb jij anders nog een goede speler voor op ulti? Oh nee, vast niet, want ook jij hebt het te druk met internen van gestopte TNE spelers (geen verwijt, zo werkt het spel)

Zeker nooit het bericht van Willem doorgekregen, dat ik wel voor je wilde gaan kijken naar een 2e goede speler en dat ik in de tussentijd je met alle liefde wilde helpen met vv-en :(
 

DeletedUser

Guest
En daar gaan jullie weer eens offtopic ;)

maar goed, uitleg is daar, complimenten zijn daar, tijd om te sluiten :p

Closed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan