Opheffing .Warcore!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser7025

Guest
Beste AF-bezoekers,

Vandaag, 29 oktober 2010, is het besluit genomen om War! definitief op te heffen. Een stam die veel naam heeft gemaakt, zowel op W12 als buiten W12, maar een stam die zijn naam een het verliezen was. Laat ik terug gaan naar het begin van deze week.

Er werden plannen gemaakt voor een hervorming van War!. Het kon zo niet langer goed gaan. Weer een speler die er geen zin meer in had en dus weer een account zonder speler. Niemand had zin om op inactieve accounts een vv te draaien en de verliezen werden steeds groter. Er moest wat aan gedaan worden. Plannen werden gemaakt en ook goede plannen. Ons cluster zou geweldig worden, echter moesten er wel 4 leden vertrekken. Na goede gesprekken leek iedereen de neus in dezelfde richting te hebben gestoken. Graaf ging naar Done! en Kevintje, D-j650 en Rasongsje zouden bij TNE solliciteren en anders op de 2 overgebleven accounts in War! gaan spelen waar geen speler op zat. Ze werden afgewezen bij TNE, maar ze wouden toch graag hun eigen account behouden, wat hartstikke begrijpelijk is.

DJ en Kevintje hadden een ander plan voor ogen, wat eventueel het proberen waard zou zijn. Echter zonder overleg met de leiding is dit op het forum gegooid, zonder dat de leiding hier ook maar naar heeft kunnen kijken. Ik gaf het plan een kans en ging die middag overleggen met de anderen. Peerke zag dit eerst heel negatief in, maar door mijn uitleg en optimisme is hij veranderd van negatief naar neutraal. Nu alleen nog met de rest praten. Echter zagen zij dit ook niet echt zitten, wat dus zou betekenen dat we deze 3 achter moesten laten en wat ik persoonlijk als leider eigenlijk niet kon.

Zonder dat er nog een definitief besluit was, reageerde Rasongsje op een iets wat agressieve manier op het forum. Begrijpelijk natuurlijk, hij wil graag in War! verder spelen maar niet zijn account achter laten. Echter was dit voor Peerke de druppel. Hieronder staat een gedeelte van zijn post:

deze keer ga ik definitief.

ik ben niet boos, er hoeft van mij ook niemand weg, maar ik kan me hierin gewoon niet vinden.

ik wens jullie allemaal veel succes, en ik hoop echt, uit de grond van mijn hart, dat war het red.

Dit hadden we niet zien aankomen. Zonder ook maar enig overleg vertrekt onze Peer. Er was nog helemaal geen besluit genomen over het plan, want er waren er nog meer negatief, maar toch zonder enige overleg vertrekt peer om nooit meer terug te komen. Het escaleerde compleet. Kort daarop, komt de volgende impulsieve reactie en dit maal van Kevintje. Hij wil de eer aan zichzelf houden en vertrekt ook zonder enig overleg. Daarna volgt yournightmare, die het ook helemaal niet meer ziet zitten. Al zijn werk en natuurlijk van nog meer leden, wordt door zoiets onbenulligs verknald. Hij gaf de hoop op en wou niet meer leider zijn van zo'n stam. Daarop volgde ook zijn afscheid, waarvan jullie hieronder een gedeelte kunnen lezen:

Jongens en meisjes,

Ik ben ook weg, als er bepaalde figuren zijn die alles moeten verkloten, dan doen ze dat maar, maar dan zonder mij.

Werk me eigen hier de pleuris in de stam en alles stank voor dank, niets kan fatsoenlijk doorgezet worden " word er echt schijt en schijt ziek van".

Er worden voor een aantal leden die de stam moeten verlaten, door de her organisatie, waarbij geen enkele optie voor hun een mogelijkheid is. TNE hebben hun afgewezen, dat hun dan zelf een plan maken kan ik me nog wel voorstellen,komt niet van mij af en ook niet van willem, puur eigen initiatief.

Dat willem dan met de rest van de leiding gaat overleggen of ze dit goed vinden is begrijpelijk, daar zijn de antwoorden grotendeels nee op. Dus houdt het voor deze leden in mijn ogen op om te blijven. ik dacht eventueel nog om done te vragen voor os, maar dat was ook niet goed, dan heb ik mijn best gedaan en houden we de huidige plannen aan.( wil alleen een waardig afscheid van hun kunnen nemen en alles eraan hebben gedaan om ergens in tegemoet te komen of alles te hebben gedaan voor diegene).

