Opheffing .Warcore!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser41534

Guest
Mooi bericht. Je kan niet alles doen zoals je wilt... Mss komt er ooit, een nog machtigere, war! Ben benield wanneer WO III zal starten! Complimenten aan War! voor het spel!

Denk dat de meeste wel zagen aankomen dat War! duitsland achterna ging. Toch had ik en ik denk ook andere dit niet verwacht!

Een ere-groet, jullie krijgen een ere-plaats op mijn profiel!

:speer::ridder:
 

DeletedUser

Guest
Hoewel ik al lang niet meer actief ben op W12, heb ik altijd respect gehad voor War! en willem in het bijzonder. Willem was mijn buurman en vijand, omdat ik lange tijd wel heb gebivakeerd in de stam die no1 heeft gestaan op W12.

Hoewel vijanden van elkaar, heb ik respect voor de stam War!, zijn leden en in het bijzonder hun boegbeeld .Foretold, omdat ze dit gwoon verdienen door de manier waarop ze het spel benaderen en spelen.

Soms kom je echter tot de conclusie dat een combinatie van TW factoren en ook van prive factoren er toe leiden dat je het spel niet meer kan spelen op de manier zoals je graag zou willen. Dan wordt de motivatie minder, plezier gaat weg en wordt het een must om je werk te doen.

Zelf was dat voor mij ook toendertijd de reden om te besluiten te stoppen. Toch zijn er spelers van W12 waar ik altijd respect voor zal blijven houden. Sommige mag ik tot mijn TW vrienden rekenen, waaronder Willem (.Foretold)

Bij die namen zitten zeker veel spelers van War!.

Respect krijg je alleen als je ook respect geeft naar anderen. En dat is wat ik voor veel spelers van War! heb en ook dus heb gekregen.

Life goes on. Maar W12 zal nooit meer hetzelfde zijn.

Was getekend:

Didi Vampire
voormalig medeoprichter/medeleider van Crack, Res en Rev...
Toendertijd vijand van War!
 

DeletedUser28156

Guest
Ik wil even een kleine toevoeging maken op mijn opmerking, eindelijk heb ik de aandacht. Ik wil allereerst zeggen dat mijn opmerking namens mijzelf is geschreven en gebaseert is op ervaringen uit het verleden, ook vanuit ervaringen op andere werelden.

Respect is iets dat je verdient en WAR heeft mijn respect nooit verdient, zij waren het die respectloos met anderen omgingen alsof zij de besten waren. De arrogantie van antwoorden die ik kreeg waarbij je als een schooljongen in de hoek wordt gezet kunnen mij, als ik aan toe zou geven wat ik niet doe, nog boos kunnen maken.

Dit zijn de laatste woorden die ik aan WAR vuil maak, er zat zeker qua skills kwaliteit in, qua diplomatie zijn ze echter compleet mislukt.
Laat ik het netjes afsluiten en jullie allemaal het beste wensen, hier, daar of in RL, we hebben toch leuk gespeelt met elkaar.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil even een kleine toevoeging maken op mijn opmerking, eindelijk heb ik de aandacht. Ik wil allereerst zeggen dat mijn opmerking namens mijzelf is geschreven en gebaseert is op ervaringen uit het verleden, ook vanuit ervaringen op andere werelden.

Respect is iets dat je verdient en WAR heeft mijn respect nooit verdient, zij waren het die respectloos met anderen omgingen alsof zij de besten waren. De arrogantie van antwoorden die ik kreeg waarbij je als een schooljongen in de hoek wordt gezet kunnen mij, als ik aan toe zou geven wat ik niet doe, nog boos kunnen maken.

Dit zijn de laatste woorden die ik aan WAR vuil maak, er zat zeker qua skills kwaliteit in, qua diplomatie zijn ze echter compleet mislukt.
Laat ik het netjes afsluiten en jullie allemaal het beste wensen, hier, daar of in RL, we hebben toch leuk gespeelt met elkaar.

We got an attentionwhore!


Uploaded with ImageShack.us
 

DeletedUser38767

Guest
R.I.P.

Ik als nubje nog in ANR/Res(²:eek:)/Sup tegen gespeeld via het forum, gelezen dus. Altijd respect voor gehad, behalve voor een enkele wiens naam ik niet noem.:p

Oh, Kaas de Aliën komt na Kaas de Blanke ofzo.
 

DeletedUser44091

Guest
Ik ben waarschijnlijk het kortste lid geweest van War! (wat er nu nog is heh) maar ik vind deze stam gewoon top
Jammer dat het zo heeft moeten gaan.

Mijn buren en ik hebben besloten door te spelen en we moeten nu maar even zien wat we gaan doen!
 

DeletedUser27955

Guest
Ik ben niet al teveel aanwezig op het AF en als ik hier ben besteed ik over het algemeen de nodige aandacht aan de wijze waarop er hier over elkaar geschreven wordt.

Voor wat betreft het moddergooien en de propaganda op het AF vind ik het verdwijnen van .Warcore! een zegen. Wellicht kan er nu weer naar inhoud gekeken worden.

Belangrijker is echter het spel zelf;

.Warcore! heeft een tijd geleden een wereldoorlog uitgeroepen. Ze hebben gestreden en verloren.
Zoals dit in dit spel gebruikelijk is eindigt een oorlog in het opheffen van een stam, een aantal stoppende spelers en stamleiders welke zich als aasgieren op de overblijvers richten om de overblijvende spelers in hun stam te halen om hun rangen te versterken.

Dit laatste is natuurlijk al aan de gang voor de stekker uit de verliezende stam getrokken wordt hetgeen alles voor de verliezende stamleiders des te pijnlijker maakt.

De opheffing van .Warcore! gaat echter verder; het betreft hier een toonaangevende stam op deze wereld met een aantal echte topspelers.
Met het opheffen van deze stam komt een tijdperk tot een einde hetgeen een goed moment is voor een ieder om nog eens terug te denken aan mooie en minder mooie acties als .Warcore! lid, bondgenoot of vijand.......

.Warcore! leden; jullie hebben deze wereld ( mede ) gekleurd en dit spel de moeite waard gemaakt.

Mijn wens is dat het jullie allereerst RL en voor de doorspelende leden hiernaast in het spel goed gaat.

.Warcore! Respect
 

DeletedUser37502

Guest
Ik wil even een kleine toevoeging maken op mijn opmerking, eindelijk heb ik de aandacht. Ik wil allereerst zeggen dat mijn opmerking namens mijzelf is geschreven en gebaseert is op ervaringen uit het verleden, ook vanuit ervaringen op andere werelden.

Respect is iets dat je verdient en WAR heeft mijn respect nooit verdient, zij waren het die respectloos met anderen omgingen alsof zij de besten waren. De arrogantie van antwoorden die ik kreeg waarbij je als een schooljongen in de hoek wordt gezet kunnen mij, als ik aan toe zou geven wat ik niet doe, nog boos kunnen maken.

Dit zijn de laatste woorden die ik aan WAR vuil maak, er zat zeker qua skills kwaliteit in, qua diplomatie zijn ze echter compleet mislukt.
Laat ik het netjes afsluiten en jullie allemaal het beste wensen, hier, daar of in RL, we hebben toch leuk gespeelt met elkaar.



Zoals je je nu naar buiten brengt is het ook niet zo gek, dat jij geen respect verdiend. In mijn ogen ben je "een zak hooi", je mag best wel een beetje respect tonen voor de moedige beslissing die is gemaakt.

Als er iemand qua diplomatie faalde, dan ben jij dat wel ;)


Vind het een moedige beslissing Willem, zoals je weet heb ik je voor 98% overal in gesteund en waren we het vaak eens, heb zelf ook eens even nagedacht : heb nog 2 goals en dan ga ik ook op delete, voor mij is de speel vreugde ook totaal vervlogen :(
 

DeletedUser

Guest
Beste War! spelers,

Lange tijd heb ik jullie beschouwd als echte top.
Het AF buiten beschouwing gelaten natuurlijk :p
Jammer genoeg is mijn visie enigszins veranderd toen jullie de halve/hele wereld de oorlog verklaarde.
Zulke goede spelers die dachten dat ze in 1 keer de wereld konden veroveren, dat ging er bij mij niet in.

