Oorlogstopic | Fix would change the planet

Reactiescore
634
Volgens de richtlijnen mag ik geen informatie delen, die tussen mij en Support gevoerd zijn geworden.

Maar als bericht van Duckje goed wordt gelezen, dan kan er duidelijk gelezen worden dat de acties terug gedraaid worden, zodra er een ongeoorloofde inlog is.
De acties waren dus terug gedraaid door Support en heel Planet had dit gezien.
Daarbij weet Support wie het was, anders gaat Support er niet vanuit dat het een ongeoorloofde inlog was.
Welke straf er gaat uitgedeeld worden weet ik niet, tijd zal dit wel aantonen.

Hetgeen wat wel opvalt dat er een ongeoorloofde inlog op Coruscant komt, kort na de Ban op Illy.
Of ter wel, kort na de aanvallen op Illy.
Er is inderdaad een oude Co bij de tegenstander gaan spelen. Of hij het was weet ik niet.

Er zal wel een aangifte gedaan worden, zodat de speler, die bekend is bij Support buiten TW ook op zijn actie aangesproken zal worden.
Hoop dat dit een les gaat zijn voor anderen en zulke acties niet in hun hoofd gaan halen.
 
Reactiescore
742
Is de stammenboom waaraan je refereert de volgende? Linkje straffenboom

Ik kan in de betreffende straffenboom namelijk niets vinden over een situatie als deze, valt dat dan onder "§1.xx) ALGEMEEN - UITZONDERING"?

Dit valt onder een eigen schuld dikke bult... zoals je kan lezen in de regels

Deel je wachtwoorden niet met andere spelers. Elke overtreding van deze regel is op risico van de spelers. Er is geen verplichting voor de support om in deze gevallen te helpen.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Dit valt onder een eigen schuld dikke bult... zoals je kan lezen in de regels
Maar er is wel geholpen? De bevelen die gestuurd zijn op het account zijn immers geannuleerd.

Dit betekent echter niet dat als er op een account ongeoorloofd ingelogd wordt we deze account niet verderhelpen. (Lopende aanvallen annuleren etc.).
Wij noemen dat 'ongeoorloofd inloggen'; Indien we hier melding van krijgen en merken dat er bewust schadelijke handelingen op de account zijn uitgevoerd zullen we hier wel degelijk de verantwoordelijke voor opzoeken en bestraffen conform onze straffenboom.
Als je deze twee zinnen samenvoegt krijg je dus het volgende; als er ongeoorloofd wordt ingelogd worden eventuele acties geannuleerd & als er ongeoorloofd wordt ingelogd zal er een straf worden uitgedeeld. Het moment dat er dus wordt geholpen lijkt me dat er ook een straf wordt uitgedeeld, gezien deze twee handelingen dezelfde vereiste hebben; een ongeoorloofde inlog.
 
Reactiescore
7.940
Er zal wel een aangifte gedaan worden, zodat de speler, die bekend is bij Support buiten TW ook op zijn actie aangesproken zal worden.
Hoop dat dit een les gaat zijn voor anderen en zulke acties niet in hun hoofd gaan halen.

Ik denk dat de agent je keihard gaat uitlachen.
 
Reactiescore
743
Ik denk dat de agent je keihard gaat uitlachen.
"Beste meneer de politieagent,


Ik stuur u deze mail om een klacht neer te leggen. IK, de grote CORUSCANT, ben gehackt op een spelletje genaamt tribalwars.
Ik heb mijn paswoord wel aan andere dpelers gegeven, MAAR ik ben gehackt.

Ik zou bij deze dus graag deze meneer of mevrouw naar de gevangenis sturen want deze MALOOT verdient dit.


Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Mark van de grote CORUSCANT"

ik heb je aangifte al getypt :) Gewoon even copie pasten en je hebt je klacht voor bij de politie! Succes ermee en niet komen klagen als ze je 4kant uitlachen.
 
Reactiescore
634
Best grappig dit eigenlijk hoe sommige zelfs nu nog na uitleg van de CM zich hier komen uiten :).
 
Reactiescore
1.075
De CM heeft hier enkel bevestigt wat meesten al wisten?
Dat er wellicht van "hacken" geen sprake is, maar eerder van iemand die via via je ww teweten is gekomen of een oud co.
Echter is er wel een log gebeurd puur met kwaadwillige bedoelingen, en dat is hetgene waar tegenopgetreden word. Niet de log opzich.
 
Reactiescore
106
Het feit dat de acties ongedaan werden gemaakt wilt inderdaad ook wel zeggen dat er een ongeoorloofde inlog is geweest. Dat kan niet ontkent worden
 
Reactiescore
1.278
Het feit dat de acties ongedaan werden gemaakt wilt inderdaad ook wel zeggen dat er een ongeoorloofde inlog is geweest. Dat kan niet ontkent worden

Hoeft niet hoor. Op w62 zijn er ook acties teruggedraaid van een bespeler van een account. Zijn inlog was geoorloofd alleen hij gebruikte die om alle troepen te dumpen vanwege een ruzie. TW heeft deze aanvallen massaal teruggetrokken toen.
 
Reactiescore
201
Hoeft niet hoor. Op w62 zijn er ook acties teruggedraaid van een bespeler van een account. Zijn inlog was geoorloofd alleen hij gebruikte die om alle troepen te dumpen vanwege een ruzie. TW heeft deze aanvallen massaal teruggetrokken toen.

er werd eenmalig ingelogd via een onbekend IP, dat zegt toch wel genoeg lijkt me
 
Reactiescore
1.278
er werd eenmalig ingelogd via een onbekend IP, dat zegt toch wel genoeg lijkt me

klopt heb je gelijk in. Geef alleen aan dat de beredenering die smakelbadel gebruikt niet juist is.
 
Reactiescore
106
Als er bij iemand een deur open staat, is het ook niet de bedoeling en ongewenst dat je er zomaar binnenloopt, ook al ben je daar vroeger een keer binnen geweest.
 
Reactiescore
106
Als er bij iemand een deur open staat, is het ook niet de bedoeling en ongewenst dat je er zomaar binnenloopt, ook al ben je daar vroeger een keer binnen geweest.

Dat is een mooie vergelijking. Al gaan ze bij F!x dan zeggen. Je HaD dE dEuR Dan MaAr NiEt mOetEn lAten opEnsTAaan
 
Bovenaan