En de 3e kinderachtige, impulsieve reactie volgt, ook Camiel vertrekt. Daar zat ik dan, in zak en as. Withciz was lekker aan het daten en ik schoof mijn tentamen boeken maar is aan de kant, om te bedenken hoe dit te redden viel. Nou, niet dus. Peer kwam niet meer terug en ik dacht ook niet dat Veroor en Vito zouden blijven, de eeuwige maatjes van Peer, dus dit leek het einde voor War! wat uiteindelijk ook werkelijkheid gaat worden. Vanmiddag kreeg ik ook de bevestiging van Veroor:

Veroor vandaag om 13:28 uur
Ik vind het jammer maar wil met Peer verder spelen en lol maken. al sta ik niet helemaal achter zijn plotsklapse vertrek middenin een discussie.

Je weet [denk ik] dat ik een stamspeler ben maar in dit geval kies ik voor mijn grootste TW maatje.

Voor mij ook niet leuk dat ik moet kiezen en voor jullie ook niet. Ik heb genoten van jou en van de stam. Heb zelden zo hard moeten lachen toen jij iemand afwees voor in de stam ofzoiets. "Voel jij je wel helemaal lekker"

ik zal het niet snel vergeten.

Oscar

War! is War! niet meer zonder grote spelers als Veroor, Vito, Yournightmare en Peerke. Dit is helemaal geen verwijt richting de andere stamleden, voor wie ik ontzettend veel respect heb gekregen. Ik heb er ook geen woorden voor om hen te bedanken, voor de leuke tijd die we toch zeker gehad hebben! Nogmaals bedankt, maar War! is War! niet meer.

30 oktober 2009, een datum die iedereen binnen War! onthouden heeft. De heroprichting van War! was een feit en iedereen ging er met volle moed tegen aan.
30 oktober 2010, een datum die niemand van wereld 12 zal vergeten. De opheffing van War!, op onze 1 jarige verjaardag, zal een feit worden. Met respect voor iedereen nemen wij afscheid van wereld 12.

Tot slot willen wij de overige W12 spelers bedanken. Zonder jullie, was er niks aan. Ondanks dat ik soms wat grof en arrogant over kwam op het AF, heb ik toch erg veel respect voor jullie. Het AF is voor mij een volledig andere wereld, dus voor de mensen die zich behoorlijk aangevallen gevoeld hebben door mij, neem het niet te persoonlijk op. Respect heb ik voor iedereen hier, dus no worries :) Aan alle stammen en dan in het bijzonder Done!, TNE en Mercy, het beste en moge jullie er een mooie strijd van gaan maken.

Echter zullen wij, Erik(Withciz) en Willem(.Foretold) dit niet meer mee gaan maken. Waar War! gaat gaan wij en wanneer we War! morgen op zullen heffen, zullen ook onze accounts op delete gaan.

Tot slot willen we afsluiten met onze brief die we intern aan onze stam gestuurd hebben:


.Foretold vandaag om 13:53 uur
Beste stamleden,

Lieve vrienden, de tijd voor War! is gekomen. War! is het War! van vroeger niet meer, waar de sfeer duidelijk te zien was. Waar alles vlotjes verliep, waar er een echte teamspirit heerste. Dat alles is verleden tijd.

Het is een stam met veel negativiteit geworden, veel pessimisme en vooral veel impulsief, kinderlijk gedrag. Ik dacht een stam met goede, volwassen spelers op touw te hebben gezet. Een stam die voor elkaar door het vuur ging in moeilijke tijden en een stam die nog een beetje hoop of moed heeft om door te gaan tot het bittere eind. Helaas had ik het mis en is er bij een kleine discussie zo'n vlam in de pan geschoten, dat dit onomkeerbaar is.

Het klinkt hard, maar War! is War! niet meer zonder spelers als Peerke, Vito, Veroor en Yournightmare. Dit is echt helemaal geen verwijt naar de overige leden toe. Ik ben deze zo ontzettend dankbaar voor al die tijd die ze gestopt hebben in hun eigen account, in vv-accounts en in de stam zelf. Ik heb daar gewoon te weinig woorden voor.

Ook de wat nieuwere recruits, waarvan het plan was dat we deze accounts achter lieten, moeten weten dat ik hartstikke dankbaar ben voor wat zij gedaan hebben. Vele vv's, vele insomnia avonden gewonnen en vooral ook gezelligheid. Desalniettemin, om de toekomst van War! te redden, moesten we jullie accounts achter laten. Echter is dit er niet van gekomen, want War! gaat niet verder.

30 oktober 2009, een datum die voor altijd onthouden zal worden. De heroprichting van War! was een feit. Iedereen had er het volste vertrouwen in om de wereld te laten zien wie de beste zijn.
30 oktober 2010, een datum die voor altijd onthouden zal worden. De opheffing van War! is een feit. Helaas, ik had nog vele jaren met jullie door gewild, maar dat is niet voor iedereen weggelegd. Morgen, op onze 1 jarige verjaardag, zal War! worden opgeheven.

Dit was het dan. Het afscheid van War!. De stam die zeker niet snel vergeten zal worden, zowel op W12 als buiten W12. Praat met iemand over wereld 12, dan heeft men het automatisch over War!. Naam gemaakt, een reputatie opgebouwd, maar de laatste tijd is hier niks meer van over gebleven.

Waar War! gaat, gaan Withciz en ik ook. Bij deze zullen onze accounts dus morgen na de opheffing van War! op delete gaan. Mij zul je waarschijnlijk nergens meer tegenkomen op TW, aangezien ik een punt zet achter mijn tw-loopbaan.

Nogmaals willen wij jullie bedanken voor de tijden waarin we het wel erg leuk hebben gehad en moge de leuke herinneringen van War! altijd in onze gedachte blijven.

Met vriendelijke groet,
Erik & Willem

Nogmaals wensen wij iedereen veel geluk en willen wij iedereen, met in het bijzonder de War! leden, bedanken voor de gezellige tijd :)

Met vriendelijke groet,

Erik(Withciz) & Willem(.Foretold)

PS: Ja, de beruchte Kaas de Neger, dat was Willem :)
 

DeletedUser

Guest
Het is moeilijk mijn gevoel over de afgelopen maanden in het kort samen te vatten, maar ik vond het erg leuk met jullie samengewerkt te hebben! Ik heb veel gezien van hoe een professionele stam te werk gaat en veel persoonlijke ervaring opgedaan. Dat hoop ik ook bij mijn nieuwe thuis weer terug te kunnen vinden:)
 

DeletedUser

Guest
toch respect jongens, dat jullie de eer aan jullie zelf hebben weten te behouden. Het zat er wel aan te komen, maar toch. Jammer, had ik eindelijk front met War!, stopt war! :( Helaas, ik was dan wel anti-war, maar had toch wel altijd respect voor jullie, het ga jullie goed
 

DeletedUser26046

Guest
Kaas de neger was jij, Willem :eek:?

Pfff, jammer dit zeg. Ik vecht heel w12 al tegen War!, en nu is het op zo'n manier afgelopen. Zonde, meer kan ik niet zeggen. Aan heel War!: respect voor wat jullie gedaan hebben.
 

DeletedUser47786

Guest
Mooie afscheidsbrief!

jullie hebben zeker een naam achtergelaten en we ( denk namelijk dat ik voor iedereen op w12 spreek ) zullen jullie niet vergeten.

het ga jullie goed!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beste,

Ik heb het op ons forum al gedaan, maar zal het even openlijk doen...
Ik wil bepaalde mensen van War! heel erg bedanken, vooral de leiding...

In al het moddergooien heb ik me stilgehouden, alleen zal nu even een boekje opendoen... Er werd gezegd dat War! met accounts speelde een tijd terug, en dat ze mensen ontsloegen voor BG's, en andere bullshit...

Die mensen, waren over het algemeen oude SUP/ANR/aldienoobstammen spelers... Ik kan het weten, ik hoor bij die spelers... Als wij in die tijd niet bij war waren gejoind, hadden we niet eens bestaan... War goochelde dus niet met onze accounts, NEE!, war gaf ons een kans...

Als War! er niet was geweest voor ons, dan had roccom niet bestaan, en was hij opgerold door War! en andere stammen.. Helaas ging diezelfde roccom toen het slecht dreigde te gaan met War! doodleuk naar de vijand... Zo kan je ook je mensen bedanken idd....

Maar nu een recenter voorbeeld, oze, degene waar jullie allemaal zoveel respect voor hadden, het ODmonster... Die oze, zou het nooit overleefd hebben als War! hem niet ge-osed had... Dan had hij nooit OD gekregen, waarschijnlijk het geeneens langer uitgehouden dan een maand... Helaas is die naar de directe vijand gegaan, en heeft al zijn VVers, en OSers dus verraden... Maargoed, ik ben hier niet om modder te gooien, maar om even dingen duidelijk te maken...