Nu zijn we op een punt gekomen waaruit duidelijk blijkt dat de oorlog verloren is.
Erg jammer want voor ons Mercy. moest de echte strijd nog beginnen had ik het gevoel.

Ik wil al diegene dat ermee ophouden heel veel succes IRL toewensen.
Hopelijk blijven jullie w12 nog in de gaten houden.
Mss komen we elkaar weer tegen.

Groetjes,
Vrijbroek
 

DeletedUser

Guest
War! mijn trouwe viervoeters,

Dit was mijn huis en enige stam waar ik ik me goed kon voelen. Vaarwel mijn vriendjes :)

Ik wil even een kleine toevoeging maken op mijn opmerking, eindelijk heb ik de aandacht. Ik wil allereerst zeggen dat mijn opmerking namens mijzelf is geschreven en gebaseert is op ervaringen uit het verleden, ook vanuit ervaringen op andere werelden.

Respect is iets dat je verdient en WAR heeft mijn respect nooit verdient, zij waren het die respectloos met anderen omgingen alsof zij de besten waren. De arrogantie van antwoorden die ik kreeg waarbij je als een schooljongen in de hoek wordt gezet kunnen mij, als ik aan toe zou geven wat ik niet doe, nog boos kunnen maken.

Dit zijn de laatste woorden die ik aan WAR vuil maak, er zat zeker qua skills kwaliteit in, qua diplomatie zijn ze echter compleet mislukt.
Laat ik het netjes afsluiten en jullie allemaal het beste wensen, hier, daar of in RL, we hebben toch leuk gespeelt met elkaar.


Blij dat jij de enige bent die hier zo over denkt ;) L..O...s..E..R...
 

DeletedUser

Guest
Willem, ik heb zelden zo iemand gekend die mensen zo zwart wit lieten kijken.
Als je Willem niet kende en je las een post van hem, wist je na de 1e regel al of je voor of tegen hem was, en dan veranderde die mening bijna niet meer.
Je had mensen die voor jou door het vuur gingen, maar je had ook mensen die over je heen kotsten...
En dat verdient in mijn ogen gewoon respect. Iemand die mensen zo'n uitgesproken mening kan laten geven is gewoon een kopstuk van deze wereld. En daarom betreur ik het dat je stopt.

Alhoewel ik straks wel tegen mijn moeder kan zeggen:
'Mama, ik heb het langer volgehouden dan Willem'
'Bedoel je Willem van War! jongen?'
'Nee mama, ik bedoel War! van Willem ;) '
 

DeletedUser

Guest
goh dit overvalt me wel maar aan alle war leden ondanks dat jullie soms wat arrogant waren mooi gestreden en jammer dat het zo afloopt
 

DeletedUser

Guest
Ik speel vanaf het begin op w12, en ben al zo'n 2 jaar MB voor War!. In die tijd heb ik veel geleerd, veel nieuwe vrienden gemaakt en bovenal héél veel gelachen. Toen ik de afscheidsbrief las had ik tranen in mijn ogen... Altijd was War de NR1stam voor mij. of ze nou op rang 1 of op rang 100 staan maakte me niet uit. ze waren gewoon de besten.

Wanneer War! is opgeheven zal ik ook de MB stam WarZ! opheffen want zonder War! kan WarZ! niet voortbestaan.

Ik heb in de loop der tijd heel veel respect gekregen voor de leiders. en ik wil ze bedanken voor de geweldige tijd die ze me gegeven hebben.


Mvg,
Jesper(jesperenmartijn)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Respect voor deze beslissing.

Heb een tijdje in war! gezeten. Was ook wel een leuke tijd, vindt het zonde dat het zo moet lopen. Maar niemand houdt het 24/7 vol met vvers.

Respect
 

DeletedUser

Guest
Het moment is dan bijna daar...

Verdomme zeg, wat is dit zwaar :s
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nog 19 minuten

En dan pats boem opeens krijgt iemand 10.000 aanvlalen op de telleR?:D
 

DeletedUser

Guest
Ze bestaan nog steeds, net als WarZ!
ik wist dat er een addertje onder het gras zat :p
 

DeletedUser

Guest
12:59 is de tijd dat War! precies werd opgericht, en dat zal op de minuut af ook de tijd zijn dat het tot haar eeuwige rust komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan