Oorlogstopic | Fix would change the planet

Deleted User - 487957763

Guest
Als iedereen gewoon ze bek hier houd laat je nog wat ruimte over tot onderhandelingen elkaar meer opfocken ga je niks mee bereiken. Dus ultimatums stellen heeft geen zin @Wow Who laat Fred en Mark dit rustig oplossen en ga allemaal keer eens wat buiten de deur doen.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ezra toen nou even je klasse. Ga samen met Fred terug om de teken tafel en los het op. Rennen is te makkelijk, zelfs voor jou.
 
Reactiescore
1.237
Eerlijk hij beseft dat niet. Laat hem lekker in zijn eigen wereld.
Laat hem gewoon blij zijn met wereldwinst zonder 1 vijandige overname. Ben fier op hem, beste buur ooit.
 
Reactiescore
1.647
Als iedereen gewoon ze bek hier houd laat je nog wat ruimte over tot onderhandelingen elkaar meer opfocken ga je niks mee bereiken. Dus ultimatums stellen heeft geen zin @Wow Who laat Fred en Mark dit rustig oplossen en ga allemaal keer eens wat buiten de deur doen.

Wil juist dat ze oplossen, daarom dit doe. Enkel gebeurde er enkel dingen die tegenovergestelde was. En voordat te laat was daarom dit doen, als het al niet te laat is
 
Reactiescore
76
het is wel een feitje btw dat planet eerder lvl 2 was dan fix. dus zelfs na een ban aansmeren en lekker edelen ook nog eerder unirushen....
 
Reactiescore
1.754
Hoe is Fix dan lvl hoger als Planet begonnen is?
Geen idee maar blijkbaar was de Planet uni eerder een level hoger :p
"Als reactie op dat F!x ging uppen" zei iemand ergens eerder op AF tegen me, wel vreemd dat die reactie er dan kwam nog voor er een actie plaatsvond. Deze is niet veel later gebeurd but still
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ezra toen nou even je klasse. Ga samen met Fred terug om de teken tafel en los het op. Rennen is te makkelijk, zelfs voor jou.
Denk dat jij een wat minder grote mond moet hebben over rennen. Heb je 2x weggespeeld onderkruipsel.

Ben al met Fred in gesprek hoe nu verder. Dat ik gister de discord leave is omdat ik de leiding overpak om er wat van te maken. De PM screen te zien krijg, ik zeg tis stom, maar niet reporten. Dit wordt wel gedaan en mensen gaan clears en edels sturen. Waar is mijn geloofwaardigheid dan nog? Dan trek ik voor mijzelf de stekker eruit.
 
Reactiescore
1.918
GLOEILAMPJE IS NIET SNUGGER
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487957162

Guest
Denk dat jij een wat minder grote mond moet hebben over rennen. Heb je 2x weggespeeld onderkruipsel.

Ben al met Fred in gesprek hoe nu verder. Dat ik gister de discord leave is omdat ik de leiding overpak om er wat van te maken. De PM screen te zien krijg, ik zeg tis stom, maar niet reporten. Dit wordt wel gedaan en mensen gaan clears en edels sturen. Waar is mijn geloofwaardigheid dan nog? Dan trek ik voor mijzelf de stekker eruit.

Met dit gedrag handelt Fred al de hele wereld. Fix probeert en naait ons op alle fronten. Dat is de wereld. Ik kan mij nog herrineren dat Fred afspraken wilde maken met Fix omtrent Heerlijk. Kwamen ze wederom niet na. Als je echt een leuek wereld wilt, fix het dan.
 
Reactiescore
1.237
Met dit gedrag handelt Fred al de hele wereld. Fix probeert en naait ons op alle fronten. Dat is de wereld. Ik kan mij nog herrineren dat Fred afspraken wilde maken met Fix omtrent Heerlijk. Kwamen ze wederom niet na. Als je echt een leuek wereld wilt, fix het dan.
Ik vraag me af als het allemaal zo gemakkelijk is, waarom doe je dan zelf niet eens wat?

Zowel in game als op het AF is het enige wat ik je zie doen, klagen, klagen, wenen, klagen.
 
Reactiescore
1.075
Wil juist dat ze oplossen, daarom dit doe. Enkel gebeurde er enkel dingen die tegenovergestelde was. En voordat te laat was daarom dit doen, als het al niet te laat is

Wow who is mokroboy
 

Deleted User - 487957162

Guest
Mark bedankt! Was weer een leuke wereld met jou
 
Reactiescore
736
Justin is in tegenstelling tot jou wel gewoon logisch in stellingen dat die maakt. Dat ontbreekt bij jou nog

Ik vind geschreeuw onnodig. Degene over wie het gaat en bij mij ook speelt. Zit niet zo in elkaar!

Laat het voorop staan dat wij gewoon een leuke wereld willen, echter blijkt dit vanuit meerdere partijen super lastig te zijn...
 
Bovenaan