Waarom denken jullie dat War! te weinig OS had aan het front met TNE? Juist, omdat ze al hun recruits volop OS stuurde. Later deed de BG Done! ook mee, grote dank hiervoor, alleen die hulp kwam te laat.. Accounts waren al een puinhoop, en die vielen al...

Als War! geen respect had voor ons, en met accounts goochelde, konden ze de grootste SUP/ANR noobs wel ontslaan toen het zoveel OS koste...
Nee, dat deden ze niet, en dat verdiend respect... Jammer dat niemand dat ooit opgemerkt heeft...

War! is gevallen door al het gezeur, en dat kwam door de grote hoeveelheid fronten... Mede veroorzaakt door hun eigen recruits... Ze hadden ons weg kunnen doen, zoals jullie wel leuk hadden gevonden om nog even te zeiken.. Nee, dat deden ze niet... Ze hielpen ons, ten koste van hun eigen stam...

Zelfs nu had Willem geregeld dat ik in Done! kon, dit heb ik gedaan, uit dank en respect voor hem. Ipv dat hij alleen aan zijn stam denkt, en aan zichzelf, nee, hij gaat druk regelen dat ik in Done! erbij kon, en met succes...

Dus ga nog maar even zeggen dat ze het spel vuil speelde, en vuil omgingen met leden.. Jullie weten niks... Degene met alle spotprenten over zich omdat hij zo goed verdedigde, die naait juist... War! verdiend respect, en mensen als YNM/With/Foretold zal ik dankbaar blijven...

Zoals gewoonlijk zal er wel niet inhoudelijk gereageerd worden op mijn post, maar dat jullie het weten... Het zijn goede spelers, en ze doen wel degelijk alles voor hun leden....
Bedankt, en jammer dat het hier moet stoppen...
 

DeletedUser

Guest
Respect hebben jullie zeker verdiend als stam én als individuele spelers. Het ga jullie goed
 
Reactiescore
4
Best zonde dat zulke top-spelers W12 verlaten.
Tis netzoals op W2 toen Rawhide stopte.
Vind best jammer dat .Foretold Stopt.
Had graag eens tegenover je gestaan..
Iniedergeval succes verder.
Hoop dat ondanks de val van WAR! jullie alsnog kiezen door te spelen..
Heb zeker op t forum veel lopen dollen qua geintjes met WAR! leden.
Ook zonde dat W12 topspelers gaat verliezen.
en nee ondanks we vijanden zyn.
Heb ik respect voor jullie:)
Nice gespeeld..

Mvg rensonio
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser28156

Guest
Op naar het volgende doelwit, ik weet al ei dat zijn :) Wie het raad gaat door voor de wasmachine.

Ik wil tenslotte Willen nog feliciteren met de enige juiste beslissing die hij in al die tijden heeft genoemn, en dat is stoppen. Als hij er niet was geweest was WAR een topstam geweest maar hij wilde niet luisteren. Gelukkig maar, er is mij een hoop ellende bespaard gebleven.
 

DeletedUser

Guest
Op naar het volgende doelwit, ik weet al ei dat zijn :) Wie het raad gaat door voor de wasmachine.

Ik wil tenslotte Willen nog feliciteren met de enige juiste beslissing die hij in al die tijden heeft genoemn, en dat is stoppen. Als hij er niet was geweest was WAR een topstam geweest maar hij wilde niet luisteren. Gelukkig maar, er is mij een hoop ellende bespaard gebleven.

-1, toon een beetje respect voor je tegenstander ofzo
 

DeletedUser

Guest
Op naar het volgende doelwit, ik weet al ei dat zijn :) Wie het raad gaat door voor de wasmachine.

Ik wil tenslotte Willen nog feliciteren met de enige juiste beslissing die hij in al die tijden heeft genoemn, en dat is stoppen. Als hij er niet was geweest was WAR een topstam geweest maar hij wilde niet luisteren. Gelukkig maar, er is mij een hoop ellende bespaard gebleven.

Zelfs nu nog moddergooien...
Kan er niet een MOD even dit gewoon verwijderen...?

Zo'n iemand is gewoon in, en in triest... Zielig figuur.....
Walgelijk....

Lees mijn post maar eens, en zie wat willem allemaal doet...

*Bedenkt zich, idd, een inhoudelijke post leest niemand....*
 

DeletedUser

Guest
War! was een topstam, in de glorie-tijd heb ik War! mee mogen maken, ik kwam een weekje of 2 later dan de rest bij War!, maar ik werd opgenomen binnen de groep alsof ze niet anders wisten. De sfeer onderling was top, de leiding was top en alle zaken waren prima op orde. Ik zag War! nooit als een stam of een stel goed-spelende-individuën maar ik zag War! altijd als een prachtige vriendengroep met topspelers op een leuk spelletje en ik ben trots dat ik daar deel van uit heb mogen maken.

Erg jammer dat het nu over is, zeker ook voor mij persoonlijk aangezien ik gisteravond voor mezelf (met een duwtje van iemand anders ;)) had besloten om terug te keren naar het oude nest. Dat oude nest is er nu helaas niet meer, dat vind ik erg jammer, maar ik begrijp het wel.
Als je nu leest wat een respect dat mensen hebben (gehad) voor War!, dan doet me dat erg goed als speler met War!-hart. Toen ik joinde in de tijd van iDream had ik al het idee dat het wat zou gaan worden met War!, toen vervolgens Willem aan de leiding kwam wist ik het zeker; War! zou een topper worden!

Dat is War! ook zeker geworden, dat heeft het te danken aan de prima spelers die heel goed met elkaar samenspeelde maar natuurlijk ook aan de leiding met Willem aan de hoofd daarvan. Die leiding is altijd fantastisch geweest, en daar wil ik je toch nog een keer voor bedanken Willem.

Het ga jullie goed!
 

DeletedUser

Guest
Geweldig Willem, dit is mooi afsluiten.. Ik heb altijd respect gehad voor War en voor de spelers. Toch een aantal herinneringen die ik aan War! over heb gehouden heb en waarschijnlijk voor vele andere ook gelden. Het spammen met bertha de koe. het altijd fout blijven zeggen van withcizhk, en de 'opleiding' & respect dat ik van Vito kreeg toen ik gestart was op wereld 12.

Dit is voor stammen een overwinning en voor stammen een nederlaag, maar één ding is zeker, het is een grote nederlaag voor wereld 12.

Succses aan alle gestopte spelers op andere werelden en willem jij heel veel succses in het ''echte'' leven!

Mvg,
Ex anonymous.
Ex Nutcase



Iemand nog accountje vrij? stuur me een pm :)
 

DeletedUser

Guest
Geweldig Willem, dit is mooi afsluiten.. Ik heb altijd respect gehad voor War en voor de spelers. Toch een aantal herinneringen die ik aan War! over heb gehouden heb en waarschijnlijk voor vele andere ook gelden. Het spammen met bertha de koe. het altijd fout blijven zeggen van withcizhk, en de 'opleiding' & respect dat ik van Vito kreeg toen ik gestart was op wereld 12.

Dit is voor stammen een overwinning en voor stammen een nederlaag, maar één ding is zeker, het is een grote nederlaag voor wereld 12.

Succses aan alle gestopte spelers op andere werelden en willem jij heel veel succses in het ''echte'' leven!

Mvg,
Ex anonymous.
Ex Nutcase



Iemand nog accountje vrij? stuur me een pm :)

Het spammen met bertha de koe! Whahaha dat je dat weet! Dat hebben we toendertijd bedacht omdat we ons stamprofiel volspamden maar niemand Withciz' naam uit kon spreken :D
 

DeletedUser

Guest
Het spammen met bertha de koe! Whahaha dat je dat weet! Dat hebben we toendertijd bedacht omdat we ons stamprofiel volspamden maar niemand Withciz' naam uit kon spreken :D

tja dat was de CTRL tijd ja dat kan ik me nog goed herinneren :D
 

DeletedUser5644

Guest
Op naar het volgende doelwit, ik weet al ei dat zijn :) Wie het raad gaat door voor de wasmachine.

Ik wil tenslotte Willen nog feliciteren met de enige juiste beslissing die hij in al die tijden heeft genoemn, en dat is stoppen. Als hij er niet was geweest was WAR een topstam geweest maar hij wilde niet luisteren. Gelukkig maar, er is mij een hoop ellende bespaard gebleven.

Mensen die geen respect hebben kunnen het ook niet tonen. IK TONHE KAN GEEN RESPECT TONHEN, vandaar zijn naam. en dan dat stoere zinnetje van op naar het volgende doelwit. totaal niet op zijn plaats hier. Geloof het of niet TONHE maar er zijn mensen die dit echt erg vinden. Zeg gewoon niks dat is beter slap rimboespelertje.

En Graaf, mooi verwoord. idd jammer dat niemand naar de inhoud kijkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan